Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dwa pierwsze sugerują uszkodzenie.

4DFF mówi, że masz problem z klapkami w koloktorze ssącym. Masz je wyjęte? dobrze by było je obejrzeć.

40E9 mówi że zawór EGR ci się zawiesza. Nie masz tak, że jak rano odpalisz to auto nie chce na obroty wchodzić? Poczytaj tu na forum o tym błędzie. Na początku czyściłem i smarowałem ten EGR, ale to pomagało na chwilę. Ostatecznie wymieniłem go i jest spokój.

Pisprawdzaj też wężyki od podciśnienia, może masz gdzieś nieszczelny.

Opublikowano
Auto kupiłem miesiąc temu więc nie wiem czy klapki w kolektora są wyjęte. Po prostu byłem na hamowni ja sprawdzić bo coś słabo ciągnie. Czyli do wymiany egr, a ta druga część jak się fachowo nazywa?? I czy przez to mógł stracić tyle mocy. Czyli rozumie że zacząć od tego??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przez klapki raczej nie, bo ogólnie ludzie się ich pozbywają, bo potrafią się przy przebiegach powyżej 200 tysi urwać i wpaść do silnika. Prędzej to ten EGR. Podejrzewam, że masz EGR WHALERa i to on może byc odpowiedzialny za słabe auto.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Klapki też będą powodować spadek mocy jeśli np. jedna zawiesi się w pozycji zamkniętej lub wszystkie nie będą się mogły całkowicie otworzyć przez dużą ilość nagaru, w tedy wiadomo jest ograniczony dopływ powietrza.
Opublikowano
Ok. Dziekuje za odpowiedzi. W sobotę z samego rana się za to zabieram. A jakiej firmy najlepiej kupić ten egr. Macie może coś sprawdzonego??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Whler idzie chyba na pierwszy montaż tak że ten radził bym kupić ale pierw sprawdź wszystko żeby nie wymieniać części dobrych na nowe.
Opublikowano
A te klapki kolektora ssacego to razem z kolektorami się kupuje czy można same te klapki wymienić? Bo są jeszcze jakieś zaślepki I nie wiem co kupić.
Opublikowano
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. Więc tak. Wymieniłem egr oraz wężyki podcisnien. Klapy kolektora ssacego zamówione, będą na koniec lipca. Po wymianie egr moc zamierzone na hamowni 165km. Niestety to jeszcze nie pełna moc tego auta. Zobaczymy jak będzie po wymianie klap, ale to dopiero koniec lipca. Dzięki za zainteresowanie tematem I pozdrawiam.
Opublikowano

Jak już robisz klapy wirowe to daj cały kolektor dolotowy to wyczyszczenia, pewnie jest cały zapchany nagarem i blokuje przepływ powietrza do silnika.

Obowiązkowo także filtr powietrza do wymiany.

Posprawdzaj też wszystkie węże, czy gdzieś nie ma nieszczelności.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.