Skocz do zawartości

E90 Błąd klocków, kasowanie błędu.


OloG3

Rekomendowane odpowiedzi

mi się nie udało przekroczyć maksymalnego nowego zapisu dla klocków dla mojego modelu, jak mam nowe to:

 

- przód 80 tys.km,

- tył. 35 tys. km.

 

w zależnosci od stylu jazdy zmiany są wprowadzane (dół/góra) ale nawet jak jadę jak "ciapa" odcinki po ~1000km "autostradą" bez hamowania to komp. nigdy nie przeskoczył granicy nowych klocków (czyli 80/35 tys. km), wynik ten może przez długi czas trzymać granicę maksymalną ale nigdy nie przeszedł wyżej...

 

co nie zmienia faktu, że komp. który pokazuje przy wymianie 80/35tys. km można "oszukać" i przejechać bez wymiany np. 200 tys.km a komp. nadal będzie pokazywać 80/35ys.km...tylko po co kupować BMW aby na klockach robić 200tys. km :mad2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 204
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 6 miesięcy temu...

Witam

 

Właśnie wymieniłem klocki z tyłu w moim bmw. W serwisach miałem jeszcze 7000km do wymiany. Po wymianie klocków było wszystko ok. Zero błędów. Chciałem skasować inspekcję z poziomu licznika. Ale wyskoczył błąd . Auto na podnośniku i kontrolka ręcznego.

 

Jak mogę skasować ten błąd, inspekcje za pomocą INPY ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kasowanie przyciskami w samochodzie bez wymiany czujnika na nowy kończy się błędem klocków i wymianą czujnika.

Przy wymianie klocków i pozostawieniu starego czujnika nie trzeba go wymieniać pod warunkiem, że inspekcję skasuje się komputerem.

Przy wymianie klocków i czujnika na nowy można skasować przyciskami i jest OK.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik został stary...

 

Czyli teraz muszę wymienić czujnik... Dlaczego tak się dzieje ? Przecież on nie ma w sobie raczej żadnego mikroprocesora czy układu scalonego który mógłby go różnić od nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat do zamknięcia.

 

Działania czujnika klocków w tym samochodzie jest trochę bezsensowne...

 

Jak w każdym aucie czujnik zamyka obwód. Czyli jest "zworką". Obcinamy kabelek, złączamy kabelki. Odpalamy samochód i błąd sam znika. Bez konieczności podłączania interfejsu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik po zetknieciu z tarczą z powodu cieńkiego klocka po kilku chwilach sie przeciera i to powoduje zapalenie kontrolki

 

"nie chcesz wymieniać czujnika to wymieniaj klocki zanim sie wytrą do zera i zapali sie przetarty już czujnik!"

 

po zapaleniu zawsze czujnik jest do wymiany żadne kasowanie nie pomoże póki czujnik nie będzie miał przejścia

 

MOZNA ŚMIAŁO STWIERDZIĆ ZE TEN CZUJNIK JEST JEDNORAZOWY jak juz sie zapali to na złom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dzwna sprawa, a mianowicie dzisiaj pojawil mi sie blad klockow - na display'u informacja ze klocki sa zuzyte i zeby zajechac do serwisu BMW, oraz czerwony samochodzik na podnosniku i czerwona ikonka zaciagnietego hamulca. Sprawdzilem w Service-check-control, wszystko na zielono - przednie klocki - wymiana za 42K, tylnie za 19K... Co to moze byc? Czyzby faktycznie klocki juz nadawaly sie do wymiany? A moze czujnik sie uszkodzil?

Rzucilem okiem na ich faktyczne zuzycie, przednie wymienialem jesienia (przejechalem na nich ok 10K), tylnie nie wiem kiedy byly wymieniane ale nie wygladaja jeszcze najgorzej. Skad wiec mam wiedziec ktore klocki raportuja ten blad?

Czy ktosc maial juz podobna sytucaje i moze rzucic jakas porade od czego tutaj zaczac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec spawdzilem poziom plynu hamulcowego, jest ok. polowa zbiorniczka wyrownawczego. Ci ciekawe, iDrive mial ustawiona date wymiany na 4/2012... zresetowalem to wskazanie myslac ze blad rowniez zniknie... niestety, teraz mam nowa date wymiany plynu (i tak ja trzeba zrobic) a blad pozostal.

Wszelkiw kolejne porady mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ciekawostka - w poniedzialek zresetowalem date wymiany plynu hamulcowego w iDrive i tak jak wczesniej pisalem nic to nie zmienio gdyz blad nadal pozostal. Wczoraj rano wyjezdzajac do pracy nadal blad sie wyswietlal. Potem auto stalo prawie caly dzien nieuzywane. Odpalajac ponownie samochod popoludniu zauwazylem ze bledu nie ma... :) Moze faktycznie dotyczylo to wymiany plynu hamulcowego z tym ze po zresetowaniu daty w idrive powinienem klkakrotnie uruchomic i wylaczyc motor. W kazdym raziem bledu nie ma ... tylko plyn trzeba zmienic tak jak idrive nakazywal. :idea:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam !!

 

jak usunąć czerwony sygnał podonośnika na pulpicie i stale świecącą się kontrolkę ręcznego ??

 

miałem komunikat o inspekcji...odliczanie km 800 i w dół....

okazało się że to klocki przód!!!

zakupiłem klocki TRW, do tego czujnik bo mógł go szlak trafić...

zanim jednak wymieniłem coś mnie podkusilo i pogrzebałem przy liczniku używając guzika kasowania kilometrów i przełącznika BC chcąc usynać inspekcję i nabroiłem bo zmieniło się z żółtego na ten czerwony podnosnik!!

wymieniłem klocki i czujnik i dalej to samo!!!

jak to cholerstwo usunąć czy musze jechać na kompa??

jeśli samo ma zginąć to po jakim czasie bo przejchałem po wymianie jakieś 20km??

a wogóle to mozna jeździć z tym podnośnikiem nie zablokuję czegoś przypadkiem w aucie!!!

 

dziękkuje zapomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inspekcje powinienes skaowac dopiero po wymianie czujnika,jesli teraz dopiero wymieniles czujnik to spróbuj ponownie skasowac inspekcje serwisowa tak jak tu na filmie

powodzenia ;) :cool2:

icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli to nie pomoze bo juz troche jezdziles po wymianie,to odlacz na chwile czujnik i podlacz go ponownie,nastepnie kasowanie inspekcji i powinno byc ok :cool2:
icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.