Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

przy takim zwieszeniu powinieneś już mieć obniżony o 2cm

jeżeli to za mało to pomoże tylko wymiana sprężyn

np Vogtland, Eibach, H&R, a z tańszych to Jamex

Opublikowano
Też myślę że powinien być niżej, ale jak stoję obok kolegi (a on ma zwykły zawias) to przód stoi identycznie. Nie wiem czy ktoś wymieniał amortyzatory czy sprężyny. Jak to sprawdzić?
Opublikowano

Podpowiedzcie bo juz nie wiem.

 

Chce alożyć eibach pro kit i do tego na przód sachs advantage. Nie wiem co na tyl bo nie ma sachsa advantage a mam sportowe dostosowanie podwozia.

Opublikowano
No właśnie nad Monroe sie zastanawiam. Nawet Maciek z cze......bmw.pl mi polecał je.
Opublikowano
Zapewne sprężyny ktoś zmienił bo przy opcji 226 są krótsze, zaś amorek tylko twardziejszy a rozmiarowo jest taki sam.
Opublikowano (edytowane)

No dobrze teraz pytanie.

 

Brać na przód sachs advantage tył monroe reflex,

Czy wszystkie 4 szt monroe reflex?

oczywiście przystosowane do 226A.

 

No i kit eibach pro kit.

Edytowane przez Bugs10
Opublikowano

Mysle ze masz tak jak ja. Jak kupilem swoja bumke to okazalo sie ze pekla sprezynka. to wymienilem dwie i zawiecha sie podniosla a mam 226. wtedy nie wiedzialem jakie powinny byc sprezyny.

Teraz przy wymianie amorkow bede zmienial sprezyny na eibach pro kit 30/20-25 i bedzie tak jak powinno byc.

 

U ciebie tez moze ktos wymienial.

Opublikowano
Mysle ze masz tak jak ja. Jak kupilem swoja bumke to okazalo sie ze pekla sprezynka. to wymienilem dwie i zawiecha sie podniosla a mam 226. wtedy nie wiedzialem jakie powinny byc sprezyny.

Teraz przy wymianie amorkow bede zmienial sprezyny na eibach pro kit 30/20-25 i bedzie tak jak powinno byc.

 

U ciebie tez moze ktos wymienial.

 

Czyli przy tym moim zawiasie powinny być sprężyny eibach pro kit 30/20-25?

I jakie amortyzatory do tego zawiasu?

Opublikowano

Słuchaj jeśli chodzi o amortyzatory to są wg mnie różne opcje:

 

- bilstein B6 (drogie) - można założyć B4 ale nie jestem pewien czy powinny jeździć z eibachami (wg producenta można)

- Monroe reflex do 226

- przód sachs advantage i tył super turing (ten komplet jakoś do mnie nie przemawia)

- KYB

 

Są też inne ale chyba nie warte kasy. Ja wybrałem MONROE REFLEX na wszystkie koła - zamawiam dopiero i będę zakładał wiec nic więcej o nich nie powiem.

 

Nie wspominam o kompletach zawieszenia Bilsteina B12 itp bo dla mnie drogie no ale jak ktoś chce obniżyć i mieć super zawiechę to fajna sprawa. Jeszcze sporo osób poleca KONI SPORT ale o tym niczego nie wiem.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Więc jestem po wymianie amortyzatorów przód i tył oraz spręźyn przód i tył.

 

Sprężyny to komplet EIBACH PRO KIT 30/20-25 a amortyzatory wszystkie Monroe Reflex. Zmieniłem też mocowania amorków tył na nowe, podkładki z tworzywa pod sprężyny, oraz gumy kolumny MC Persona z przodu na nowe. Do tego też łożyska przednich amortyzatorów.

 

Jest sztywno i troszkę niżej. Wyszło tak:

 

Strona lewa:

 

http://drive.google.com/uc?export=view&id=0B3YMUUJP7hOxcmtZd0hzeFppVW8

http://drive.google.com/uc?export=view&id=0B3YMUUJP7hOxREZqYndab2Z3eXM

http://drive.google.com/uc?export=view&id=0B3YMUUJP7hOxNm54d1V2Q294RzA

 

Strona prawa:

 

http://drive.google.com/uc?export=view&id=0B3YMUUJP7hOxMjVjZG9HdHo3cm8

http://drive.google.com/uc?export=view&id=0B3YMUUJP7hOxN0lqVG1pRzNrT28

http://drive.google.com/uc?export=view&id=0B3YMUUJP7hOxZFZuMEpQOUF2Rk0

Opublikowano
To jest dopiero pierwszy dzień po założeniu może się ułoży. Ale rzeczywiście jest chyba wyżej. Zmierzę dzisiaj miarką ile jest do rantu błotnika.
Opublikowano

Więc ja założyłem amortyzatory:

 

Tył:

 

Amortyzator Monroe Reflex2×

Producent: Monroe

Symbol: E1344

 

Przód:

 

Amortyzator Monroe Reflex1×

Producent: Monroe

Symbol: E4916L

 

Amortyzator Monroe Reflex1×

Producent: Monroe

Symbol: E4916R

 

Sprężyny Eibach Pro kit 30/20-25

 

Mam niestety problem bo jest strasznie nie równo, tzn w sumie nie ma co tu zepsuć lub źle złożyć ale chyba coś nie tak.

 

Pomierzyłem wszystkie kół (pomiar zaczynał się od dolnej krawędzi otworu centrującego felgi do rantu błotnika i wyszło tak (każde koło mierzyłem tak samo, auto stoi na równej kostce):

 

Pomiar przód:

 

- lewe koło - 39,4 cm

- prawe koło - 41,8 cm

 

Pomiar tył:

 

- lewe koło - 37,6 cm

- prawe koło - 39,8 cm

 

Różnica przodu - lewe jest niżej o jakieś 2,4 cm

Różnica tyłu - lewe jest niżej o jakieś 2,2 cm

 

Różnica między przodem a tyłem:

 

strona lewa - przód wyżej o 1,8 cm

strona prawa - przód wyżej o 2,0 cm

 

Jeśli jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć co mogłem źle zrobić poproszę bo raczej te różnice są spore. Dodam że wszystkie gumy pod sprężyny, mocowania amortyzatorów, podkładki uszczelniające pod tylne mocowanie są nowe. Wszystko robiłem sam oprócz założenia sprężyny bo tego się bałem i zrobił mechanik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.