Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bilstein B8 nie jest zamiennikiem "M-Technic". Do "M-Technic" zalecana jest jakaś inna odmiana B4, a jak ktoś chce już lepiej doposażyć to może zakładać B6, czy B8 ale to już koszt jest wyższy.

 

Nie wiem, może się mylę. Takie informacje uzyskałem u ludzi, którzy handlują częściami. Można sprawdzić tutaj: www.czescidobmw.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co poczytałem na podanej stronie przez piot5rek za komplet przód +tył coś ok 2k . Wcale mnie to nie przeraża :wink:
Opublikowano

B8 jest mistrzowskim amorkiem. Pelen gaz, zero oleju.

 

Advantage jest zdecydowanie o polke nizej nawet od B6. Cena jest przegieta za to co oferuje.

 

Jak nie chcesz ladowac kupy kasy i miec dobry efekt, wkladaj np MTSa sportowe amortyzatory. Wlozylem na przod, jezdze pol roku i jestem pozytywnie zadowolony. W sumie duzo ludzi wypowiada sie pozytywnie bo sachsy i bilsteiny miekna, wylewaja sie a te MTSy raz, ze nieprzyzwoicie tanie, to maja dobra gwarancje no i o dziwo bardzo dobrze znosza polskie dziurska. Sztywnosc porownywalna wlasnie do Mpakietowych. Przystosowane wlasnie do obnizen.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

 

Przepraszam z góry za inny temat w temacie a powiedzcie jak to jest z tymi sworzniami w e46 w oryginalnym wachaczu wewnętrzny da sie wyprasować i wprasować ??

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam, wpadłem na pewien pomysł. Jako iż mam "kozę" myślę nad obniżeniem auta. Felgi 225/40/18 auto obecnie wygląda tak (przez ostatnie pół roku miała zmienione wachacze łączniki inne gumeczki i amorki na KYB- tylko przód)

 

http://i44.tinypic.com/10zp7hu.jpg

 

Chciałbym ją obniżyć, wpadłem na pomysł zmiany springów od tych z m pakietu- czy tam są -20mm? Moje oczy mogą kłamać, ale czy jeśli zastosował bym na wszystkich 4 kołach to nie wyglądało by to tak, że przód i tak stałby wyżej niż tył? Czy po zmianie na takie sprężyny poprawiłyby się właściwości jezdne czy pogorszyły?

 

Szkoda mi 560 zł na eibacha. Ew. myślałem nad samym przodem jakieś lepsze (nie mogę znaleźć nigdzie na aukcjach na sam przód)+ tył m pakiet?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no nieźle Ci lakiernik przyszalał wkoło oblatując wszystko :mrgreen:

dobrze że nerek nie zamalował :norty:

tutaj kolega narzeka że ma za nisko.

możecie się zamienić jak przypasuje Ci zawiecha:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=225678

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Listwy w kolorze były takie od kupna więc po co zmieniać :)

No zdjęcie świeżo odebrane od lakiernika (błotnik i zderzak :( )

Nie chodziło mi o pokazanie efektu tylko widocznej kozy ;)

 

A co do tych sprężyn z tematu co podesłałeś- dzięki zagadam może coś dogadam :)

 

@edit

 

ew. znalazłem jeszcze to zdjęcie

 

http://img607.imageshack.us/img607/6886/imag0408k.jpg

Opublikowano

ja miałem tak samo i zdecydowałem się na m pak tył i przód H&R - 40. Powiem Ci, że efekt jest zadowalający, a co ciekawe z tyłu miałem pęknięte springi (bez 1 zwoju), także sprawdź tył :P

 

co do cen kupiłem używane 100 za tył i 150 za przód. już rok śmigam :)

 

wygladalo tak:

http://img.photobucket.com/albums/v718/wheeljack/1780569307_4-1.jpg

 

wyglada tak:

http://img716.imageshack.us/img716/4558/x2yj.jpg

 

1 auto :)

 

innej foty nie mam obecnie ;p

Opublikowano
nom tez szukalem dlugo ale sie udalo :) takze badz dobrej mysli:) ja jak teraz mialbym zmieniac to szukalbym gwintu uzywanego na probe bo jak progi aero wstawie to juz troche za nisko bedzie jak na podlaskie drogi ;/
Opublikowano

Znalazłem coś takiego ewentualnie http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-bmw-e46-i3533164870.html nie powiem, siedzi elegancko. Napisałem e maila "Witam, jakiej firmy są to springi? Jakie obniżenie? Z jakiego silnika? Pozdrawiam " pan odpisał mi : "2 litry 136km , chyba technika a ile obnizaja to nie wiem,nie ja je zakladalem aczkolwiek siedziala jak widac na zdjeciach , wymontowalem je z auta poniewaz nie jestem zwolennikiem obnizania. " Ma ktoś pojęcie jakie to może być obniżenie? Czy warto? Cena do negocjacji, więc kusi. Po zdjęciach niby widać jeszcze prześwit troszkę na przednim i tylnym.

 

2 litrówka przed liftem waży Masa własna [kg] 1450, moja 1395 kg

Opublikowano (edytowane)

Odpisał mi

"100713 mts technik przod

100674 mts technik tyl"

 

Wydaje mi się, że jest to obniżenie 40/20, z tym że ma on chyba ciut cięższe auto od mojej 318i, ponieważ są inne numery katalogowe sprężyn do 318i i do 320d

 

318i

http://adwer-tuning.pl/sprezyny-sportowe-technik-limocoupe-p-1535.html

 

320d

http://adwer-tuning.pl/sprezyny-sportowe-technik-limocoupe-p-1537.html

 

są też dostępne warianty 40/40mm sam nie wiem które to są. Szukając po numerach mało się dowiedziałem

 

@EDIT

znalazłem coś takiego:

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=66561 (przepraszam jeśli nie można, ale jakoś trzeba się porozumieć) :D i chyba jest 40/20... Skoro 320d przed liftem ma delikatnie ciezszy silnik to w mojej nie poleci w dół troszkę mniej? np -30? Czy jest to bezpieczne?

Edytowane przez QosmioE46
Opublikowano

a mts technik. to jak uważasz poczytaj opinie o tej firmie na forum najpierw ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma:)

 

EDIT:

za cenę tych mts nowych możesz mieć używki tyl m pakiet + jakieś przednie używane H&R / eibach.

naprawdę polecam taki układ i będziesz mega zadowolony

 

a co do tamtego tematu to springi tylne z e36 pasują do e46 akurat z tego co słyszałem

a po drugie jeżeli chodzi o silniki to nie wiem ale mi się wydaje ze miedzy 2.0d a 1.8 twoim dużej różnicy nie będzie jednak dalej nie polecam MTS'ów

pyzatym koleś źle to rozegrał bo ma zawsze 10 dni na zwrot na swój koszt a jak coś nie zgadza się z opisem aukcji (w tym wypadku nie obniżyło tak jak obiecuje sprzedawca) to ma 100% prawo zwrotu i zażądania oddania poniesionych kosztów wysyłki...

Opublikowano
meyle padly wytrzymaly rok 4 miechy przebieg nie wiecej niz 30tys nauka kosztuje trzeba teraz kupic sachsa
Opublikowano
meyle padly wytrzymaly rok 4 miechy przebieg nie wiecej niz 30tys nauka kosztuje trzeba teraz kupic sachsa

 

U mnie pociekl sachs z tylu po ok 25 tys km, poltora roku po wymianie...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam przymierzam się do zglebowania mojej bawary, tzn. nie ma to być mocna gleba ale prześwit między kołem a nadkolem musi zniknąć i to wszystko .. myślę o kupnie sprężyn lecz nie orientuje się z byt dobrze co do firm sprężyn, ile mm, itd... musi zniknąć prześwit to wszystko, ze względu że dużo jeżdżę nie może to być zbyt nisko że tak powiem ^^ dość sprzecznie to brzmi ale mam nadzieję że da się sczaić klimat ;d

 

poniżej foty Bawary

 

http://vlep.pl/67pc3b.jpg

http://vlep.pl/oi4tm1.jpg

Opublikowano

no i co tam kolego wymyśliłeś? Ciekawa jestem co z tymi sprężynami, i jakie obniżenie u Ciebie powinno być, żeby nie stracić komfortu...dziś odbieram swoją bawarkę od mechanika, kupiłam komplet MTS Technik ze sprężynami -40, zobaczymy...mechanik dzwonił do mnie powiedzieć, że jest kozak :)

 

Wiem, że MTS to nie jest firma najwyższych lotów...ale dużo jest też opinii pochlebnych, postanowiłam wypróbować. Zobaczymy!

 

Daj znać co postanowiłeś.

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.