Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z którym borykam się już od roku. Mianowicie tak jak w temacie bicie na kierownicy podczas hamowania przy prędkościach powyżej 100 km/h, dodam ze mam nowe tarcze,klocki, piasty, i wszystkie luzy zostały wyeliminowane. Koła wyważone z testem drogowym. Proszę o jakąś podpowiedz bo sam nie wiem co robić a nie chce wywalać niepotrzebnie pieniędzy.
Opublikowano (edytowane)
u mnie bicie przy hamowaniu z okolo 80 /100 km h i wiecej pojawilo sie po zmienieniu przednich tarcz na nowe zamieniki zimmerman chyba z tego co pamietam , wczesniej mialem zmeczone oryginaly bmw i zero bicia. Mowi sie ze do bmw na przod tylko tarcze oryginaly daje rade bez bicia i niestety ale to sie sprawdza u wiekszosci ludzi z ktorymi gadalem. Szczegolnie ze mowimy o duzym suvie gdzie ten efekt jest jeszcze bardziej widoczny. Nie pisze ze zamieniki sa beeee tylko ze oryginal zapewnia najlepszy komfort przy hamowaniu. Edytowane przez maciej123
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
załóż tarcze wentylowane na tył (4.4i po lift lub 4.6is lub 4.8is). U mnie pomimo zmęczonych tarcz przednich przestało bić. Jeżdżę na ATE i jest ok. Zaciski są po około 70zł sztuka, tarcze z ATE 200 szt, klocki ATE ok 180zł. Często gnie tarcze z przodu jak jest tył za słaby.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Moderatorzy
Opublikowano
u mnie bicie przy hamowaniu z okolo 80 /100 km h i wiecej pojawilo sie po zmienieniu przednich tarcz na nowe zamieniki zimmerman chyba z tego co pamietam , wczesniej mialem zmeczone oryginaly bmw i zero bicia. Mowi sie ze do bmw na przod tylko tarcze oryginaly daje rade bez bicia i niestety ale to sie sprawdza u wiekszosci ludzi z ktorymi gadalem. Szczegolnie ze mowimy o duzym suvie gdzie ten efekt jest jeszcze bardziej widoczny. Nie pisze ze zamieniki sa beeee tylko ze oryginal zapewnia najlepszy komfort przy hamowaniu.

Oryginał to też Zimmerman, tylko z logiem BMW. BMW nie ma fabryki tarcz hamulcowych, tylko daje zlecenie np. Zimmermanowi na takie i takie tarcze potem podbija to swoim logo. Daje swoją prowizję i ciach.

Opublikowano
ale ja wiem jak to wyglada , co nie znaczy ,ze zakladajac ze np zimmerman ,ate czy febi robi 15 lat pozniej podobnej jakosci tarcze do starego e53 jak robil np 15 lat temu przy premierze tego auta ;)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tak, ale nie dostaniesz nowych tarcz 15 letnich, one są na bieżąco produkowane dla BMW.
Opublikowano
bo sa zrobione z gorszej jakosci materialow , pomijam przypadki kiedy na maxymalnie rozgrzanych tarczach wpadasz do zimnego strumienia :D moje zamieniki na przodzie w 4.4i praktycznie po 200 km zaczely lekko bic na kierownicy przy hamowaniu. Nioe bylo to jakos bardzo wnerwiajace i nie bylo bicia ze mi kiera latala w rekach wiec jezdzilem dalej :)
Opublikowano
Witam, polecam zmierzyć bicie manomertem czy jest, ja po wymianie też się z tym borykałem ale na manometrze bicia nie było. Wina leżała w prowadnicach były nasmarowane nie odpowiednim smarem. Smarowane były smarem ATE do zacisków i po czasie smar robił się bardzo gęsty a zaciski ciężko chodziły. Wyczyszczenie starego smaru i użycie smaru ATE do tłoczków hamulcowych załatwiło sprawę i kierownica przestała bić podczas hamowania. :D
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ja miałem bicie podczas hamowania powyżej 100km/h.


Problem - luzy na kulach wahaczy dolnych z przodu.


Po wymianie wahaczy problem usunięty a już byłem bliski kupna kompletu hamulców na dwie osie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.