Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wybór padł na amory MTS (ze względu na fundusze) + poduszki amortyzatorów od E36 + odboje i osłony Sachs standardowe.

Dużo różnią się wysokością odboje standardowe od mpakietowych? Bo zastanawiam się czy dobrze zrobiłem kupując standardowe odboje.

Pozdrawiam

 

Fatalny wybór. Również założyłem mts pod eibachy , błąd. Remontowalem cale zawieszenie i również parę złotych zaoszczędzić chciałem. MTS + eibach to totalny beton , do tego stopnia ze uszczelki w drzwiach pękają. Chyba ze jeździsz na małym kole i opona o sporym profilu .

Opublikowano

To mnie zasmuciłeś teraz :( Jeżdżę na 225/45/17 a w planach jest zmiana na 18.

mihau11 masz standardowe odboje?

Jak jest z twardością w porównaniu do Sachs Advantage?

Czyli lepiej było kupić standardowe amorki?

Opublikowano
Ja mam Sachs adventage i eibach pro kit jest średnio, nie za miękko i nie za twardo , przyklejona do gleby na zakrętach.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z ciekawości ile za nie dałeś?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Heh, ja też czytałem dobre opinie o nich. Jak założę w sobotę to dam znać.

 

Dobre hmm ... stawiałbym raczej na to, że tanie, nowe i na gwarancji - a nie, że dobre.

Czy dobre to można będzie ocenić po latach użytkowania.

Opublikowano
Heh, ja też czytałem dobre opinie o nich. Jak założę w sobotę to dam znać.

 

Dobre hmm ... stawiałbym raczej na to, że tanie, nowe i na gwarancji - a nie, że dobre.

Czy dobre to można będzie ocenić po latach użytkowania.

 

No to ja Ci powiem swoja opinie po ok 35tys , nie posypały się, nie wylały sie , przegląd przechodzą bez problemów. Jeśli ktoś śmiga wyłącznie po dobrych drogach uważam że sa naprawdę dobre. Sa po prostu mega twarde i w połączeniu ze sprężynami eibacha czuć wszystko . Ja żałuję że nie zostałem przy serii . Na początku po zmianie i wygląd i prowadzenie na + dopiero po czasie dostrzega się minusy . Buda dostaje w du*e , sam silnik jest wysoko wiec miska bezpieczna , ale progi auta sa obijane dość mocno warto je zabezpieczyć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mihau11 masz pro kit czy sportline? Bo to ogromna różnica.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Sam mam zamiar a raczej konieczność zmiany amorów ( mam sport dost ) i nie ukrywam, że biorę pod uwagę inne sprężyny bo po wymianie samochód się podniesie.

Chciałem sportline ale nie wiem dlaczego na stronie eibach-a nie ma springów do 330d, pro-kit są ale one mało obniżają względem sportowego dost albo mPak II

Opublikowano
Witam, sprężyny i amorki mam już założone, nie potwierdzam opini, że eibach+mts to beton. Jest troche twardziej ale rekompensuje to świetne trzymanie sie w zakrętach i auto jest bardziej "zwarte". Ogólnie to polecam taki zestawik :)
Opublikowano

Na trasie to wiesz... Pytanie jak się po mieście jeździ, gdzie są dziury, nierówności i... krawężniki.

 

Ja się zastanawiam czy na sezon letni swojego trochę nie obniżyć, ale będą 17" zamiast 16" i nie wiem czy nie będzie za sztywno. Co jak co, ale cenię sobie komfort jazdy jednak.

Opublikowano

Nie powiem, coś za coś. Jest twardziej ale nie ma tragedii, za to lepiej się trzyma w zakrętach i jest bardziej przewidywalne.

W porównaniu do seryjnej zawiechy widać, że siedzi niżej. Ale myślę, że się jeszcze ułoży. Postaram się dodać jakieś zdjęcia po wymianie.

Opublikowano
Wrzuć jakieś jestem ciekawy tych sprężyn bo szukam alternatywy do s226a a nie chce żeby było niżej jak jest teraz.
Opublikowano

Udało mi się zrobić takie zdj, przepraszam za jakość. Wydaje mi się, że tył siadł niżej niż przód (może kwestia ułożenia się sprężyn).

http://s1.fotowrzut.pl/R29LPZPI7O/1.jpg

http://s1.fotowrzut.pl/BCKZONZQ0W/1.jpg

http://s1.fotowrzut.pl/JR70WOT9MI/1.jpg

http://s1.fotowrzut.pl/NU0IU38KC7/1.jpg

Opublikowano

W sumie tak jak u mnie na ori sport dost podw w touringu.

Dawałeś nowe poduszki, odboje i osłony ? Jeśli tak to pod serię czy sport ?

Ja mam do wymiany amory na nadchodzący rok i myślałem nad sportLinią i sachs od mPaku albo zestaw jaki mają na stronie z amorami Bilstein b8 bodajże

Tak, tył jest niżej - jak u większości niestety, słabo to wygląda - chyba szymon-o jakoś to rozwiązał i ma równo

Opublikowano

Poduszki dałem od E36 (są niższe o jakieś 7mm), osłony, odboje nowe z tym, że do zwykłego zawieszenia. Gumy tam gdzie się stykają sprężyny dałem stare.

Jest pytanie czy przód jeszcze siądzie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.