Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

x5 e53 3.0D 03R

Mam problem - nie udało mi się znaleźć odpowiedzi w szukajce

Przedni wał napędowy - zmielił się wielowypust wchodzący w reduktor, przy okazji mieląc wielowypust w reduktorze.

Podobno jest to "typowa" usterka tego modelu

Tutaj pytanie do doświadczonych w boju - Czy kupić wał z dłuższym wielowypustem i dać sobie spokój z reduktorem ? ma szanse to przeżyć jakiś czas ?

Czy rozbierać reduktor kupować nowy wałek itp itd - kolejny wał napędowy ze standardową długością i jeździć spokojnie ?


Z góry dzięki za odpowiedz

Opublikowano

Pierwsze slysze zeby to byla jakas typowa awaria... w ogoe pierwszy raz widze taka usterke na forum


Kup uzywany wal i reduktor i tyle, nsjprosciej i najtaniej i najszybciej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolega też ukręcił wał, tylko w 4.4. Kupił używany, założył i jeździ. Frez na reduktorze był cały.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, to typowa usterka przed lifta. Dluzszy wal zalatwia sprawe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.