Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Niestety po 3 miesiącach spędzonych u mechanika byłem zmuszony zabrać swoje E36 Cabrio z tego pożal się boże warsztatu gdzie w tym czasie nie zrobiono praktycznie nic w temacie swapu z 1.8 na 2.5(M50B25).

Zacząłem działać na własną rękę i zwracam się do was z prośbą o pomoc.


Nie za bardzo mam pojęcie do czego idą te przewody/wejścia. Dla przypomnienia silnik M50B25

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź


Pozdrawiam

Konrad


http://i66.tinypic.com/33ljfhk.jpg

http://i63.tinypic.com/dyma91.jpg

http://i63.tinypic.com/30t1iqw.jpg

http://i67.tinypic.com/bdus8m.jpg

Opublikowano

Zdjęcie;

1. Jeśli to tylko przelotka,to podłączony jest do niej przewód odpowietrzenia z pokrywy zaworów zdjęcie nr.3 i dalej do gumy przepływomierz - przepustnica

2. Wyjście cieczy z głowicy do podgrzewania przepustnicy

3. Napisałem w pkt.1

4. Odprowadzenie oparów paliwa z pochłaniacza do przepustnicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.