Skocz do zawartości

Klimatyzacja , ogrzewanie f10/ F11 czy tak ma działać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po przesiadce z E60 polift na F11 polift , jestem mega zawiedziony działaniem ogrzewania i klimatyzacji tzn.

w E60 mogłem w idrive ustawić temperaturę z kratek (w f11 to pokrętło na środku ma to zastąpić?? ) a przede wszystkim brakuje

mi tego że sterownik dobiera sam siłę nadmuchu tylko w trybie auto.


W e60 można ustawić dowolną konfigurację gdzie ma lecieć powietrze a sterownik będzie sam dobierał siłę wiatraka do zadanej temperatury,

w f11 po kliknięciu np. nogi + szyba trzeba ręcznie kręcić wiatrakiem co jest nieco irytujące .


Czy jest to kwestia jakichś ustawień , czy może da się to jakoś przekodować?

Te kratki na korbę to już trudno zboleje, ale czy jest opcja automatycznego doboru siły wiatraka względem zadanej temperatury ale nie w trybie auto?

Opublikowano
Być może w E60 miałeś w opcji do wyboru jakiś "lepszy" klimatronic natomiast ktoś kto kupował F11 nie zadbał o "bardziejszą" opcję.
Opublikowano
Przy 4 strefowej klimie otrzymujesz nieco bardziej rozbudowana wersje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem jaka masz wersje, ale jak masz automat dwustrefowy to:

1. auto reguluje sile nadmuchu automatycznie a oprocz tego masz 4 poziomy intesywnosci

2. temp kratek regulujesz pokretlem (nie jak w e60 w idrive)

Opublikowano
jak masz automat dwustrefowy to:

1. auto reguluje sile nadmuchu automatycznie a oprocz tego masz 4 poziomy intesywnosci

 

Mam dwustrefowy właśnie, wiem że auto reguluje siłę nadmuchu ale dlaczego tylko w trybie automatycznym ?

O jakich czterech poziomach intensywności mówisz - chodzi o ręczną regulację ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak masz automat dwustrefowy to:

1. auto reguluje sile nadmuchu automatycznie a oprocz tego masz 4 poziomy intesywnosci

 

Mam dwustrefowy właśnie, wiem że auto reguluje siłę nadmuchu ale dlaczego tylko w trybie automatycznym ?

O jakich czterech poziomach intensywności mówisz - chodzi o ręczną regulację ?

Masz dwa przyciski dwufunkcyjne z symbolem śmigiełka.


Auto reaguje sile nadmuchu w trybie automatycznym - to chyba logiczne i tak samo bylo w e61 lci ktora mialem :)

Opublikowano

Oczywiście że jest to logiczne :)

Natomiast nie logiczne a wręcz idiotyczne jest to, że nie mogę ustawić nawiewu na nogi i szybę (bez kratek) i cieszyć się automatycznym nawiewem ,który utrzyma zadaną temperaturę np.22st, tylko muszę ręcznie heblować przyciskami od wentylatora.

To duży krok wstecz w porównaniu z E60 i stąd ta dyskusja - czy tak jest w każdej F11 czy może nie umiem coś ustawić ,

a może da się to np. zakodować esysem ??

 

Auto reaguje sile nadmuchu w trybie automatycznym - to chyba logiczne i tak samo bylo w e61 lci ktora mialem :)

 

W E60 możesz ustawić nawiewy gdzie chcesz a nadmuch będzie automatyczny - może na to nie zwróciłeś uwagi bo nie świecą kreseczki dookoła pokrętła w trybie auto (chyba że dokodujesz sobie ncsem)

Kreseczki zapalają się dopiero jak ruszysz pokrętłem od wiatraka. W przeciwnym wypadku wiatrak jest zawsze w trybie AUTO nawet jak auto nie świeci - i to było zaj..ste .

Opublikowano
W F10 są dwie wersje dwustrefowej klimy, rzadziej spotykana z jednym przyciskiem do regulacji siły nadmuchu i druga, którą najczęściej potykam z dwoma przyciskami do regulacji siły nadmuchu, dodatkowo w tej drugiej wersji są napisy AUTO na obu pokrętłach do regulacji temperatury i kratki na środku konsoli mają chromowane listewki, w tej pierwszej-prostszej wersji kratki są całe czarne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście że jest to logiczne :)

Natomiast nie logiczne a wręcz idiotyczne jest to, że nie mogę ustawić nawiewu na nogi i szybę (bez kratek) i cieszyć się automatycznym nawiewem ,który utrzyma zadaną temperaturę np.22st, tylko muszę ręcznie heblować przyciskami od wentylatora.

To duży krok wstecz w porównaniu z E60 i stąd ta dyskusja - czy tak jest w każdej F11 czy może nie umiem coś ustawić ,

a może da się to np. zakodować esysem ??

 

Auto reaguje sile nadmuchu w trybie automatycznym - to chyba logiczne i tak samo bylo w e61 lci ktora mialem :)

 

W E60 możesz ustawić nawiewy gdzie chcesz a nadmuch będzie automatyczny - może na to nie zwróciłeś uwagi bo nie świecą kreseczki dookoła pokrętła w trybie auto (chyba że dokodujesz sobie ncsem)

Kreseczki zapalają się dopiero jak ruszysz pokrętłem od wiatraka. W przeciwnym wypadku wiatrak jest zawsze w trybie AUTO nawet jak auto nie świeci - i to było zaj..ste .

Możliwe.


Ja mam caly czas ustawione 20*C i auto oraz SYNC.

Czy lato, czy zima mam 20*C i auto.

Nie widze potrzeby regulacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.