Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
800 mechanikowi? Za wymiane dwoch amortyzatorow i ich gornych mocowan? Bez jaj, przeciez to suma z kosmosu...

Rafi - no widzisz, ty masz pozytywne odczucia co do alko, ja sie przejechalem raz i mi wystarczy.

Myślę, ze pisał o całości kosztow z zakupem.

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
no dokładnie cena za 2 amorki, odboje i osłony, cena była taka bo nie wiedziałem jeszcze gdzie są wogóle sklepy motoryzacyjne i kupiłem w pierwszym lepszym lepszym a byłem ostatnio na przeglądzie i ponad 80 % pokazały ale i tak nie wierze w te pomiary bo na ori mi pokazywało 73% a za tydzień jeden był cały mokry a drugi spadł do dołu jak tylko ściągnąłem z niego sprężynę, a o alko czytałem gdzieś na forum niemieckim ,że nie mieli dobrych amorków ale ostatnim czasem doszli na jakiś fenomen uszczelniaczy i ,że jakość w stosunku do ceny jest bdb , w tym sklepie też mi tłumaczył ,że jak mają naklejki takie z hologramem to jest to nowa produkcja i że są ok a ,że tych starszych to nawet nie zamawiał.
Opublikowano
800 zl to calkowity koszt mechanik mi powiedzial 70 zl za kolo :) czyli 140 zl za robocizne . Panowie a slyszeliscie o takiej firmie jak hart ? Bo u mnie w miescie powstal duzy magazyn i ceny w miare . Gadalem ze sprzedawca i powiedzial ze jest gwarancja na 2 lata oraz gwarancja montazowe jezeli cos sie stanie przy montazu albo w 2 tygodniu to oddaja kase za amorki oraz oddaja kase za wymiane tzn trzeba pokazac fakture od mechanika ile skasowal. Gadalem tez z gosciem ze sklepu motoryzacyjnego i powiedzial ze przez pol roku sprzedaje te czesci i zadnej reklamacji ani zlego slowa . Boo chcialem kupic cos na allegro tzn Mayle ale potem cos sie stanie bawic sie w odsylanie pktem wiadomo jak to jest z gwarancja itp. A tak mam tutaj na miejscu dystrybutora jade i sprawa zalatwiona . Tylko coo to za firma :)? Zaryzykowac ?
Opublikowano

Moim zdaniem jeden pies, które weźmiesz bo to i tak niska półka.

Na korzyść, że masz harta pod nosem, pamiętaj tylko o kwicie za wymianę.

Opublikowano
Hehehe nie sugeruj sie tym co mowi sprzedawca, bo on nie chce dobrze dla ciebie, tylko dla siebie. Hart to ostatni sort najgorszego goowna. Nie patrz na to, tak samo jak na toprany i inne hans prajsy.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Ale ten sprzedawca to moj ziomek :) to co panowie zrobic mayle czy harty ja wiem ze to nie sa amortyzatory zawodowe ale ja tez duzo nie jezdze miesiecznie jakies 150 km robie . Tylko tez nie chce totalnego szajsu
Opublikowano

Topran i Hans Pries to to samo.

Swag też dużo robił pierdół ale był lepszy.

Ad też robiło kiedyś tak jak Hart obecnie.

Moim zdaniem ludzie kupują bo tanie ...

Ja bym jedynie kupił od nich płyn to spryskiwaczy, nic więcej.

 

Może jakieś budżetowe bilsteiny ?

Opublikowano
Bo na poczatku jak zalozylem temat to pisali ze Mayle to jest zajebista opcja po amortyzator 200 zl sztuka i ze niby dobra jakosc
Opublikowano

Temat rzeka, na forum nie raz zgrzyty o to były.

Przejrzysz to znajdziesz tematów a tematów.

Opublikowano
To teraz powiedz mi jak sprawdzic czy zestaw zawieszenia z allegro sie spasuje z moim czy przypadkiem nie mam sportowego zawieszenia
Opublikowano

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Radionawigacja

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

P972A COMFORT PAKET Pakiet komfort

P981A COMFORT PLUS PAKET Top Komfortpaket

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Sprzedam:
Opublikowano
Dzwoniłem Do pana z linku który ja podałem do tego Co ma Te amortyzatory Mayle . I powiedział , że jeżeli mam obecnie czarne amortyzatory ( a mam ) to sie spasują , i pytam się tak ,, Pan mi powie boo jestem w stanie kupic od pana droższe KYB albo SACHS cz te Mayle się sprawdzaja ,, a on do mnie ,, Po co chce pan płacic za marke ? Kiedyś to była może i róznica ale obecnie placi się za logo , a MAYLE niczym nie odbiegają " . To ja nie Wiem dlaczego kolego powiedziałeś , że nie nie zdadzą ?
Opublikowano
Dlatego, że masz opcję "sportowe dostosowanie podwozia", a to oznacza, że amortyzatory różnią się od wersji "normalnej". Mają krótszy skok optymalnej pracy tłoczyska i są twardsze ogólnie. Zakładając normalne do sportowego podwozia raz, że bardzo szybko się zniszczą, bo będą pracować w nieprzewidzianych warunkach i pozycjach, a dwa - jak sądzisz, jesteś mądrzejszy od inżynierów z BMW? Ja uważam, że nie. Więc skoro oni przewidzieli takie amortyzatory, to poprawianie fabryki może przynieść tylko opłakane dla trakcji i zachowania auta na drodze skutki.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Rozwala mnie Twoje podejście wegi3.

carl0s, mikan i inni odpowiadają na pytania, popierając odpowiedzi swoim doświadczeniem, a Ty wyjeżdżasz z jakimiś tekstami Pana Kazia ze sklepu.

Dla pana ze sklepu wszystkie E46 i amortyzatory do nich są takie same.

Kup co Pan Kazio sugeruje i ciesz się z nowych amorów. Późniejsze pretensje do sprzedawcy.

Amen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.