Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Głowicą sprawdzana robiona kompleksowo. Dokrecanie jak książka każe najpierw dynamometryczny potem 2 x 90 stopni z kątomierzem.
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Elektrozawory nagrzewnicy masz na 100% sprawne? Bo jak z nimi coś nie tak to odpowietrzenie jest praktycznie niemożliwe. To już lepiej wypiąć z nich węże i założyć zwykły trójnik. Tylko że wtedy będzie grzał na okrągło.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Elektrozawory nagrzewnicy masz na 100% sprawne? Bo jak z nimi coś nie tak to odpowietrzenie jest praktycznie niemożliwe. To już lepiej wypiąć z nich węże i założyć zwykły trójnik. Tylko że wtedy będzie grzał na okrągło.

 

Wcześniej działało bez zarzutu więc raczej tak. Obecnie w środku grzeje chłodnica góra ciepła dół zimny ale ciągle chodzenie silnika nie przynosi efektu temp. Stoi na 92stopnie ale w 100% na pewno nie jest odpowietrzony weszło jakieś 9l płynu. Zastanawiam się czy nie wymienić odpowietrznika i korka od wlewu płynu ale czy to coś pomoże ? Jeden odpowietrznik już mi się skręcił więc dałem inny ale po poluzowaniu na wolnych ani płynu ani powietrza dopiero po lekkim gazie leci płyn.

Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego, jeżeli nagrzewnica grzeje, silnik trzyma temperaturę to ja nie widzę problemu. Po odpowietrzeniu zostawiasz auto aż ostygnie, potem dolewasz płynu i po sprawie. Jak w czasie jazdy wszystko będzie ok to nie ma czego szukać.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Niby tak tylko chłodnica w pełni nie odprowadza ciepła więc to nie wydaje się być ok. Poza tym węże wydaje mi się że mają powietrze a mimo wszystko nie chce ono wyjść.
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • 2 lata później...
Opublikowano

I co brak pomocy ??


To może ktoś wie jak poprawnie zablokować rozrząd aby nic nie uszkodzić i nie przestawić i w jakiej kolejności odkręcać i dokręcać śruby od głowicy ?? Czy to prawda, że śruby powinno się dawać już nowe żeby się nie urwały https://showbox.bio/ https://tutuapp.uno/ https://vidmate.cool/?? Wiem, że po kupnie powinny być instrukcja przy uszczelce ale chciałbym najpierw zdjąć głowicę a potem kupować uszczelkę. Z tego co się orientuje śruby powinno się dokręcać i odkręcać po tzw. spirali poczynając od środka ale nie jestem pewny dlatego potrzebuje wiedzy kogoś doświadczonego. Może jakieś uwagi podczas odkręcania głowicy ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.