Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dziękuje za wszystkie wskazówki..a jak to jest z przedłużeniem gwarancji? W warszawie dilerka wspominała, że mam 3 miesiące od zakupu nowego auta. Jak to wygląda w rzeczywistości? Trzeba przedłużać od razu przy zamówieniu?
Opublikowano
dziękuje za wszystkie wskazówki..a jak to jest z przedłużeniem gwarancji? W warszawie dilerka wspominała, że mam 3 miesiące od zakupu nowego auta. Jak to wygląda w rzeczywistości? Trzeba przedłużać od razu przy zamówieniu?

 

Kiedyś można by≥o przed końcem gwarancji fabrycznej. Teraz przy zakupie, może do 3 miesięcy - tak jak piszesz.Niestety rabatu nie dają od dodatkowej gwarancji. Lepiej pewnie tak czy inaczej zamówić od razu - wejdzie w leasing.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak doliczysz sobie rabat cena robi się jeszcze ciekawsza..potem odliczysz polowe vatu plus 150 w koszty i do zapłacenia zostaje jakieś 340-350 tys..w ogóle jak porównasz x5 z x7 w podobnej konfiguracji różnicy jest może z 20 tys zł. Mam pytanie jeszcze z innej beczki. Na filmikach z USA widać często takie aluminiowe progi..myślicie, że w cenniku są one pod symbolem 328 i kosztują 3090 zł? Ciekawe czy można dorzucić je do m-pakietu..

Podsumowując niech ten samochód się już wyprodukuje i będę mógł się nim cieszyć.

 

Ile tego rabatu wywalczyłes jak mozesz sie pochwalic?

Opublikowano

Heh, jakby co to ja też dostałem 15%, a do tego jeszcze przyzwoitą cenę za moją f15 więc jestem zadowolony.


A tak przy okazji na bimmerpost zarzuciłem temat spalania 40i/50i/m50d i jest już kilka ciekawych odpowiedzi. I tak jak wcześniej pisałem, brałbym 40i:)

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano
Heh, jakby co to ja też dostałem 15%, a do tego jeszcze przyzwoitą cenę za moją f15 więc jestem zadowolony.


A tak przy okazji na bimmerpost zarzuciłem temat spalania 40i/50i/m50d i jest już kilka ciekawych odpowiedzi. I tak jak wcześniej pisałem, brałbym 40i:)

 

Niestety nie mogę potwierdzić tych rewelacji. Jak pocisnę od świateł do świateł na miejskich dwupasmówkach to wychodzi średnio 25 l/100 km. Turbo benzyna pogoniona pije ile dają, jeszcze przy tej masie - nie dziwi mnie to. Może to co ludzie piszą to przejaw mody na ekologię :8)


Porsche Macan GTS kolegi, wyraźnie lżejsze (3.0 360 PS, 1900 kg), pogonione bierze 20 l/100 km, ale przy normalnej jeździe, głównie trasa, nie za szybko, spala 14 l/100km. Więc średnio wierzę w Cayenne S ze spalaniem 18 l/100km przy ostrej jeździe (choć waży mniej od X7 tj od 2060 kg). Musiało po prostu nie być aż tak katowane, albo średnia spalania była liczona z poprzednim przebiegiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Heh, jakby co to ja też dostałem 15%, a do tego jeszcze przyzwoitą cenę za moją f15 więc jestem zadowolony.


A tak przy okazji na bimmerpost zarzuciłem temat spalania 40i/50i/m50d i jest już kilka ciekawych odpowiedzi. I tak jak wcześniej pisałem, brałbym 40i:)

 

Wszyscy dealerzy robia wielkie tajemnice, klienci wielkie podchody a i tak wszyscy jak sie na koniec okazuje kupujemy -15% (+-1%) nowosci a potem nawet z wiekszym rabatem w miary stażu rynkowego modelu. :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Heh, jakby co to ja też dostałem 15%, a do tego jeszcze przyzwoitą cenę za moją f15 więc jestem zadowolony.


A tak przy okazji na bimmerpost zarzuciłem temat spalania 40i/50i/m50d i jest już kilka ciekawych odpowiedzi. I tak jak wcześniej pisałem, brałbym 40i:)

 

Niestety nie mogę potwierdzić tych rewelacji. Jak pocisnę od świateł do świateł na miejskich dwupasmówkach to wychodzi średnio 25 l/100 km. Turbo benzyna pogoniona pije ile dają, jeszcze przy tej masie - nie dziwi mnie to. Może to co ludzie piszą to przejaw mody na ekologię :8)


Porsche Macan GTS kolegi, wyraźnie lżejsze (3.0 360 PS, 1900 kg), pogonione bierze 20 l/100 km, ale przy normalnej jeździe, głównie trasa, nie za szybko, spala 14 l/100km. Więc średnio wierzę w Cayenne S ze spalaniem 18 l/100km przy ostrej jeździe (choć waży mniej od X7 tj od 2060 kg). Musiało po prostu nie być aż tak katowane, albo średnia spalania była liczona z poprzednim przebiegiem.

 

Moje 50D przy cisnieciu w miescie tez jest blizej 20 niz 10 litrow na 100km.

Opublikowano
Ja zostawię już tego 30d..boje się tych 20 litrów benzyny..niby to około 20 tys zł różnicy przez 3-4 lata ale w sumie to jakieś wakacje dla rodziny. Kto co lubi..chociaż przyznam, że dźwięk 40i to poezja i do dzisiaj gra mi w uszach. Co do rabatów jak koledzy piszą :D chociaż dużo salonów w ogóle nie chce rozmawiać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja zostawię już tego 30d..boje się tych 20 litrów benzyny..niby to około 20 tys zł różnicy przez 3-4 lata ale w sumie to jakieś wakacje dla rodziny. Kto co lubi..chociaż przyznam, że dźwięk 40i to poezja i do dzisiaj gra mi w uszach. Co do rabatów jak koledzy piszą :D chociaż dużo salonów w ogóle nie chce rozmawiać

 


Zawsze mnie to własnie zastanawia, niby sa dealerzy ktorzy wzbraniaja sie przed rabatowaniem ale gdzie sa ci klienci co kupili w cenie katalogowej?! Chyba jeszcze nigdy nie słyszałem zeby ktos powiedział, ze kupił z rabatem kilka procent lub w ogole bez rabatu. Zawsze jest to kilkanascie % co najmniej. Komu oni sprzedaja te samochody z pełna marżą?

Opublikowano
Panowie Mam jeszcze jedno pytanie. Jakie wyposażenie trzeba wziąć żeby mieć przygotowanie do montażu ekranów z tylu?

 

4FL System Travel & Comfort za 1,5 kPLN, lub oczywiście same ekrany od BMW za 12 kPLN.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

zamówione i do odbioru. Z Waszego doświadczenia co można wyciągnąć od dealera podczas wydawania pojazdu? jakieś doświadczenia?

Opublikowano
Witam,

zamówione i do odbioru. Z Waszego doświadczenia co można wyciągnąć od dealera podczas wydawania pojazdu? jakieś doświadczenia?

Wyciągnąć? To raczej szefostwo danego dealera decyduje co daje klientom, ale raczej to pierdoły typu szampan, voucher np do restauracji, brelok.. Co Ty byś chciał? :D Ja w salonie Porsche powiedziałem, że nie odbiorę auta jak będzie na rezerwie paliwa :D

Opublikowano

Właśnie dlatego pytam, ze nie mam doświadczenia i De facto na nic się nie nastawiam. Kto pyta nie błądzi ;). Może jednak ktoś z Was był miło zaskoczony.

:)

Opublikowano
Właśnie dlatego pytam, ze nie mam doświadczenia i De facto na nic się nie nastawiam. Kto pyta nie błądzi ;). Może jednak ktoś z Was był miło zaskoczony.

:)

 

Przy odbiorze to już nie ma miejsca na negocjacje. I to nie z ich względów ale z twoich. Jest miło, kurtuazja i ekskluzywność. Sama radość :8)

Opublikowano

...więc dziś miałem "przyjemność" z bliska, na dotknięcie ręki zobaczyć X7, mało tego... nawet się tym autem przejechałem... i wiecie co, nie rozumiem tych super opinii o wygodzie/komforcie tego auta czy też jakiś dziwnych, kosmicznych wręcz osiągach.


Przecież to auto jest tak samo plastikowe jak Skoda Octavia.


Czy ktoś może mi napisać co takiego ŁAŁ jest w tym aucie ?

Opublikowano
Czy ktoś może mi napisać co takiego ŁAŁ jest w tym aucie ?

Kryształowa dźwignia automatu :8)

Opublikowano
...więc dziś miałem "przyjemność" z bliska, na dotknięcie ręki zobaczyć X7, mało tego... nawet się tym autem przejechałem... i wiecie co, nie rozumiem tych super opinii o wygodzie/komforcie tego auta czy też jakiś dziwnych, kosmicznych wręcz osiągach.


Przecież to auto jest tak samo plastikowe jak Skoda Octavia.


Czy ktoś może mi napisać co takiego ŁAŁ jest w tym aucie ?

 

Można dyskutować czy w beemkach produkowanych 15 lat temu używano lepszych materiałów niż obecnie, ale porównywanie X7 do Octavii jest po prostu głupie. Może wsiadłeś do podstawowej wersji X7 ze standardową skórą, piano plastikami i 'plastikową' deską rozdzielczą, a oczekiwałeś ochów i achów z linii individual? Każda 'goła' beema jest moim zdaniem ohydna, ale to dotyczy wszystkich obecnie produkowanych samochodów, gdzie za dodatki można by kupić drugi samochód. Pokaż mi bardziej komfortowy 7-miejscowy suv (z pominięciem wszelkiej maści 'plastikowych' amerykańców), który na dodatek jeszcze będzie świetnie się prowadził.


Miałem okazję jeździć M50d bez aktywnej stabilizacji przechyłów i stwierdzam, że jest o niebo wygodniejszy od mojej X5. Przyspieszanie tą 2,5 tonową krową jest nad wyraz sprawne, a wyciszenie auta sprawia, że trzeba co chwila kontrolować prędkościomierz, zanim się człowiek nie przyzwyczai, że w tym samochodzie nawet przy 200km/h jest po prostu cicho.


Wygląd, rzecz gustu, mnie osobiście przód podoba się tylko na 'żywo', a na zdjęcia wolę nie patrzeć...

Pozdrawiam,


Patgor

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mnie urzekła cisza w tym aucie...ale w sumie nie dziwne, jeżdżąc X3 :mrgreen:
Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.