Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
A może ma jeszcze gwarancję? Daj vin.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Vin to dx46316 w sobotę jadę na akcje serwisową odnośnie chłodnicy egr może woda z lampy nie zniknie

Niestety gwarancji już nie ma.

Opublikowano
Sprawdź czy dekielek od lampy nie spadł. Byc moze kiedys go ktoś zle zamocował. Będąc na myjni mozesz zalać lampe. Miałem tak tuż przed TÜV. Na szybko suszylem gdyz inaczej auto nie przeszłoby przeglądu. Od tamtego czasu po osuszaniu nie widziałem problemu z parowaniem
Opublikowano
W moich reflektorach były małe pęknięcia kloszy na obwodzie. Wg. firmy regenerującej reflektory standard w F10/f11. U mnie to te pęknięcia podobno powodowały nieszczelność i parowanie. Po wymianie kloszy reflektory mam suche.
Opublikowano
W moich reflektorach były małe pęknięcia kloszy na obwodzie. Wg. firmy regenerującej reflektory standard w F10/f11. U mnie to te pęknięcia podobno powodowały nieszczelność i parowanie. Po wymianie kloszy reflektory mam suche.

 

Gdzie regenerowałeś i jak to wyszło? Ile płaciłeś?

Opublikowano

W Krakowie w Autogamma. Jeden klosz 180 PLN, wymiana klosza 75 PLN, demontaż/montaż lamp 400 PLN. To ceny bez regeneracji odbłyśników. Robili poprawkę, bo złożyli krzywo ring, ale poprawili to ekspresowo i bez obrażania się. Błędów nie popełnia tylko ten co nic nie robi. Na razie jestem zadowolony. Co do trwałości nie mogę się jeszcze wypowiedzieć.


Ja robiłem wymianę kloszy +regenerację odbłyśników zarówno w reflektorach głównych jak i przeciwmgłowch i za wszystko zapłaciłem 1800 PLN.

Opublikowano
Witam panowie wszystko już jest jasne lampa jest pęknięta od spodu pod czarnym plastikiem uszczelnilem to pęknięcie i zobaczymy co będzie dalej. Widocznie poprzedni właściciel miał stłuczkę parkingowa ponieważ zderzak był malowany. A lampy z tego samego rocznika. W razie gdyby parowanie się powtórzyło co proponujecie bo są 3 opcje kupić nowa lampe w aso kupić używkę albo wymienić szkiełko (plastik) na nowe.
Opublikowano
Jak oddasz komuś, kto fachowo wymieni szybkę to wymiana szybki powinna wystarczyć. Nowej lampy nie trzeba kupować w ASO. Można kupić lampę Hella za około 2500 pln, co i tak jest sporo niższą kwotą niż lampa z ASO. Używka to loteria.
Opublikowano

U mnie mam podobnie z lewą ale tylko przy specificznej pogodzie - jak jest chłodniej i deszczowo. Ale zauważyłem, że przy kierunkowskazie klosz jest dziabnięty lekko i to prawdopodobnie jest wina. Kupię klosz, wymienięi zobaczę. Póki co na szybko zrobiłem w deklu z tyłu 2 dodatkowe odpowietrzenia aby wilgoć szybciej odparowywała. Miałem na stanie oryginalne odpowietrzniki z lampy e39 (razem z tymi gąbeczkami) i to przynosi efekt - dzięki temu nie zawilgocę modułu w lampie. A jak będę miał chwilę to kupię klosz i zabiorę się za wymianę klosza.

Pzdr.

  • 4 lata później...
Opublikowano

Cześć. Mam podobny problem. F10 2010 po wymianie żarówek jeden reflektor zaczął mocno parować i zbiera się woda. Nie znalazłem żadnych uszkodzeń. Czy ktoś wie jak otworzyć dekielek nad reflektorem? Oba są dziwne i nie mają uchwytu… załączam zdjęcie. Z góry dziękuję!IMG_8372.thumb.jpeg.41b3c27ae6ff95dd72073d3daced75d4.jpeg

Opublikowano
57 minut temu, comeasyouare napisał(a):

To tylko atrapa, od środka nie masz żarówki bo to reflektor bez doświetlania zakrętów.

Bardzo dziękuję. Czyli rozumiem, że dojście tylko od koła, żeby osuszyć i uszczelnić ewentualnie?

Opublikowano

Tak mi się wydaje (może ktoś bardziej obeznany w VFL mnie poprawi).

Żeby dobrze uszczelnić to raczej bez wymontowania całego reflektora się nie obejdzie. 

spacer.png

Opublikowano (edytowane)

Chyba w F10i F11 z tymi reflektorami to TTTM  (ten typ tak ma). Ja w maju ubiegłego roku wymieniałem klosze i dziś mój kolega w swoim też wymienia. A w Wa-wie znam ten warsztat który ogarnia temat dobrze (ja tam robiłem ze 5lat temu Volvo i teraz F11). Można wysłać same reflektory lub zostawić całe auto (ja nie umiem i nie mam gdzie więc zostawiłem auto). Robota wykonana dobrze - bo przy okazji wymiany klosza została wyczyszczona cała. Koszt oscyluje ok 1kpln (z wyjęciem i włożeniem do auta) - przy wysyłce samych reflektorów to nie wiem.. Parującego reflektora nie bagatelizujmy bo tam jest jakaś elektronika która w tej wilgoci .... i mamy + 700-1000pln/szt  za tę elektronikę.

https://www.multiglas.pl/index.htm

I posiadają komputer oraz wiedzę by po zamontowaniu wszytko działało. 

 

Edytowane przez PiotrGS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.