Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wciąż nie mogę usunąć błędu klocków? Już probowalem z wcisnietym hamulcem, recznym, kombinacji wiele i nic, kontrolka podnosnika na czerwono i klocki tył.


Ma ktoś jakiś pomysł?


Jeszcze myslalem odpiać wtyczkę od czujnika na włączonym zaplonie, zeby zaskoczylo, ze wymieniłem czujnik nowy.

  • Odpowiedzi 204
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaplon wylaczony, reczny na dole, zamiast czujnika wstaw zworke (np ze starego czujnika), zaplon wlaczony, wykonaj wymiane klockow tyl oraz kasowanie bledow, zaplon wylaczony, podlacz nowy czujnik.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Panowie odświeżam temat i wplątuje wątek hamulca ręcznego.

Nie mialem żadnych problemów z klockami tylnymi ani przednimi. Nie mialem świecącej inspekcji ani nie wymieniałem nic przy klockach. Jednym slowem nie bylo choinki na desce rozdzielczej i wszystko bylo ok... poza słabym hamulcem ręcznym.

Mechanik wykonał jego regulacje przy bębnach. Na tej samej wizycie wymienił mi też olej i chciał poprzez podpięcie sie kompem wydłużyć mi date wymiany oleju. Kliknął tak że prawdopodobnie skasował wszystkie inspekcje razem z klockami przednimi i tylnymi. Wiem że nie kasuje sie klocków nie wymieniając wcześniej czujników. Stało się.

Od tej pory walczę. Świeci mi sie na czerwono auto na podnośniku, wskaźnik od ręcznego - wykrzyknik w kółku, na idrive serwis hamulców przód i tył na żółto a w ukrytym menu mam km_ _ _ _ _. Oczywiscie resetu nie mogę zrobic.

Odłączyłem na chwilę czujnik - próba resetu nieskuteczna.

Wymieniłem dla testu czujnik z tyłu - nic.

Wyjąłem kluczyk, zrobiłem ze starego czujnika (który wg miernika był dobry) zworę - też nie chce się skasować.

Co robię źle? Co jeszcze mogę zrobić.

Czy problem ma zwiazek z regulacją ręcznego?


Będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam

  • 1 rok później...
Opublikowano

Panowie w Idrive pokazuje mi komunikat o nadchodzącej wymianie przednich klocków (pozostało 900km). Jak sprawdzam grubość to przy moim stylu jazdy wystarczy na więcej niż te 900km.

Czy mogę jeździć dłużej aż do faktycznego zużycia klocka/czujnika? I czy wówczas powinienem skanować inspekcje klocków, czy lepiej nie kasować do faktycznej wymiany?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.