Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.


Od poniedziałku moje BMW stoi w warsztacie z uwagi na problemy z sondą. Została zamontowana instalacja LPG ale nie można jej wystroić z uwagi na brak wskazań sondy.

Sondy przed katalizatorem podobno stoją a na grzałki nie dochodzi napięcie. Sondy zostały zakupione nowe ale nie zdążyły wlecieć do auta, mechanik stwierdził że po przemierzeniu sondy są dobre a problem ze wskazaniami wynikają z grzałki.

Gdzie można szukać problemu?

Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W obu sondach przed katalizatorem jest dokładnie to samo?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chciałbym to zobaczyć na live data, jak faktycznie tak jest to wypadałoby sprawdzić wiązkę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale z tego co piszesz zrozumiałem problem jest tylko z grzałkami tak? Dlatego chciałbym zobaczyć błędy i live data.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Te mam krótko, Kilka miesięcy. W sumie to nie ma żadnego problemu z nią, nie szarpie, obroty nie faluja, silnik chodzi równo i cicho. Tylko tyle że gazu nie może wystroic bez sondy.

Dwa lata temu sprzedałem identyczną i też żadnego problemu nie bylo. Dlatego zdecydowałem się ponownie na zakup.

Mała aktualizacja. Wczoraj odebrałem samochód, co się okazało. Wszystkie 4 sondy nie działają.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Strasznie niezdecydowani Ci mechanicy..pokaż te błędy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Błędy grzałek z wszystkich 4 sond i dodatkowo:

P0140 299F Cyfrowy sterownik silnika: Sonda lambda za katalizatorem, rząd 1: Sygnał

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko jedna nie ma sygnału, czyli za katem na banku 1 a reszta ma tylko niesprawne grzałki i powinny działać, jest live data i trzeba to obejrzeć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Sprawdziłem dzisiaj rano bezpieczniki w komorze silnika, obok sterownika. Ukazał mi się przepalony bezpiecznik 30A. Po wsadzeniu nowego i ponownym odpaleniu przepala go od razu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź czego dotyczy i szukaj zwarcia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Ok więc sprawa wygląda tak. Poodpinalem wszystko kostki, przejrzałem część przewodów (żaden nie był uszkodzony), włożyłem nowy bezpiecznik, odpalenie, skanowanie i Błędów nie było. Przejechałem się kawałek i po chwili lekkie szarpniecie i znów to samo, auto trochę straciło na mocy i błędy się pokazały.

Podejrzewam że gdzies jest zwarcie na przewodach głębiej.

Opublikowano

Tak więc. Przestało wybijać bezpiecznik po odłączeniu sond za katalizatorem. Samochód pracuje równo, moc jest, obroty nie faluja.

Oczywiście błędy są:

P0140.

P0160.

P0141.

P0161.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.