Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Wracam właśnie z serwisu z akcji serwisowej chlodniczki i mam do Was pytanie bo już mi namieszali, czy wymienia się rozrząd w silniku 525D 218km? Koledzy z serwisu nie widzą takiej potrzeby, mimo tego że mam przejachane 300tys, a niestety nie wiem czy poprzedni właściciel go wymieniał (serwis do końca, ale nigdzie nie ma wzmianki o wymianie).

Jeśli trzeba to czy polecacie kogoś z mazowieckiego, najlepiej z okolic Wawy i jakie są to koszty?


Pacjent BMW F11 2013r LCI 525D 218km XDrive.


Jeśli był już taki temat to przekierujcie mnie proszę.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Nie ma reguł były przypadki zerwania łańcucha przy przebiegu poniżej 100tys. jak również bezawaryjne przebiegi powyżej 300tys.

By nie kusić losu i spokojnie spać co ok.150-170tys. 3- 3,5 tys. zł nie zrujnuje budżety.

Na kondycję rozrządu istotny wpływ ma skrócenie interwałów olejowych do max. 15tys.km.

Edytowane przez Andrzej62
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podejrzewam że przy napędzie Xdrive + Warszawa kwota będzie w okolicach 5k
Opublikowano
Cześć,


Wracam właśnie z serwisu z akcji serwisowej chlodniczki i mam do Was pytanie bo już mi namieszali, czy wymienia się rozrząd w silniku 525D 218km? Koledzy z serwisu nie widzą takiej potrzeby, mimo tego że mam przejachane 300tys, a niestety nie wiem czy poprzedni właściciel go wymieniał (serwis do końca, ale nigdzie nie ma wzmianki o wymianie).

Jeśli trzeba to czy polecacie kogoś z mazowieckiego, najlepiej z okolic Wawy i jakie są to koszty?


Pacjent BMW F11 2013r LCI 525D 218km XDrive.


Jeśli był już taki temat to przekierujcie mnie proszę.

Pozdrawiam

 

Witaj u mnie przy tym silniku robiłem rozrząd na 230 tysięcy łańcuchy w dobrym stanie lecz napinacz był już dość kiepski tak ze warto zmienić

Opublikowano
Ja u siebie robiłem przy 238tys km. Też ten sam silnik. Stan rozrządu był jeszcze ok, napinacze też, ale niestety było już słychać tzw. cykane. Nie ryzykowałem. Silnik po wymianie pracuje znacznie przyjemniej dla ucha.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzisiaj wróciłem z wymiany 525 xdrive 2013 rok 160 tkm nalotu ml


Górna zębatka wyrobiona i łańcuch już luźny. Tregedii nie było ale już było go słychać.


Od razu olej w mostach i asb

Opublikowano

Moja 525 rok 2012 ma obecnie 175 kkm i przymierzam się do wymiany, wg mnie szura i grzechocze ten łąńcuch (ale mam bardzo wyczulony słuch na wszelkie dźwięki w moim aucie), czy moje spostrzerzenia są poprawne okaże się po wymianie.

Od znajomego mechanika i po czytaniu forum usłyszałem że 180-200 kkm to przebieg kiedy powinno się wymienić rozrząd dla świętego spokoju

Opublikowano (edytowane)

jak wymiana rozrządu to tylko u najlepszych speców od silników BMW https://dobrymechanik.pl/mechanicy/bukowie/fafara.html?wersja=b&utm_expid=.3KZj_iyIQIGaIDL-SwlAIg.2&utm_referrer=


U mnie przy 205tys padł napinacz i rozrząd przeskoczył. Wymieniony cały rozrząd u braci fąfara i chodzi cacy.


Ludzie do nich przyjeżdzają już nawet z przebiegami ~120 tyś km, bo zaczyna grzechotać pod maską .

Edytowane przez mariuszd4
  • Moderatorzy
Opublikowano
Rozrząd wymienia się gdy już go słychać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.