Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zsunął mi się ten krótki wąż co idzie do zbiorniczka wyrównawczego u góry. Byłem u mechanika żeby odpowietrzył i zalał do odpowiedniego poziomu i po tym całym jego zabiegu auto od zimego silnika do pionu się nagrzewa w zaledwie 2km ... Mega za szybko do tego co było kiedyś. Pod maską wszystko gorące w cholere. Węże twarde jak skała i gorące, że dotknąć nie idzie. Jak wtedy odkręcę korek od zbiorniczka to jest mega syk i ciśnienie zejdzie. Co to może być? Nie przegrzewa się, ale bardzo szybko się nagrzewa do pionu i długo stygnie..
Opublikowano
A próbowałeś sam odpowietrzyć ? Pół godziny roboty i masz problem z głowy, sporo jest tu na forum na ten temat
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
A jaka jest najlepsza metoda? Oni tak robili, ze poluzowali odpowietrznik przy chłodnicy lali i dmuchali w zbiorniczek aż leciało przez odpowietrznik, a potem zakrecili i robili to samo s tym odpowietrznikiem przy termostacie.
Opublikowano
Też tak robiłem u Siebie i zawsze działało,ale najpierw odpowietrzamy przy termostacie a później przy chłodnicy. Tylko ja robię na delikatnie rozgrzanym silniku.
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
To nie jeździj skoro nie masz pewności czy jest dobrze. A jak już to odblokuj ukryte testy i pod 7 jest temperatura cieczy. A najlepiej jak sam weźmiesz i odpowietrzysz to nie jest skomplikowana czynność, jest sporo opisów i nawet filmów
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
W inpie sprawdzałem temp cieczy i niby dobrze było. Ale wszystko pod machą jest tak gorące, że masakra, te plastiki od silnika na górze itd. Wcześniej aż tak nie bylo. Za każdym razem po przejechaniu jak poluzuje korek od chlodnicy to syk jak cholera. Jakby te węże były jakąś parą gorącą przepełnione, a nie samym płynem
Opublikowano
Nie powinno Się odkręcać korka na zagrzanym płynie/silniku bo wtedy masz tam zwiększone ciśnienie i będzie syczeć zawsze to raz, dwa że to najprostsza metoda do ponownego zapowietrzenia. Jeżeli już chcesz coś grzebać to możesz delikatnie zluzować odpowietrznik na termostacie i sprawdzić czy leci płyn czy wali powietrze. Jednak dalej obstawiam,żebyś spróbował odpowietrzyć sam :mrgreen: --> https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=143728
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Odkręciłem z obawy, że jest za duże ciśnienie i może coś rozwalić. A tak wgl to na moim zbiorniczku nawet nie ma żadnych oznaczeń gdzie jest max płynu i zawsze mnie to wkurza..
Opublikowano
Na oryginalnym jest napis dla 2 poziomów: COLD czyli na zimnym i HOT na rozgrzanym, na zamiennikach nie ma oznaczeń bynajmniej na moim. Ale na zimnym to powiedzmy te pół zbiorniczka musisz mieć, na rozgrzanym jakieś 5/7 cm więcej
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
To,że wszystko gorące o niczym nie świadczy, bardzo możliwe,że po tych 10km nie otworzył Się jeszcze termostat i chłodnica będzie zimna. Włącz te ukryte testy na liczniku i obserwuj temperaturę bo tak to Sobie można gdybać
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Wczoraj kolejna atrakcja. Według mnie źle odpowietrzyli, za duże ciśnienie. Rozerwalo mi coś w okolicy tego węża pod kolektorem ssacym. Może ten wąż co w blok silnika wchodzi. Wstawiłem dziś do mechanika ,zaczął wymyślać pompe wody , uszczelkę pod głowicą itd

. Zobaczymy co zrobią, ale coś jest nie tak , że rozrywa słabe punkty

Opublikowano
Wytłumaczyłbyś mi jak sprawdzić w tym ukrytym menu? Musze korek wymienić jak odbiore auto od tego mechanika. Mam nadzieję, że nie wymieni mi pół auta bo już się zapowiada droga impreza u niego. Gość tylko bmki robi i cycka ludzi .. Z jakiej firmy ten korek kupić?
Opublikowano

Nowy i oryginalny korek to podstawa, tak sądzę po opisie. Oszczędzanie na nim może się zemścić, oryginał to nie majątek, warto się wyposażyć. :)

Korek jest urządzeniem, które pozwala na "oddychanie" układu, on jest odpowiedzialny za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia.

Opublikowano
Jak myślicie jaka byłaby rozsądna cena za wymianę tego węża pod kolektorem co w blok wchodzi + sprawdzenie pompy wody i odpowietrzenie układu i ewentualnie ten test spalin,sprawdzenie ciśnienia.
Opublikowano
Sprawdzenie pompy ale po demontażu? Ok 50zl plus uszczelka, odpowietrzanie 30-50zl, wąż jak nowy to poszukaj ceny i jak, nie trzeba ściągac kolektora to też kilkadziesiąt zł., test na obecność spalin ok 20-40,zl plus dolicz kilka litrów płynu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.