Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam dziwny objaw i myslalem ze go szybko sie pozbede ale jednak nie.Mianowice jak auto stoi cala noc i odpalam go pierwszy raz to obroty ida ladnie na ponad 1000 i zaczynaja powoli spadac ale gdy sa miedzy 650 a 700 zafaluja 2 lub 3 razy i dopiero sie ustawia takie falowanie z lekkim dlawieniem.Brak bledow oczywiscie i jedno co znalazlem to mialem duza roznice temp.pomiedzy temp na zewnatrz a zasysana okolo 15 stopni zmienilem dzisiaj przeplywke temp zasysana jest ok ale dalej przy pierwszym starcie jest falowanie pozniej juz nie zeby bylo smiesznie nie jest to zawsze.Wtryski,swiece,cewki nowe jesli ma ktos jakis pomysl to bardzo prosze moze znajdzie sie przyczyna i jeszcze jedno pytanie czy w N53 da sie podniesc obroty jalowego.Dzieki za podpwoedzi.
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

da się podnieść obroty. Natomiast nie zalecam "pudrowania syfa" dlatego zostaw jak jest - wiele defektów na typowo jałowym biegu (czyli obroty ustawione przez producenta) można zauważyć ;-) między innymi walące wtryskiwacze, każde podniesione obroty tuszują te defekty. Jeśli chodzi o to zafalowanie ja bym się nie przejmował, jeśli parametry live data są w normie zostaw jak jest. Generalnie - korekty krótko i długoterminowe czyli tzw. lambda integratory oraz korekty offsetowe przedziały -10%/+10% oraz -1mg/stk do +1mg/stk oraz przepływomierz powinno być około 3,2-3,4g/s zasysanego powietrza.


PS: dokładnie teraz sobie przypominam, miałem takie objawy jak padała mi pompa wysokiego ciśnienia :) szarpnęło mnie to po kieszeni około 4 tys zł

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Spoko dzisiaj odpalilem i po prostu jak obr spadly z 1200 na 900 po prostu pojechalem a nie czekalem az spadna do 650 i wsyzstko ok wymienie jeszcze jutro czujnik cisnienia paliwa bo to grosze i zobacze jeszcze raz live date bo jak narazie wszysto jest w normie.Po prostu chcialem zeby bylo cacy a to denerwuje :lol:
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Opublikowano

Witam kolegow to moj pirwszy post na forum.

Mialem bardzo podobna sytuacje w moim e92 N53B30A zaczolbym od sprawdzanie cewek zaplonowych a jezeli to nie pomoze to prawdopodobnie wtryskiwacze to bylo problemem u mnie po wymianie problem zniknal bez wzgledu na temperature otoczenia z mojego doswiadczenia wiem,ze ten model mial ogromne problemy z wtryskiwaczami od pierwszego dnia produkcji.

Opublikowano
Wtryski swiece cewki przeplywka max 3000tys przejechane na starych bylo tak samo ale przerywal i rwal obroty dlatego sa nowe wtryski pracuje rowno a to jest falowanie jak by nie mogl ustawic niskich obrotow podobnie jak e46 m54 takie falowanie okolo 3 4 sekund i tylko jak jest zimny po calej nocy pierwsze odpalenie a pozniej spokoj natomiast jak odpale i poczekam chwile wbije drive i nie jade obroty nie faluja dziwne jutro wymienie jeszcze czujnik cisnienia paliwa bo to grosze i sprawdze dokladnie cisnienie paliwa dodam ze nie zawsze falowanie jest po prostu bmw
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.