Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Sprzęgło nowe komplet z dwumasem 20k km zero problemów. Widzisz krzywa momentu NM może odciążyć trochę zestaw sprzęgła na starcie.

Ps. Też jestem z Łodzi :-)

Edytowane przez SilverRanger
  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe ile takich 320d na 220+ lata po Łodzi. Ja mam 318d stock 122hp m47n2, do stage 4 brakuje mi tylko wtrysków od 535d. Natomiast mój projekt opiera się na gt2056v. Hamulce będziesz robił w drugiej kolejności jak zaczną Ci się tarcze krzywic, a wiem coś o tym :lol: :D :D Ja już mam to z głowy. Myślę jeszcze nad bardziej wydajnym dolotem.


Ps. masz swój wykres po wirusie ? Jestem ciekawy jak wyglada krzywa momentu, bo wyniki mamy podobne. Wrzuce swoj jak będę w domu


20190805-190956.jpg Resized-20190516-182656-8667.jpg Resized-20190516-182645-8976.jpg Resized-20190516-182629-9406.jpg Resized-20190516-182623-1064.jpg Resized-20190516-182637-9191.jpg Resized-20190516-182710-8400.jpg

No dobrze ale dpf wywalony? Dlaczego? Po co? Bardzo zle.

Opublikowano
U mnie został oryginalny katalizator. Myślałem nad DP ale już machnąłem ręka
Opublikowano
Ciekawe ile takich 320d na 220+ lata po Łodzi. Ja mam 318d stock 122hp m47n2, do stage 4 brakuje mi tylko wtrysków od 535d. Natomiast mój projekt opiera się na gt2056v. Hamulce będziesz robił w drugiej kolejności jak zaczną Ci się tarcze krzywic, a wiem coś o tym :lol: :D :D Ja już mam to z głowy. Myślę jeszcze nad bardziej wydajnym dolotem.


Ps. masz swój wykres po wirusie ? Jestem ciekawy jak wyglada krzywa momentu, bo wyniki mamy podobne. Wrzuce swoj jak będę w domu


20190805-190956.jpg Resized-20190516-182656-8667.jpg Resized-20190516-182645-8976.jpg Resized-20190516-182629-9406.jpg Resized-20190516-182623-1064.jpg Resized-20190516-182637-9191.jpg Resized-20190516-182710-8400.jpg

No dobrze ale dpf wywalony? Dlaczego? Po co? Bardzo zle.

 


A gdzie kolego widzisz u mnie dpf? Po nr vin nie występuje. A sam downpipe musiał iść ponieważ gt2056v jest troszeczkę za duża i nie dało się tego inaczej złożyć. Ewentualnie mogę włożyć sportowy katalizator który załatwi sprawę.


Dużo z forumowiczów jest tylko teoretykami, więc proszę przed napisaniem czegokolwiek o nie osądzanie moich decyzji, ewentualnie rozwinąć swoją myśl dalej.


kkx5 Jak doszedłeś do tego że w ASO mnie oszukali i wycieli + skasowali doposażenie w dpf ?

Opublikowano
kubaj123 dolot + wtryski. Będzie brakowało powietrza, przynajmniej u mnie tak niestety wychodzi. Kolektor rozwiercałeś pod ten map sensor ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe ile takich 320d na 220+ lata po Łodzi. Ja mam 318d stock 122hp m47n2, do stage 4 brakuje mi tylko wtrysków od 535d. Natomiast mój projekt opiera się na gt2056v. Hamulce będziesz robił w drugiej kolejności jak zaczną Ci się tarcze krzywic, a wiem coś o tym :lol: :D :D Ja już mam to z głowy. Myślę jeszcze nad bardziej wydajnym dolotem.


Ps. masz swój wykres po wirusie ? Jestem ciekawy jak wyglada krzywa momentu, bo wyniki mamy podobne. Wrzuce swoj jak będę w domu


20190805-190956.jpg Resized-20190516-182656-8667.jpg Resized-20190516-182645-8976.jpg Resized-20190516-182629-9406.jpg Resized-20190516-182623-1064.jpg Resized-20190516-182637-9191.jpg Resized-20190516-182710-8400.jpg

No dobrze ale dpf wywalony? Dlaczego? Po co? Bardzo zle.

 


A gdzie kolego widzisz u mnie dpf? Po nr vin nie występuje. A sam downpipe musiał iść ponieważ gt2056v jest troszeczkę za duża i nie dało się tego inaczej złożyć. Ewentualnie mogę włożyć sportowy katalizator który załatwi sprawę.


Dużo z forumowiczów jest tylko teoretykami, więc proszę przed napisaniem czegokolwiek o nie osądzanie moich decyzji, ewentualnie rozwinąć swoją myśl dalej.


kkx5 Jak doszedłeś do tego że w ASO mnie oszukali i wycieli + skasowali doposażenie w dpf ?

Wedlug mojej wiedzy powinies miec kata jesli nie masz dpf. Na pewno downpipe w bmw nie zalozyli wiec cos zostalo usuniete.

Opublikowano

Cyt

Downpipe musiał iść ponieważ gt2056v jest troszeczkę za duża i nie dało się tego inaczej złożyć. Ewentualnie mogę włożyć sportowy katalizator który załatwi sprawę.



Możesz wyjaśnić dlaczego wycinanie katalizatorow i dpf, jest złe w takich projektach oprócz nadmiernej emisji szkodliwych gazów, bo o tym każdy wie ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wlasnie ze względu na szkodliwosc gazow. Tego sie nie robi. 200koni to nie jest moc aby wywalac wszystko. Zaklada sie wiekszy dpf/kat jesli za bardzo blokuje. Ja w swoim projekcie mam wstawiony silnik n57 i monstrum dpf od m550d i wszedl wiec jest duzo miejsca aby zmiescic to co powinno byc.
Opublikowano

A czy ja napisałem że blokuje ? I umówmy się nikt nie będzie robił pod kogoś. Jesteś pro-ekologiczny i chwała Ci za to EGR + klapki w kolektorze też żyć muszą. Tylko na drugi raz czytaj ze zrozumieniem, dlaczego go nie ma i nie dpf a katalizator. Ludzie boją się opisywać swoje projekty bo zaraz znajdzie się 10 inżynierów z za klawiatury, którzy będą negowali wszystko, bo można lepiej, bo tak słyszeli/czytali.


Pozdrawiam i mam nadzieję że wracamy do tematu tego wątku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja nie jestem inzynierem zza klawiatury kolego i napisze raz jeszcze, kat ma byc, dpf ma byc. Wszystko mozna zrobic tak aby zachowac to co powinno byc. Nie musimy wracac do tematu, wszystko jest w temacie.

Ps, egr i klapki tez mam.

Nie nawidze czarnych rur i smrodu spalin, nie istotne czy benzyna czy diesel.

Opublikowano
kubaj123 dolot + wtryski. Będzie brakowało powietrza, przynajmniej u mnie tak niestety wychodzi. Kolektor rozwiercałeś pod ten map sensor ?

 

Nowy map sensor ma minimalnie większa średnice ale zajęło to jakieś 30 sekund. Średnica wiertła chyba 8.5. Właśnie też się zastanawiam jak to będzie z oryginalnym filtrem powietrza później przy nowych wtryskach. Może wtedy jakiś KN czy pipercross

Opublikowano

Robisz zimny dolot.


*Robisz rure do turbo 2" zakończona np stożkiem

*Rure od odmy prowadzisz sobie do oil-tanka, lub wprowadzasz

ja do tej 2" rury.

*Strojenie odbywa się bez przepływki, informacje pójdą z map sensora.

Tylko takie rozwiązanie da dobre wyniki.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj próbowałem się trochę bawić w mierzenie czasów ale 0-100 jest nierealne do wykonania.


Trochę pogląd na osiągi daje przyspieszenie 80-120 na 4 biegu:

320i 150km: 8.9s - książkowe

325i 218km: 7.5s - książkowe

330i 258km: 6.5s - książkowe


320d 163km: 6.5s - książkowe (realne 7.2)

Alpina D3 200km: 6.0s - książkowe

330d 231km: 5.5s - książkowe

U mnie wyszło 5.6s - Realne


Wszystkie wyniki dla skrzyni manualnej

Czas mierzony po złączu OBD przez aplikacje

Dzisiaj może posprawdzam jeszcze więcej czasów na 5 biegu i porównam 30d. Na te chwile całkiem dobrze to wyglada

Edytowane przez kubaj123
Opublikowano
Dane które wyżej podałem są książkowe czyli nijak się maja do rzeczywistości nie licząc mojego realnego wyniku. Zmierzyłem właśnie seryjne320d z przebiegiem 180tys i 80-120 na 4 biegu wyszło 7.2s gdzie instrukcja bmw mówi 6.5
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Krótki update dla ciekawych: przejechałem już 10tys km, zaraz wymiana oleju i do tej pory wszystko działa super jak powinno. Jedyne co wymieniłem to sondę lambda bo czasami wywołała błąd. Moc jest cały czas, żadnych skutków ubocznych nie ma nic a nic.


Póki co, bawię się jak jest a na wiosnę może wtryski od 535d i to będzie koniec co da się wycisnąć bez zmiany wałków, sprężynek głowicy itp. Zmianę auta na nowe jeszcze dalej odsunąłem bo serii 3 F30 nie chce a w porównaniu do E90 prowadzi się jak kupa w nogawce. Polecam każdemu i jak coś się będzie działo na bank będę pisać

Opublikowano
A ja wiem, nie sprawdzałem nigdy i tunera się nie pytałem ile ustawiał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.