Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam pytanie czy jeśli układ chłodzenia jest dobrze odpowietrzony to czy na lekko rozgrzanym silniku po odkreceniu korka zbiorniczka wyrównawczego po dodaniu lekko gazu leci strumień przelewowy? Czy strumień nie oznacza jeszcze dobrze odpowietrzonego układu? Bmw e39 523i 1x vanos
Opublikowano
Strumień po dodaniu gazu i trzymaniu równych obrotów ma lecieć jednostajny bez przerw czy pod różnym ciśnieniem. Ma być równy i większy i wyższe obroty. Ogrzewanie ma działać, chłodnica ma się rozgrzewac w miarę równo a jak jest już duzy obieg dłuższy czas ma być na całej powierzchni jednakowo gorąca.
Opublikowano
Wszystko jest tak jak piszesz. Dolny wąż robi się gorący po dłuższej jeździe. Tylko strasznie twarde robią się przewody dlatego myślałem że może zapowietrzona ale była odpowietrzana i strumień jest wszystko jest tak jak pisałeś. Robiłem test na co2 i nic nie pokazało. Kupię korek od zbiorniczka zobaczę czy pomoże bo innego pomysłu już nie mam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaka jest dokładna temperatura po rozgrzaniu, mowa o odczycie z komputera lub testu 7.0, ponieważ pion jest już od niewielu ponad 70 stopni.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
U mnie visko nie słychać więc nie wiem dokładnie kiedy się załącza i czy jest sprawne ale chyba by się grzała jakby była uszkodzona? Chłodnica po przejechaniu kilku km jest gorąca w połowie dopiero po przejechaniu dłuższej trasy jest gorąca cała. A zapomniałem dodać że bmw ma gaz ale załącza się bez problemu i jeździ na gazie też bez problemów.
Opublikowano
Ale skąd takie ciśnienie raz mi rozwaliło przewód ten krótki od termostatu do zbiorniczka. Twarde są jak skała po dłuższej jeździe. Na drugi dzień jak odkręcam korek jest długie syczenie. Jeszcze zapytam po jeździe gdy przewody zrobią się twarde będę mógł odkręcić odpowietrzniki zobaczyć czy poleci płyn czy powietrze? Czy nic się nie zapowietrzy od nowa wtedy? I czy zrobić to na odpalonym czy zgaszonym silniku?
Opublikowano

Jak jest ciśnienie to tylko może się ew odpowietrzyc chyba że do końca zbijesz ciśnienie odpowietrznikiem i zaciagnie powietrze.


Zmień korek zbiorniczka na nowy. Ale nowy nie używany i oryginał. Żadne zamienniki

Opublikowano
Tak. Nawet nie kupuj. Kup nowy. 70zl to nie majątek a będziesz miał pewność. Ogólnie to w układzie w benzyniaku masz 2 bary. Więc węże miękkie nie będą. Dopiero zawór w korku puszcza powyżej tego ciśnienia. Ale jak rozwala węże i test wyszedł ok to zmień korek
Opublikowano
Ok a jeszcze zapytam na temat " po jeździe gdy przewody zrobią się twarde będę mógł odkręcić odpowietrzniki zobaczyć czy poleci płyn czy powietrze?" mam to zrobić na odpalonym czy zgaszonym?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Korek możesz kupić spokojnie hella/behr, 35,- za opakowanie będziesz do przodu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Zrobiłem tak jak pisaliśmy. Przejechalem ze 20km zgasilem auto węże były twarde odkrecilem najpierw odpowietrznik na obudowie termostatu zaczęło lecieć powietrze po chwili płyn raz sam raz z powietrzem, zakrecilem odkrecilem drugi odpowietrznik przy zbiorniczku i taka sama sytuacja powietrze płyn, płyn spieniony, zakrecilem ten odkrecilem znowu ten drugi i to samo powietrze później płyn i tak kilka razy i za kazdfym razem to powietrze było. Dolalem trochę płynu. Przejechalem znowu 20km gasze auto odkręcam odpowietrzniki i ta sama historia węże twarde i cały czas raz powietrze raz płyn raz w jednym raz w drugim odpowietrzniku. Nie wiem skąd to powietrze. Ogrzewanie jest bardzo dobre. Chłodnica się nagrzewa przewody też. Nie mam pojęcia o co tu chodzi
Opublikowano
Na samej benzynie to samo. Korek wymieniony i dalej przewody robią się twarde. Z odpowietrznikow raz powietrze raz płyn za każdym razem po kilku jazdach. Już mi się wyczerpaly pomysły
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy odłączyłeś lpg przez odpięcie cewki przy zbiorniku czy tylko przełącznikiem lpg/pb?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Zakrecilem zaworek przy butli i odlaczylem kabelki przy elektrozaworze.

Dodam filmik jak wygląda strumień. Strumień wydaje się ok więc chyba jest odpowietrzona dobrze? Temperatura była może koło 40'


www68.zippyshare.com/v/XKZTOXH3/file.html

Opublikowano
Zrobiłem kilkanaście km po mieście w ciepły dzień przewody zrobiły się twarde odkrecalem odpowietrzaniki i to samo powietrze później płyn i tak za każdym razem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.