Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam e90 m47n2, standardowo 122hp. Zostały poczynione pewne mody aby wejść na 230~hp. Projekt podobny do użytkownika "Holendru". Problem polega na tym że po założeniu gt2056v (oryginalnie mitsu), pojawiają się następujące błędy


* 1 Jest błędem stałym 2 pozostałe pojawiają się po jeździe.

IMG-20190518-WA0001.jpg



ISTA podczas testu nastawnika wywala to :

IMG-20190518-WA0007.jpg


Jej wskazówki:

IMG-20190518-WA0009.jpg


Wartości live z doładowania.

Wsad z serii



Wsad po programie



Nastawnik turbo przycina się lecz idzie do końca podczas włączania zapłonu i wyłączania.




Na poprzedniej turbinie (Mitsu) miałem następujące błedy objawiające się brakiem doładowania.

20190422-203223.jpg


Finalnie po założeniu używki GT2056V, auto jedzie normalnie lecz po zmianach biegu poniżej 2 tyś obr/min pojawia się duży 1 sekundowy "lag". Turbo ma problem aby reagować na zdane doładowanie po modzie. Czy po zmianie turbo z mitsu na GT2056v powinno ono komunikować się bez przeszkód z ECU ? Turbo ma oryginalny nastawnik (GT2056V), nie był on przekładany z mitsu. Przychylam się do nastawnika (znowu), chociaż dziwne jest to że doładowanie jest mimo błędów. Spotkał się ktoś z was z podobnym problemem ? Zastanawiam się jeszcze nad wiązką idącą do nastawnika, ale nie wiem czy jest to dobry trop.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Odkopię temat bo mam podobną sytuację. Zmieniłem w swoim 320d turbo na gt2056v razem z nastawnikiem od tej turbiny i auto nie jedzie. To znaczy jedzie ale turbo nie pompuje. Mechanik mówi, że nastawnik z turbo mitsu nie pasuje a tuner, że na tym nastawniku nie wysteruje. Jak sobie poradziłeś u siebie?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kolego. Pod ta sprężarke idzie oryginalny sterownik jaki w niej siedział żadne mitsu. Dwa oddajesz turbo do warsztatu aby je sprawdzili pod kątem geometrii, trzy... dajesz do dobrego tunera. Oto cała filozofia.


Ps. Jest też inne rozwiązanie, tzn dograć sterownik od Alpiny. Wersja przed liftem czyli blok m47n2 i 1 turbo na sterowaniu jak u Ciebie. Chyba Krzysiu mnie nie zabije z bmw sport, bo teraz każda informacja to $$$$ w takim razie po co forum?


Ps2. Mechanik ma rację że nie zaadoptuje tam innego nastawnika niż oryginalny. A gotowcem nie zrobisz moda przy takim setupie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.