Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie skasowałeś jeszcze przypadkiem przednich klocków? Masz pewność, że czujnik jest prawidłowo podłączony?

klocki tylko tylnie kasowalem i to przed wymiana ich... mechanik mowi ze wszystko jest ok ale moze z przodu czujnik padl i dlatego swieci ale cos mi sie to dziwne wydaje pewnie cos sam popsol;?

 

Błędem było kasowanie klocków przed wymianą czujnika.

  • Odpowiedzi 204
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie skasowałeś jeszcze przypadkiem przednich klocków? Masz pewność, że czujnik jest prawidłowo podłączony?

klocki tylko tylnie kasowalem i to przed wymiana ich... mechanik mowi ze wszystko jest ok ale moze z przodu czujnik padl i dlatego swieci ale cos mi sie to dziwne wydaje pewnie cos sam popsol;?

 

Błędem było kasowanie klocków przed wymianą czujnika.

 

tak tez mysle ale co teraz? Czujnik jest przeciez nowy? Po kasowaniu bledow kompem dalej to wraca...

Opublikowano

Jestem pod wrażeniem wątku wymiany klocków i ekstra wątku o oszczędzaniu na czym się da.

Na szczęście już widać : CHYTRY DWA RAZY TRACI :twisted:

Opublikowano
Jest o tym kilka wątków na tym forum. Poszukaj.

 

troche ciezko znalezc...bede wdzieczy za podrzucenie linkow.dzieki

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
po wymianie klocków i czujnika trzeba też skasować błąnd na kompie? ponieważ wszystko wymieniłem przewód klocki itp a błand nadal jest;/
Opublikowano
Przerabiałem to kilka dni temu . Zeszlifowali mi rant na tarczy i wymienili czujnik , gdyż był przetarty przewód .Komunikat sam zniknął bez potrzeby kasowania go komputerem .

 

 

Odnośnie tego wyświetlania się przeglądu i cały czas świecących się na pomarańczowo klocków, mam ten sam przypadek to co a mianowicie przetarł mi się kabelek od czujnika w prawym tylnik kole :x Powiedz mi teraz wystarczy wymienić tylko ten czujnik który się uszkodził czy trzeba obydwa ?

Opublikowano

Tylko ten przetarty a komunikat sam zniknie .

Jeśli natomiast ktoś sam kasował ten błąd a servis duel się kończy ( ponizej 1000 km. ) to niestety trzeba go kasować komputerem .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Witam, mam problem a mianowicie mam z przodu jeszcze jakieś 70% klocka a niestety czujnik gdzieś zwiera i pokazuje mi błąd (taka czerwona kontrolka). Czy można wymienić sam czujnik nie wymieniając klocków? w e90 ten czujnik jest z przodu po lewej stronie (siedząc za kierownicą)?
Opublikowano
Tak można wymienic sam czujnik, koszt to około 50zł za sztuke, w autku masz dwa, :roll: jeden w lewym kole przednim, a drugi w prawym tylnim (po przekątnej). Jeżeli jestes pewny, że to przedni to wymieniaj, błąd winien zniknąć sam, albo skasujesz go z uzyciem lewej manetki i patczka od kasowania km :-)
Opublikowano

Ktoś pisał, że w ogóle jeździ bez czujnika. Zdaje się, że on działa na zasadzie zwarcia. Jak się zetrze osłonka to robi zwarcie i tak informuje komp o końcu klocków (tak mi się wydaje).

To by oznaczało, że możesz odłączyć czujnik, zresetować inspekcję klocków i zobaczyć czy się powtórzy.

Może ktoś potwierdzi, że bez czujnika komputer nie powinien zgłaszać błędu?

 

Ja właśnie wymieniałem tarcze, klocki i czujnik. Kupiłem na www.czescidobmw.pl czujnik ATE chyba 34PLN - oczywiście plus przesyłka.

Czujnik wchodzi w klocek i jak już napisano wymienić tylko czujnik.

Opublikowano
Czyli nie musze rozpinać klocków? To działa na zasadzie plug&play ? Czyli kwestia wpięcia czujnika?
Opublikowano

Jeżeli mówisz o wtyczce to plug&play (jest za klapką przyczepioną do karoserii za amorkiem.

Jeżeli mówisz o samym czujniku w klocku to też ale bez rozebrania (wyjęcia klocka) będzie Ci ciężko wymienić czujnik. Po pierwsze wyjąć stary - pewnie się prędzej ułamie. Po drugie włożyć nowy. Jak właśnie zmontowałem klocki, założyłem zacisk i chciałem włożyć na końcu czujnik. Ale nie udało się. Czujnik najlepiej włożyć w klocek zanim się zamontuje w jarzmie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj panowie, jesli zwarcie bylo to juz takie proste nie bedzie, sama wymiana nic nie da. Zadna manetka tego nie wykasujesz. W waszych autach czujniki sa polaczone z dsc... a na kompie masz info 255%
Opublikowano
Czyli jak czujnik sygnalizuje zużycie klocków to już się nie da skasować? Ja wymieniłem zanim czujnik się starł (bo i tak już tarcze były do wymiany) i normalnie manetką skasowałem inspekcję.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Da sie, ale juz nie manetka i nie byle jakim sprzetem. Chyba ze sposobem o ktorym opisales. To musialbym sprawdzic.
Opublikowano
Trzeba na kompa wczoraj to przerabiałem żadne manetki nic nie dadzą najpierw czujnik potem komp jak już wyskoczy to amba
Opublikowano
Ja mam pytanie. 2000 km temu wymienilem klocki a teraz mi pokazuje 4000 km do wymiany (po zalozeniu pokazywal 6000), rozumiem ze usze czujnik ponownie zainstalowac bo klocki ktore wytrzyuja 6000 to po prostu blad kompa... ostatnie wytrzymaly mi 40000...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Czujnik zużycia klocków nie pokazuje Ci ile Ci zostało do wymiany :-) Tylko zero jedynkowo, jak się wytrze o tarczę to mówi komputerowi, że klocki do wymiany.

Wskazanie na kompie ile zostało do wymiany klocków jest w cyklach między kasowaniem tego. Czyli jeśli przy ostatniej wymianie nie skasowałeś to Ci cały czas maleje to 6000km i nie ma to nic wspólnego z czujnikiem.

Opublikowano

PS: a komunikat o klockach pokazuję który klocki trzeba wymienić tył czy przód czy ogólny błąd dla klocków i szukaj se sam ?

 

Pytam temu bo w sumie wymieniłem czujnik z tyłu bo coś sie zwalił a może to być tak samo czujnik z przodu walniety czy dojście do czujnika z przodu jest również tak proste jak z tyłu?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie, szybkie pytanie - na forum nikt jednoznacznie nie odpowiedział na pytanie.

 

Czy w sytuacji kiedy wymieniam klocki hamulcowe tył lub przód, a kiedy nie pojawiła się informacja o zużytych klockach, wymiana czujnika zużycia jest konieczna ?

W jaki sposób działa czujnik/zużywa się/przeciera?

Opublikowano
Teoretycznie powinieneś wymienić czujnik, a praktycznie jeśli nie został on "starty" i obwód nie został przerwany to możesz go przełożyc do nowych klocków i będzie wszystko ok. W praktyce jednak niestety wygląda to tak, że czujnik od temperatury na tyle się zgrzewa z klockiem że wyjęcie go w całości bez psucia graniczy z cudem - kupisz same klocki to zepsujesz czujnik a w ostateczności i tak go będziesz musiał zakupic i kolejny raz jechać na wymianę lub samemu wszystko odkręcać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.