Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Widzisz Puzon,moją intencją było aby uporządkować temat ze spreżynami i amortyzatorami do 226a.I do chwili Twojego zbędnego nawiedzenia tego tematu rozwijał się on powoli-spokojnie i efektywnie.Ja akurat nie potrzebuję Twojej pomocy w żadnym aspekcie samochodu.I w żadnym innym.

Wracąjc do tematu : żaden z amortyzatorów które ktoś podał w linku nie jest zamiennikiem 226a.

Mpakiet II co widać na obrazku to nie 226a.

Ewentualnym zamiennikiem jest Sachs Advantage-które mam i stwierdzam iż są kompletnie do dupy.

To tyle.I prosze odpuść sobie ten temat,niech wypowiedzą się osoby mające wiedzę w tym aspekcie zawieszenia.

Wesołych Świąt.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sachs adv. to odpowiednik oryginału na pierwszy montaż. Bardzo dobry wybór, na pewno bez porównania lepszy od b4.
Opublikowano
Bez wątpienia masz rację.Powtarzam : moją intencją było ogarnąć co fabrycznie było.Te Advanced sprawiają wrażenie jakby miały zbyt krótki skok w stosunku do sprężyn.A sprężyny mam takie jak trzeba.Oczywiście to subiektywne,może mam przywidy jakieś.
Opublikowano
A, że się tak wtrącę. Na wiosnę będę chciał wymienić amorki przód tył zależy mi aby były jednakowe i pasowały do standardowego zawieszenia. czy Bilstein B4 to będzie dobry wybór ? nie przeszkadzało by mi jakby autko było trochę sztywniejsze generalnei zależy mi aby te amorki wytrzymały chociaż dwa lata (60 tys km) i aby autko lepiej się prowadziło. Bo jak widzimy wyżej pasują one do wielu zawieszeń i pytanie czy jak jest do wszsytkiego to jest do niczego czy do standardowego zawieszenia będą lepsze niż np Sachs lub inne montowane na pierwszy montaż ? Dodatkowo czy warto wymienić sprężyny jeżeli nie są popękane czy tracą swoje właściwości ?
Opublikowano
Moim zdaniem Sachs-y są lepsze.Co do sprężyn.Auto ma tyle lat ile ma.Swoje już dostały w zadek.Ja wymieniłem i tył i przód.Ale to moje prywatne zdanie.I zobacz jakie masz zawieszenie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez wątpienia masz rację.Powtarzam : moją intencją było ogarnąć co fabrycznie było.Te Advanced sprawiają wrażenie jakby miały zbyt krótki skok w stosunku do sprężyn.A sprężyny mam takie jak trzeba.Oczywiście to subiektywne,może mam przywidy jakieś.

 

Fabrycznie właśnie idą sachs adv. przy opcji 226.

Opublikowano

Nie zakładaj nowych wątków na temat co był już wałkowany setki razy

Ps. SRL nie polecam , ale handlarze je montują przed sprzedażą auta.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Do autora wątku , chyba pomyliłeś działy bo tu E46 a ty chyba masz E60.

Jak kolega prosi o opinie jednych z najtańszych amorów to sądze ze nie stać go na SACHS. może kupić coś tańszego ale nie GH czy SRL.

Jak go robocizna nic nie kosztuje to używka ;-)

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Witam,

proszę o opinie amortyzatorów SRL. Temat kierowany do użytkowników SRL :)

tańszych nie było ?

przepłacasz chłopie...

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

często tanie nie znaczy złe :) na forach(inne marki) zdania są podzielone, więc pytam się jak sprawy mają sie w e46.

BMW do tanich nie należy, a nie świeci bezawaryjnością, porównując do mniej prestiżowych(tańszych) marek.

Opublikowano
@koziolekkamil a co to za prestiżowe tańsze w utrzymaniu marki ?

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Mój ojciec mia SRL (w Astrze II) i przez dwa lata zrobił ok 25000km i amorki były OK, auto poszło do klienta. Co do wartości jezdnych to w normie, było jeżdżone głównie po mieście.

Ogólnie lepiej tanie niż używki, chociaż czasem można na szrocie znaleźć niezłe sztuki.

Opublikowano

puzon miałem na myśli awaryjność, np. według moich obserwacji BMW wypada dość kiepsko porównując do zwykłego Hyundaia (miałem coś takiego w rodzinie).

Zrobiliśmy nim 90tys. i nie było problemów z jakimiś klapkami,łańcuchem, dwumasą czy nawet dpf-em (był na pokładzie). Tam się tankowało,zmieniało olej i jechało :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widocznie poprzedni właściciel dbał o auto i wymieniał co trzeba :cool2: jaki problem miałeś z łańcuchem? Jak chcesz wersję oszczędniejszą to kup Monroe.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.