Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,


Czy ktoś na forum orientuje się dlaczego silnik xDrive25d / 525D został wycofany z oferty? Poznikały mi konfiguracje, które miałem zapisane właśnie na tym silniku.

Edytowane przez Shadovvs
Opublikowano

Inne silniki jak 30D, 50D spełniają te normy, tylko akurat pytanie brzmi dlaczego xDrive25d nie.


Jak sądzicie jeśli BMW zdjęło ten silnik z konfiguratora to powinienem odbierać samochód? Właśnie się produkuje.

Opublikowano

Nic się nie przejmuj, tylko ciesz, że masz ostatnią sztukę.

Aktywne lampy też wywalili z konfiguratora i jest biedna świeczka tylko do wyboru.

2018- BMW 5 G30
Opublikowano

bez przesady


518d a takie przyrosty po chipie (ok 210KM i 490Nm) ze patrząc jaka była roznica w cenie miedzy 525d a 518d to pienieadze te można było wykorzystać na doposażenie auta

Opublikowano
bez przesady


518d a takie przyrosty po chipie (ok 210KM i 490Nm) ze patrząc jaka była roznica w cenie miedzy 525d a 518d to pienieadze te można było wykorzystać na doposażenie auta

 

No, ale jak zrobisz wirusa w 525d to 260-270 cieszy bardziej :twisted:

Opublikowano

a chip w 540d powoduje jeszcze większego banana na twarzy, a w m5 to już wogole :D :D :D


można by tak w nieskończoność


tylko still mówimy o silniku 2.0 R4


doplata na poziomie jak dobrze pamiętam 30k miedzy 18d a 25d powoduje że przynajmniej wg mnie przyrost osiagow az taki ogromny nie jest żeby warto było doplacac a chipicao dobre kosztuje 2000:D

Opublikowano

Ja z 525d jestem mega zadowolony, jeździłem na testach 520xd i jakoś szału nie było, oczywiście 525d nigdy nie będzie m5, ale ta moc jest wystarczająca, żeby robić rekordowe czasy na trasie ;) nie być zawalidrogą ;)

No i jak zniknęła 525d z konfiguratora, czyli mam wersję limited edition ;) :lol:

Opublikowano

Mam kolegę z G31 z tym motorem 525d i jest mega zadowolony. Osiągi są jak najbardziej OK, porównywalne lub lepsze z poprzednimi (np. z e39, e60) 3.0 diesel, jedyny minus, że ma 4 gary a nie 6, ale za to cena auta (niska akcyza) jest stosunkowo dobra.

Ja już w zeszłym roku słyszałem od sprzedawców z Bawarii, że ten silnik wyleci z oferty z racji nowej normy spalin.


Także odbierać, cieszyć się i jeździć. Dla mnie to była najlepsza opcja z wszystkich R4 w G30.

Opublikowano
W maju odebrałem X3 25d. Ciekawe jak wycofanie go wpłynie na deprecjację - czy będzie to biały kruk, czy jednak mało popularny model, krótko produkowany, którego się będą przyszli kupcy "bali".

Moim zdaniem z 518d nigdy nie zrobisz programem 525d, bo różnica tkwi nie tylko w sofcie a też w dodatkowej turbinie oraz pewnie paru innych zmodyfikowanych elementach, które zmieniają charakterystykę tego silnika.

Moim zdaniem będzie pożądany, bo druga turbinka to super sprawa- to będzie świetny silnik dla entuzjastów tuningu. Już teraz są robione na spokojnie na 300KM a to dopiero początki.

Opublikowano
no na te 300ps to z pewnością długo pojeżdżą te dwa litry

 

Masz jakiekolwiek pojęcie o tym co napisałeś? Czy bawisz się w janusza motoryzacji?

Stare BKD na seryjnej głowicy w 2004r. przyjmowało już 300KM na turbinie GTB 22vkl albo vklr i jeżdzą te samochody do dziś.

Dzisiejsze diesle dwulitrowe na luzie przyjmują seryjnie po 300KM, po zmianie osprzętu bez problemu.

2018- BMW 5 G30
Opublikowano

525d ma w serii 231KM - więc zrobienie z niego 300KM nie powinno być wielkim wyczynem.

Ale nie wmawiajmy sobie, że to nie jest szkodliwe dla silnika. Jest i kropka. Oczywiście wszystko zależy od programu, wymienionego osprzętu itp no... i... sposobie jazdy kierownika. Poza tym dodatkowe niuty (które nie były przewidziane w serii) walą po podzespołach całego samochodu - choć przynajmniej 525d nie miał xDriva w G30 - to ten element nie będzie stwarzał problemów.


No ale nie będziemy po raz setny spierać się o sens chiptuningu - są zwolennicy i przeciwnicy. Ja jestem raczej pośrodku - miałem kilka modów w różnych autach i już nie chcę.

Opublikowano

Dokładnie o to mi chodziło.

Qrczak nie musisz się od razu unosić. Mody to nie jest lekarstwo na każdą sytuację. Żeby było też jasne - nie mam nic przeciwko nim.

Wystarczy jednak popatrzeć na trwałość silników w różnych markach (w tym bmw), które uzyskują coraz wyższe parametry z małych pojemności. W e60 218ps było z 3 litrowego diesla, który był wieczny w porównaniu do r4, które są teraz.

Nie kojarzę też, aby seryjnie jakiś producent dawał do 2 litrowego diesla 300km. Może się mylę, ale nawet jeśli daje, to nie jest to zjawisko powszechne.


Wracając do tematu samego silnika 25d to nie jest do końca tak, że sam silnik nie spełnia normy. W DE już można zamawiać x5 25d i silnik dopiero w tym modelu wchodzi do sprzedaży.

Opublikowano

Panowie możecie mi podpowiedzieć jak jest ze spalaniem silnika xDrive 30i?


Czy naprawdę w przypadku takiego np. X4 będzie to ponad 11 litrów na 100km przy spokojniejszej jeździe. :|

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Ma nie być. Silniki LCI: 518d, 520d, 520dx, 520i, 530d, 530dx, 530e, 530ex, 530i, 530ix, 540dx, 540i, 540ix, M550ix. Źródło: bimmerpost

PS zazwyczaj się nie myli, chociaż brakuje tu moim zdaniem 520e i 545e

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.