Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam proste pytanie czy pp wymienie jednego wtrysku z takimi samymi nunerami w moim przypadku końcówka 216 lub 836 muszę to jakos adoptować zmieniać numery wtrysku?


Jeśli kupię używany skąd mam wziąć ten numer do adaptacji? Jesli oczywiście trzeba robic

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trzeba.

Kod jest na wtryskiwaczu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No może dla ścisłości.

Jeśli wtryskiwacz jest NOWY lub profesjonalnie regenerowany z nadanym nowym kodem IMA to jego dopisanie ma duży sens.

A jeśli wtryskiwacz to używka to czasem wpisanie z niego kodu wręcz pogarsza sprawę bo on już dawno nie trzyma parametrów fabrycznych.


Czasem dla wyrównania pracy silnika na wolnych obrotach stosowałem zmienianie samych kodów aż się trafiło na najlepszy.


Po rozgrzaniu silnika w czasie jazdy to te kody tracą sens .

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Hmmmm to może nie ma sensu w ogole wymieniać bo nie mam żadnych objawow ale kurcze w teście korekcji wtryskiwaczy jeden ma od +1.1 do 2.2 w zależności od dnia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zostaw go.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
to tak zrobię :D będę monitorować jak będzie coś źle z autem to się za to wezmę

 

Wlej tak na 1/4 zbiornika cały liqui moly diesel spulung 2666 + ze 200 gram Kleen Flo Diesel Fuel Conditioner i wyjeździj to. Po tym kup jakiś dodatek i z nim zatankuj np. Archoil AR6900-D MAX. Wyjeździj zbiornik / dwa i sprawdź korekty. Z wymienionych pierwszy środek czyści już mocno zabrudzony bio syfem układ, drugi środek neutralizuje wodę jeśli jest, trzeci środek zapobiegawczo czyści i smaruje układ i do każdego tankowania się go używa.


A czy działają dodatki popatrz sam. Też miałem rozjechane dwa wtryski na ponad 1 z rok temu. Stosuję po czyszczeniu LM regularnie do każdego tankowania dodatek + depresator.


korekty.png

Opublikowano
Darek jeszcze male pytanko, zamówiłem za twoja te preparaty i powiedz mi jak z archoil stosować to np co drugie pełne tankowanie czy może np tylko raz na miesiąc?
Opublikowano
Ja stosuję dodatki do każdego tankowania. Depresatora Kleeen Flo 1ml na 1 lit paliwa - czyli 50ml na zbiornik. Archoil dodaję też do każdego tankowania i też 50ml na 50 litrów paliwa. Taki mix robię sobie w garażu w buteleczce plastikowej po napoju Kleeen Flo + Archoil 50+50 ml, i przy tankowaniu wlewam to do zbiornika i na to paliwo do pełna. Tankuję zawsze jak jest 1/4 w zbiorniku i dolewam do pełna 50-52 litry.
Opublikowano

korekta na postoju jest bardzo niemiarodajna i doświadczyłem to osobiście,

korekty należy sprawdzić podczas jazdy pod mocnym obciążeniem, na postoju nic się nie sprawdzi kompletnie NIC a nawet gazując na postoju nic to nie pokaże.


w Ista P jest funkcja testowania wtrysków podczas jazdy i ona zapamięta największe odchylenia jakie nastąpiły przy czym zakres obrotów nie powinien przekraczać 3300.

Ale bez problemu na 5 i 6 biegu do około 150 km/h można mocno obciążyć silnik i sprawdzić zachowanie wtryskiwaczy pod obciążeniem.

Ja zamontowałem wtrysk który na postoju pokazywał idealnie, a wystarczyło trochę obciążenia podczas jazdy i szalał przez co wszystko się rozjeżdżało a wtrysk który na postoju wyglądał nieciekawie pod obciążeniem zachowywał się idealnie...

Opublikowano

plwaw zrobiłem jak mówiłeś i troszkę byłem zaskoczony :shock: rzeczywiście pod obciązeniem wygląda wszystko bardzo ładnie ( nigdy wcześniej bym nie powiedział że pod obciązeniem się sprawdza zawsze każdy mówił że na wolnych obrotach :? ), na postoju zdecydowanie gorzej ;/



Postój

Screenshot_20190629-210545_B-Tool-Expert.md.jpg



Obciązenie (2 tysiące obrotów i ciągłe przyspieszenie )

Screenshot_20190629-210334_B-Tool-Expert.md.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gibek jeśli podczas jazdy temperatura cieczy chłodzącej spada ci to możesz mieć nie sprawne termostaty a to przyczyni się do problemów z DPF-em jeśli spadnie poniżej 75 stopni.
Opublikowano
Wiem, dpf wycięty wiec tego problemu nie bedzie. auto osiąga fsktycznie z trudem wysokie temperatury pomimo 27 stopni na zewnątrz dopiero po prdwbutowaniu osiąga 95 średnio jeżdżę z 76-82 zamierzam się zabrać za termostaty na jesień
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trzeba też wiedzieć , że świece żarowe grzeją aż silnik nie osiągnie 60st.

Przy niesprawnych termostatach żywot świec i sterownika mocno się skraca.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli padł ci sterownik to mam taki zdrowy na zbyciu .

Świece też mam .

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.