Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11-530d-tou/repair-manuals/11-engine/11-61-intake-manifold/G8BBxQ8T

Zobacz ilustrację z powyższego linku. Może cieknie ci na łączeniu kolektora z rurą mieszkającą? Tam jest duża uszczelka.

Tutaj masz instrukcję jak zdjąć kolektor i wymienić uszczelki......https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11-530d-tou/repair-manuals/11-engine/11-61-intake-manifold/G7fSMJCX

Jeśli będziesz też czyścił rurę recyrkulacji spalin to zaopatrz się w metalową podkładkę. Ona U mnie była już lekko skorodowana....

Powodzenia..... :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.czescidobmw.pl/vin/vinunit.aspx?catalogid=BMW201810&vehicleid=345324742&categoryid=372947&unitid=2030176059&ssd=$*KwEuGgtnfXJ9bkt0KSsOOHZiQkVbLigoK3N6YCglZHh9aX9_KjkuXGY4fHV5OCJnemY-MThoe3R-On9pZyw_Z2VpfmxYPmkhPidhZmFjb3YsPxdnP294eD8gOnR6CCgkIi8-YGRuICM-f3F_W2c_d3EhaXcmPTguLysqLmdndz5peTk8Jzo6HQliLT9nAAAAAPMcZN4$&vin=&iframe=true&width=100%&height=100%

Kolego chodzi Ci o część nr. 8........?

Nie polecę Ci nikogo bo nie kupowałem tych uszczelek.

To jest przykładowa strona abyś miał wgląd w przykładową cenę i numer części.

Ostatnio kupowałem do siebie klapki z uszczelką do kolektora. Przeszukałem Internet z jak najlepszymi ofertami . Opłaciło się to kupić w serwisie. Jak pogadasz to może dadzą Ci zniżkę.

Ty pisałeś też o uszczelkach nr. 2.......?

Czy je należy wymienić...??? Sam musisz to stwierdzić po zdjęciu kolektora. Ja osobiście , gdybym to wszystko odkręcał i czyścił to przy okazji wymieniłbym uszczelki przy jednej robocie. Myślę ,że te uszczelki wymienisz tylko raz.

W instrukcji masz podane kolejności dokręcenia śrub. Ma to wpływ na szczelność układu. No i również masz podaną siłę z jaką musisz odkręcić odpowiednie śruby. Jak za mocno dociągniesz to zmiażdżysz uszczelkę i będzie przepuszczała olej.

Sprawdź czarny przewód podciśnienia. On wychodzi z czujnika, który jest zamocowany na chłodniczce spalin. Z tego czujnika wychodzą dwa przewody , czarny i czerwony. Czujnik odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem BAYPASS (ma on za zadanie chłodzić chłodniczke spalin )

Ten czarny przewód przeciera się bo leży na ostro zakończonym bloku silnika . To miejsce znajduje się ok 5 - 10 cm od wcześniej opisywanego czujnika.

Wcześniej Ci pisałem o metalowej uszczelce. Ma ona nr. 4.

Przeczytaj sobie temat o czyszczeniu kolektora https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=348645

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.