Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Kupilem niedawno BMW 320 i (e91) z 2005 r,benzyna.

Po tygodniu jazdy zapalila sie lampka check engine.Sprawdzilem za pomoca kompa pokladowego i wyszlo ok,silnik normalnie pracuje ale po podlaczeniu do kompa wyszly bledy katalizatora.

Koles skasowal blad ale znowu po jakims czasie sie pojawil.

Poniewaz auto kupilem z gwarancja 3 miesieczna handlarz zorganizowal serwis i zarzekal sie,ze to raczej sonda lambda.

Odebralem auto i przy starcie na moment jak zwykle zapala sie lampka abs,dtc i cos jeszcze ale nie widze lampki silnika (ktora tez na moment wydaje mi sie byla zapalona).

Czy jest mozliwe ze w „serwisie” wylaczyli jakos na stale te lampke ? Kolokwialnie mowiac by „klient sie odpierd...i dal spokoj”....

Podobno wymienili sonde lambda.

Jest jakas opcja przy bezpiecznikach czy programowo to wylaczyc?

Jesli tak to jaki bezpiecznik jest za to odpowiedzialny ?


Sorry za takie dziwne pytanie....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytania rzeczywiście dziwne :shock:

Kup sobie interfejs na kilkadziesiąt złotych, zainstaluj INPA lub ISTA na laptopie i po czasie będziesz wszystko wiedział.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.