Skocz do zawartości

[PROBLEM] BMW E39 523i - Dziwne wkręcanie na obroty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem.

Jakiś czas temu stałem się posiadaczem E39 2.5 o oznaczeniu 523i. Manual.

Na biegu jałowym; żadnych falowań obrotów, trzyma stałe. Natomiast problem jest w tym, że dziwnie się wkręca na obroty. Dajmy na to pedał w podłogę, silnik przyśpiesza tak jakby za moment; wchodzi na obroty dajmy na 5 tysięcy, spada do 3 - i zaczyna ciągnąć do końca już bez żadnych zawahań. Kiedy natomiast kręcę jedynkę pod czerwone pole, wrzucę dwa utrzyma się na tym 5 tyś obrotów już ciągnie normalnie. Ale natomiast, czy raptowne naciśnięcie gazu na dwójce czy jedynce; wejdzie na obroty 5 tyś, spadnie z nich ustawi się i dopiero zaczyna ciągnąć. Przypomina coś w podobie automatycznej skrzynii biegów.

Czy może jestem zielony, i tak się dzieje w tych silnikach? Chciałbym otrzymać odpowiedź, i wrazie co wiedzieć od czego zaczynać szukanie. - Z góry dzięki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na początek sprawdź błędy, może czujnik położenia wałka rozrządu po stronie dolotu umiera.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.