Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Hmm za same amory wyjdzie jakies 400zl a za komplet blistein b4 z odbojami i gornym mocowaniem 350zl i nie wiem na co sie zdecydowac, co bedzie lepsze jakosciowo i wytrzymalosciowo:/ no i dodam ze mam obnizone zawieszenie a bede zmieniak sprezyny na eibach obnizajace tez do 35mm czy jest dopuszczalne na tych amorach?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kup sachsy ale nie te co wysłał Marko G Piszesz ze chcesz go obnizyć więc kup sachsy które przystosowane sa do sportowego podwozia

http://moto.allegro.pl/sachs-amortyzator-tyl-bmw-e46-m-technic-i2739884385.html

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kup sachsy ale nie te co wysłał Marko G Piszesz ze chcesz go obnizyć więc kup sachsy które przystosowane sa do sportowego podwozia

http://moto.allegro.pl/sachs-amortyzator-tyl-bmw-e46-m-technic-i2739884385.html

 

To wtedy musiał by kupić na przód i tył a kolega potrzebuje tylko na tył.

Opublikowano

No wlasnie chce tylko na tyl bo przod nie okazuje zadnego zuzycia. A nie moglbym kupic blistein BNE-A315 i do niego zalozyc obnizane sprezyny?

 

Probowalem tez rozkodowac win zeby dowiedziec sie jaki zawiech mam na aucie ale nie znalazlem nic o m technik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No wlasnie chce tylko na tyl bo przod nie okazuje zadnego zuzycia. A nie moglbym kupic blistein BNE-A315 i do niego zalozyc obnizane sprezyny?

 

Probowalem tez rozkodowac win zeby dowiedziec sie jaki zawiech mam na aucie ale nie znalazlem nic o m technik

 

Możesz kupić sprężyny obniżające przy zwykłych amorkach. Jeśli po rozkodowaniu VIN nie ma informacji o zawieszeniu tzn. że jest normalne.

Opublikowano
No wlasnie po rozkodowaniu nie zauwqzylem w wyposazeniu zadnej wzmianki na temat zawieszenia:/ czy to zwykle czy m technik ale na realoem pisze ze niby mam pakiet na zle drogi tub m technik, dlatego mam taki dylemat co wybrac
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie http://www.jjcar.pl/amortyzator-kayaba-334939-przd-p-883.html

Czy to nie jest podróbka czasem?! Taka cena nigdzie nie występuje..

Potrzebuje szybko kupić i trafiłem na to. Podpowiedzcie czy brać.

 

Może jeszcze podpowiedzcie o co zapytać by zweryfikować czy oryginalne, bo jutro będę tam dzwonił. Na tej focie nic nie widać.. Kolor jedynie :)

 

Pozdr!

Pozdrawiam Wszystkich Miłośników Marki !
Opublikowano
Dlaczego podróba? Zamiennik lepszej jakości i tyle, czyli normalna KYB. Czy to takie tanie to mi się nie wydaje...gdyby były o stówkę tańsze to bym się może zastanawiał. Po mojemu brać.
Opublikowano

Pytam, bo w InterCarsie zaśpiewali ze te KYBy 450 szt. !!!!

Biorę :)

 

A przy okazji. Zelży mi głównie na komforcie. W takim razie to dobry wybór chyba prawda?

Pozdrawiam Wszystkich Miłośników Marki !
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Też planuję wymianę, pewnie na wiosnę, razem z paroma duperlkami - czy ktoś może się wypowiedzieć które z tych godnych polecenia (Sachs, Bilstein, Meyle, KYB...) są bardziej miękkie? Mi właśnie też zależy na poprawieniu komfortu, o ile się to da oczywiście, żeby nieco bardziej miękko było.
Opublikowano
Z tych czterech to raczej Bilstein będzie najtwardszy. Miałem styczność z Bilstein, Sachs i Monroe z innymi nie. Najfajniej mi się jeździło na Sachs-ach ale to było w innej furmance, też RWD ale nie BMW.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, temat juz bardzo stary ale chciałem wyrazić swoja opinie. Specem od zawieszen nie jestem, ale juz kilka razy w moim e34 ( sorki za off topa, wiem ze temat jest o e46) wymieniałem zawieszenie z ori na jakies tam zamienniki po 150 zł za szt i powiem wam ze nie byłem zadowolony z trwałosci,[ po roku znowu wymiana], ( obecnie nam Meyle i tez nie do konca mi pasuja pod wzgledem, tłumienia, pracy i prowadzenia, ale sa napewno troche trwalsze od chinoli...) Ale do czego zmierzam, miałem ostatnio przyjemnośc jechac e34 540 z pełnym Bilsteinem b8 lub b10 (nie chce skłamać) P+T + spreżyny Eibach P+T i byłem w szoku :o jak auto sie prowadziło...dodam ze obniżone było tylko o -30mm. Wiem ze taki komplet kosztuje kosmiczne pieniadze, ale moim zdaniem warto zainwestowac, bo zawieszenie zrobiło na mnie potworne wrażenie! Polecam Bilsteina z całą odpowiedzialnościa :) Ps. Nie jestem sprzedawca, dilerem, ani dystrybutorem :D Pisze to jako normalny użytkownik....
Opublikowano

Porównywanie meyla, standardowego sachsa czy b4 do b8, to oczywista przepaść.

Ja założyłem do siebie na przód meyla jakieś 3 miesiące temu i nie narzekam. Jako zamiennik standardowego zawieszenia jest ok.

Miałem również ostatnio porównanie w takim samym e46 z amorami świeżo wymienionymi na sachsa i jak dla mnie praktycznie żadna różnica.

Wcześniej też miałem sachsa ale były stare i oczywiście wymiana na meyla poprawiła znacznie prowadzenie.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam jakie są najlepsze amortyzatory na tył ? Chodzi mi o komfort i cichą prace ..Jakie są najlepsze według was? No i żeby były wytrzymałe na nasze piękne Polskie drogi
Opublikowano

Ja wrzuciłem do siebie Bilsteny tego typu:

 

http://allegro.pl/bilstein-amortyzatory-tyl-osl-i-odb-bmw-e36-e46-i2978045302.html

 

Nie są drogie, a jednak Bilstein to porządna marka. Jeżeli chodzi o wymianę amortyzatorów z tyłu, to pamiętaj także o poduszkach amortyzatora, ja u siebie nie wymieniłem, bo nieogarnięty mechanik który to wymieniał, twierdził że nie ma potrzeby, a po 3 miesiącach znowu musiałem wstawiać auto do serwisu na wymianę poduszek znów tracić czas.

Pamiętać trzeba także że amorki w tym zestawie to Bilstein, natomiast odboje i osłony to już jakieś najtańsze no-name'y dodawane gratis, więc może warto rozejrzeć się za czymś lepszym.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Za niedługo będę zmuszony wrzucić nowe zawieszenie i po przyszłej zimie chciałbym większą felgę coś ok 18" i teraz nie wiem czy w standardowym zawieszeniu (jak kupię Bilsteina) to nie będzie wyglądać jak koza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.