Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam chciałbym podnieść moc w swoim BMW F34 i chciałbym zapytać kogo sprawdzonego możecie polecić we wrocławiu lub w okolicy

Wysylaj sterownik, zrobie - bedzie ok

Opublikowano

wysyłka sterownika? bez hamowni?

Ja bym się nie zdecydował na gotowca. Może w aucie po małym przebiegu :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O jakich gotowcach mowimy, hallo ? Czytam mape na stole bez rozklejania sterownika i bez online podlaczenia do roznych serwerow, robie edytowanie map, wysylam sterownik spowrotem. Wszystcy zadowoleni. Nie pisz bzdury, jesli czegos nie znasz. Mozesz dalej hamowac po moich zabiegach ile chcesz u kogokolwiek.
Opublikowano

Hallo, nie mam zamiaru niczego hamować, bo po prostu nie skorzystałbym z takiej formy tuningu. To, że przyrosty wyjdą solidne – i zapewne tak będzie – to jeszcze wcale nie znaczy, że to idealna forma tuningu. Jak na pewno wiesz, pomiar przed i po jest dość istotny, bo pozwala np. wygładzić niekorzystne zafalowania w przebiegu mocy/momentu. Bo pozwala stwierdzić, iż w danym aucie występuje usterka/zużycie, która jest przeciwskazaniem do tuningu. Itp.

Robi się mody bez pomiaru, i takie auta nawet jeżdżą, ale ja jestem na nie, u siebie bym nie zrobił. Inni niech decydują sami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiem. Kazdy ma swoje tarakany w glowie, a tak to prawie każdy lubi oczyma piękne zdjęcia na facebook, które zamykają myślenie. Poczytaj sobie dlaczego jest server online i dlaczego trzeba miec internet podczas odczytu mapy, wtedy pogadamy o hamowniach i o tym kto co i jak robie . A jeszcze tunery mówią , że to jest nierealne wgrać oryginalny firmware od 328i w 320i N20/N26 , mam im wierzyc ? Oczywisce ze nie, bo ja wgrywam i dostaje 245 fabrycznych koni i mam wylane na to kto cos tam mowie , konkurencja - to jest brudna sprawa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo pozwala stwierdzić, iż w danym aucie występuje usterka

 

Chyba zatrzymałeś się w innej epoce, bo do tego służy diagnostyka komputerowa, a nie hamownia.

Podjedź sobie do dwóch, trzech różnych hamowni, wykonaj tam pomiary i na koniec je porównaj. Zobaczysz jakie są wiarygodne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podjedź sobie do dwóch, trzech różnych hamowni, wykonaj tam pomiary i na koniec je porównaj. Zobaczysz jakie są wiarygodne.

:norty: :norty: :mrgreen:

Opublikowano
Bo pozwala stwierdzić, iż w danym aucie występuje usterka

 

Chyba zatrzymałeś się w innej epoce, bo do tego służy diagnostyka komputerowa, a nie hamownia.

Podjedź sobie do dwóch, trzech różnych hamowni, wykonaj tam pomiary i na koniec je porównaj. Zobaczysz jakie są wiarygodne.


:duh: :cry2: Jeśli ktoś tu się gdzieś zatrzymał, to chyba jednak Ty, i to w okolicy, gdzie mają hamownie pokazujące inne wyniki w zależności od fazy księżyca i promieniowania UV. Jak masz poważną firmę, która regularnie kalibruje swój sprzęt (przyjeżdża przedstawiciel producenta i się tym zajmuje), to co myślisz taka hamownia pokazuje? Tak też, fazy księżyca, tylko dokładniej :lol:

Owszem, są usterki, do których wystarczy zaparkować pod trzepakiem i podpiąć komputer, a są takie, które wykryjesz tylko pod obciążeniem i do których trzeba samochód przegonić trochę mocniej, niż normalnie można na drodze :roll:

Przykład warsztatowy: samochód z dieslem 1.9/150 KM przyjeżdża na tuning. Komp pokazuje dawki ok, korekty ok, doładowanie ok, kompresja ok, EGR ok, ale na hamowni wychodzi o 14 KM za mało. Skończyło się wymianą wtrysków, wynik w serii – 151 KM. Tak, tak, pewnie tuner guzikiem parametry hamowni zmienił, żeby uwiarygodnić wymianę wtrysków :lol:

Wracając do wysyłania sterownika – czyli co, najpierw muszę gdzieś jechać na komputer i wszystkie parametry sprawdzać? Przecież to bez sensu, jadę na hamownię i robię program przy tej samej okazji.

A jak się coś wysra po takim zdalnym tuningu, bo auto miało niezdiagnozowaną usterkę i klient zgłosi roszczenia, to co będzie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.