Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To w takim razie jest kolizyjny...

Teraz juz pozostaje tylko scignac dekiel i oblukac walek a nastepnie sciagnac kolektory i sprawdzic ile i które zawory do wymiany a puzniej rwac glowice jesli sie dotychczasowe teorie potwierdzą...

Opublikowano

Silnik wrócił do życia!

Rozrząd się nie przestawił, ani nic z tych rzeczy. Podobno winne były popychacze zaworowe (szklanki), które z jakiegoś tam powodu stanęły. Zdaniem mechanika wina była po stronie jakości oleju (Valvoline SynPower 5w30), osobiście mam mieszane uczucia. Trzeba było wrócić do Motul 5w30, na którym auto co prawda już wcześniej jeździło, ale zmieniłem na Valvoline, bo M54 aż tyle go nie konsumował co Motula.

Pojeździmy, zobaczymy...


Na końcu u mechanika padł też rozrusznik.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozrząd się nie przestawił, ani nic z tych rzeczy.

To dobra wiadomosc choć wszystko na to wskazywało...

Podobno winne były popychacze zaworowe (szklanki), które z jakiegoś tam powodu stanęły

Jakoś w to nie wierze ,ale skoro mechanik wymysla jakieś teorie z olejami to znak ze sam nie wie co moze byc tego powodem...

Jesli bedzie Ci sie to powtarzalo to juz wiesz gdzie jest problem i jak go rozwiazac oraz bedziesz musial z tym zrobić porzadek,ale źyczę Ci aby to był jednorazowy przypadek i źeby sie to nie powtarzało...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.