Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czytam sobie i czytam.Zrodziło się pytanie : a sprawdził Kolega jakie ma zawieszenie?.Jeśli np.226a to nie każde amortyzatory pasują.To samo tyczy sprężyn.
Opublikowano
Tak jak kolega K3m0T1989 nie dziaduj i kup parę, nie słuchaj durnych komentarzy, żeby kupić jeden, bo 76% to nówka :mad2: może mieć 10 lat i tyle wykaże na diagnostyce :duh:

 

 

HAHA ten gostek pocisnął !!!!!!!!!!!!!!

 

Według niego zużycie amortyzatora określa się według wieku a nie według tłumienia , normalnie brawo :cool2:

 

Ps. Nówka sztuka potrafi pokazać około 76 a 84 %.

Opublikowano
Nie chcę się wtrącać ale autor raczej miał na myśli, że 10 letni amorek to kompletny złom i nie nadaje się do niczego a diagnostyka pokaże wartości jakby był nowy. I dochodzimy do wniosku, że diagnostyka nie jest w pełni wiarygodna i to jest prawda :cool2:
Opublikowano

Tak nalezy je wymieniac. W przednich wywala sie guma i lozyska, w tylnych peka z czasem guma.

Tylne na pewno warto wlozyc Meyle HD. Przednie jak wolisz, ja wlozylem lemfordera.

Opublikowano
mam 226 zawieszenie i chcę zmienić na standardowe. Dlatego pytam :)

 

Amortyzatory od 226a mają kompletnie inne oznaczenia,zatem różnica jakaś jest.To samo ze sprężynami.Na pewno są krótsze.

I o ile dobrze pamiętam w standardowych drut ma zmienna średnicę a w 226 stałą.

Opublikowano

To zle pamietasz, w obu ma zmienna, w tylnych.

W 226 sa grubsze i krotsze sprezyny. Kat na wahaczach jest troche inny i amortyzatory maja deczko inny skok.

Natomiast normalne amortyzatory tez spokojnie chodza po zalozeniu do 226.

Nie chce robic promocji ale najtansza i zarazem zadziwiajaco solidna opcja pod 226 jest komplet amortyzatorow MTS.

Jak nie, to ja bym sie nie bawil z B4 czy innymi cudami, tylko kupowal B6 najmniej, skoro i tak sie wyklada juz spora kase.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak kolega K3m0T1989 nie dziaduj i kup parę, nie słuchaj durnych komentarzy, żeby kupić jeden, bo 76% to nówka :mad2: może mieć 10 lat i tyle wykaże na diagnostyce :duh:

 

 

HAHA ten gostek pocisnął !!!!!!!!!!!!!!

 

Według niego zużycie amortyzatora określa się według wieku a nie według tłumienia , normalnie brawo :cool2:

 

 

Dokładnie w/g tłumienia, tylko, że te % to sobie można wsadzić w buty bo kompletnie nic nie znaczą. :lol: /dla różnych samochodów pomiary będą kompletnie inne przy takim samym stanie zawieszenia/

 

Ps. Nówka sztuka potrafi pokazać około 76 a 84 %.

 

Potrafi też 30-40% i będzie w lepszym stanie jak używka, która pokaże 80%.

Opublikowano
To zle pamietasz, w obu ma zmienna, w tylnych.

nie o dowodzenie swoich racji mi tu idzie a o ustalenie faktów, :D .

Zostały mi po wymianie stare spreżyny tył od 226a. Ewidentnie stała średnica , z dwoma niebieskimi paskami.

Stary numer : 33 53 9 071 017 , nowy numer 33 53 1 095 710.

Opublikowano

Mopsisko. Wez je do reki i zobacz, ze na samych koncach maja po 1 cienszym zwoju.

Jakbym nie mial w reku, to bym nie wiedzial.

Z ciekawosci nawet wklepalem w google haslo sprezyny mpakiet tyl, wyskoczyly mi takie jak mowiles (dwa niebieskie) i jest jak ja mowilem. Sa ciensze przy samych koncach.

Tylko nieseryjne sprezyny (np Lejsofors czy jak to tam sie pisze) maja taka sama grubosc zwojow.

Opublikowano

Koledzy, mam pewien problem i myślę, że winne mogą być amorki opiszę pokrótce, wymieniłem:

Amorki tył - Kayaba

Tuleje tylne przednia i z tyłu bodajże Na lemfordery

Tuleje wahacza z przodu te duże z uszami na lemforder

Końcówki drążka kierowniczego

Sworznie w wahaczach na Meyle HD

 

I mam pewien problem, na prostej drodze (równa nawierzchnia) auto prowadzi się jak po sznurku. Na drodze pochyłej np w lewo ściąga kierownice w lewo i muszę korygować w prawo lekko w prawo to auto jedzie prosto i dokładnie tak samo w drugą stronę. Z tyłu bodajże Amorek jeden nie spełnia już dobrze funkcji chodź ma dopiero pół roku, jedna strona niżej druga wyżej plus z jednej strony mocniej buja po dociśnięciu auta z przodu ten sam objaw z jednej buja mocniej z drugiej mniej, jest bardziej sztywno. 2 razy byłem na szarpakach i każdy nawet mechanik mnie zapewniał, że amorki są dobre. Czy jeżeli auto ma wylane amorki to na pochyłej drodze będzie ściągać ? Może to moja wyobraźnia ale w mamy samochodzie Fiacie Punto nieważne czy droga pochyła czy krzywa, jak trzymam kierownice prosto to tak jedzie a u mnie jakby były lekkie luzy. Denerwuje mnie to strasznie, czy to mogą być winne amortyzatory za takie zachowanie auta i czy rozpórka może w pewnym stopniu zniwelować te objawy ?

Opublikowano
Różnią się w zależności od rodzaju zawieszenia.Sprężyny ewidentnie są inne w 226a vs.standard.Natomiast amortyzatory standard raczej mogą być do 226a.
Opublikowano

amortyzatory standard zostaną szybko zabite przy 226a

nie bez powodu jest podział :mad2:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Jaja sobie robisz ?

Wejdz w katalog i zobacz

Podzial jest na 3 typy zawiechy.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak kolega K3m0T1989 nie dziaduj i kup parę, nie słuchaj durnych komentarzy, żeby kupić jeden, bo 76% to nówka :mad2: może mieć 10 lat i tyle wykaże na diagnostyce :duh:

 

 

HAHA ten gostek pocisnął !!!!!!!!!!!!!!

 

Według niego zużycie amortyzatora określa się według wieku a nie według tłumienia , normalnie brawo :cool2:

 

Ps. Nówka sztuka potrafi pokazać około 76 a 84 %.

Zabłysnąłeś nie ma co :mrgreen: proponuję machnąć nową maturę to podszkolisz się z czytania ze zrozumieniem :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jaja sobie robisz ?

Wejdz w katalog i zobacz

Podzial jest na 3 typy zawiechy.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

 

Zadałem Tobie pytanie w dość powszechnym tu języku polskim.Celem pytania było wyjaśnienie sprawy bowiem może się to komuś przydać.Zresztą ja także nie wiem czym owe amortyzatory się różnią.Skoro nie wiesz lub stać Ciebie jedynie na powiedzonka rodem z piaskownicy-milcz i poczekajmy na odpowiedz kogoś komunikatywnego.

Opublikowano

Rozbrajaja mnie takie aparaty jak ty

Uzyj chlopcze szukaj, wejdz w katalog amorkow, puknij sie w czolo, masz wiele opcji

Odpowiedz była już tyle razy podawana ze każdy z matura (z wyjatkiem giertychowskiej) znajacy język polski tu obowiązujący znajdzie ja w 3 minuty.

Twierdzisz ze nie wiesz czym różnią się amortyzatory, podpowiem, twardoscia, skokiem, rodzajem tlumienia i wieloma innymi parametrami.

Proponuje zamilczec, ewentualnie udac sie do mariotu, tam podaja na tacy.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Nie nadymaj się Puzon,dzwięk wyleci Tobie innym otworem i będzie wstyd.Mniejsza z tym,taki jesteś.

Wracając do tematu.Jak napisano powyżej "prościej się nie da".Doprawdy?

 

http://i.epvpimg.com/sedYe.png

 

I tu mamy widoczek ze strony na której jest "najprościej jak można".

Numer amortyzatora do seryjnego zawieszenia : 33 52 1 095 913

 

Numer amortyzatora do 226a : 33 52 1 096 366

 

Jak widać na obrazku jako pasujące do omawianego zawieszenia są oba.

Opublikowano (edytowane)

zupelnie nie odrabiasz pracy domowej, nic a nic, jak do sciany :mad2: chętnie pomagam ale nie toleruje lenistwa, tyle razy pisane było na temat amorków, zawieszen itp ze wstyd pytać....

 

zacznij chłopcze szukać to sie dowiesz dlaczego zwykłe b4 nagle cudowanie zaczeły pasowac do kazdej zawiechy, ze zwyklych oszczednosci, nie są to dobre amorki do 226a ale ty naprawde czekasz na podanie na tacy, tak to tylko we wspomnianym mariocie....

wielokrotnie była przytaczana wyp. Macka na ten temat, ktory wyjasnił wszystko jak na dłoni. Kupujac b4 do 226a wywalisz amorek, nie mówiac o prowadzeniu....

Edytowane przez puzonn

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.