Skocz do zawartości

E90 Błąd klocków, kasowanie błędu.


OloG3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 204
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

To co widziałeś w prawym przednim kole to był czujnik ABS i one są 4, natomiast czujnik klocków jest tylko w lewym przednim kole i w prawym tylnym.


EDIT: Czy Ty przypadkiem nie dobierałeś się do wtyczki od czujnika ABS i potem próbowałeś kasować inspekcję klocków ?

Edytowane przez guzior2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No tak to działa że po wymianie czujnika da się skasować inspekcję. Jeśli Ci się chce to za nim przyjdzie nowy czujnik, możesz zrobić to co ten gość na filmie i powinno się dać skasować:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli będziesz zmieniał klocki nie długo to nie ma sensu resetować inspekcji ponownie, ona i tak nie odlicza dystansu równomiernie, czasem potrafi przez rok się nie zmieniać lub dłużej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie jutro wymieniam klocki w aucie ( przód i tył) oraz czujniki klocków.


Z przodu mam zrobioną tzw zworkę z tyłu oryginalny czujnik. Na kompie nic się nie wyświetla, wszystko ok.


Czy jutro po wymianie na kompie robić reset czujników czy nic nie warto ruszać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam

Panowie jestem świeżo po wymianie kompletnego zestawu przód (tarcze, klocki, czujnik - wszystko markowe) oraz tył sam czujnik, który wisi w powietrzu, gdyż klocki jeszcze ok, a kabel się uszkodził.

Po kilkunastu przejechanych km dopiero udało się skasować błąd klocków. Było dobrze przez następne 200km, po czym znowu wyskoczył komunikat o wymianie klocków )czerwone nawiasy z wykrzyknikiem + czerwony podnośnik).

Po podłączeniu ISTY wyskoczył błąd obydwu czujników przód + tył - dziwne że oba na raz.

Czy to możliwe, że czujnik z przodu się przetarł tak szybko i trzeba je ponownie wymienić?

Czy mogę zewrzeć przewody czujnika klocków z przodu i sprawdzić czy zgaśnie kontrolka? Rozumiem, że w BMW E90 2007r czujnik to zwykłą zworka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam,


mam pytanie do was , jak usunać błąd klocków, niby proste, ale jednak nie chce sie wykasować.


Problem polega na tym, że probujac usunać blad klockow nic sie nie dzieje, pokazuje na czerwono -10km ???


Mialem uwalony czujnik, kupilem nowy, wymienilem i nadal to samo.


Moze ktoś z Was wie jak to rozwiązać?


Dziękuje z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygladalo to tak, ze mialem kilka inspekcji miedzy innymi olej, klocki przod tyl i ogolny przeglad, wszystkie zerowalem i bylo ok, nastomiast wyskakiwal blad klockow, chociaz wszystko skasowane.


Odkrecilem kolo sprawdzilem czujnik przetarty. Wszedlem raz jeszcze w kasowanie klockow tyl (aby powtorzyc kasowanie, zeby nie wyskakiwal blad klockow tj. symbol podnosnika i po angielsku komunikat klockow) i pojawilo sie - 10km przy symbolu klockow i symbol na czerwono (czujnik nowy)?


Jesli rzeczywiscie uwalona wiazka idaca do czujnika, to moze mi ktos powie ile powinno tam wynosic napiecie, moze bym to sprawdzil??


Dziekuje z gory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.