Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zaraz startują jazdy nową jedynką, wybieracie się? Może już ktoś zamówił :)

 

Pod koniec miesiąca odbieram M135i, samochód już wyprodukowany więc czekam aż przyjedzie :)

Co ciekawe 30.08 spotkałem w Warszawie jedną na ulicy.

Opublikowano

W zeszłym tygodniu jeździłem 118i, odnosząc się do poprzedniej 1nki:

- wyciszenie dużo lepsze

- układ kierowniczy bardzo precyzyjny, przestawienie trybów wyraźnie zmienia charakterystykę

- zegary na żywo robią lepsze wrażenie, niż na zdjęciach, ale ciągle kilka lat za tymi w Audi

- duży plus za zostawienie przycisków

- pochylenie ekranu głównego - plus

- bardzo dobra widoczność

- świetne wyciszenie silnika, aż musiałem się dopytać czy to 118i z 3-ma cylindrami, czy może jednak 4 w 120i

- bardzo wygodne i fajnie wyglądające fotele m z alcantarą


Ogólnie do jazdy miejskiej, pomijając m135/140 zdecydowanie wolałbym nowy model.

Opublikowano

Też miałem okazje jeździć (jeszcze w kamo) wrażenia bardzo dobre, do tego co napisał kolega dodam

jakość wykonania na wysokim poziomie. Nie wiem tylko czy cenowo nie przesadzili, testowałem

Wersje za 170 000 pln. Rabaty jakie dają brokerzy to tak max 16-18%. W salonie max 10.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no i ja dodam sowje

nowa fajna ale tyko do miasta z silnikem 118i lub ON i lepsza od starszej tylko pod kątem wyciszenia i widoczności

ufff ja ciągle zastanawiałem się nad sprzedażą mojej M235i cabrio bo miejsca w garażu nie mam dużo .... teraz wiem że wygrałem i nie sprzedam za nic w świecie.........


Smutek wielki że seria 1 odeszła na dobre ........

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no i ja dodam sowje

nowa fajna ale tyko do miasta z silnikem 118i lub ON i lepsza od starszej tylko pod kątem wyciszenia i widoczności

ufff ja ciągle zastanawiałem się nad sprzedażą mojej M235i cabrio bo miejsca w garażu nie mam dużo .... teraz wiem że wygrałem i nie sprzedam za nic w świecie.........


Smutek wielki że seria 1 odeszła na dobre ........

 


A co tam w garażu oprócz prosiaka??

Jak możesz się podzielic... Zawsze były grube fury.

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za to duży plus dla audi, dla nowego modelu s3, rs3 to fakt że w s3 ma być silnik 5cylindrowy ten sam co w nowym rs3, 340ps s3 vs 420ps w rs3...

Fajny potencjał do modów

male-bmw-2.png
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Za to duży plus dla audi, dla nowego modelu s3, rs3 to fakt że w s3 ma być silnik 5cylindrowy ten sam co w nowym rs3, 340ps s3 vs 420ps w rs3...

Fajny potencjał do modów

No chyba, że swoim nowym zwyczajem wsadzą diesla :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No chyba, że swoim nowym zwyczajem wsadzą diesla :mrgreen:

 


Takie info znalazłem... Ale może będzie jak mówisz...

Cytuję

Audi S3 - S jak Sport


Ponieważ Audi nie chce oddawać pola AMG czy BMW, a konieczność zastosowania w motorach benzynowych filtra cząstek stałych zabiera nieco mocy, następne S3 i RS 3 będą korzystały z nowo opracowanej, wykonanej w całości z aluminium 5-cylindrowej jednostki 2.5. Podczas gdy wariant S ma osiągać 340 KM, w RS 3 Evo może być ich aż 420! Na pokładzie znajdzie się oczywiście napęd quattro-ultra, który ma ograniczyć zużycie paliwa, bo tylne koła będą napędzane tylko w razie potrzeby.

male-bmw-2.png
Opublikowano
no i ja dodam sowje

nowa fajna ale tyko do miasta z silnikem 118i lub ON i lepsza od starszej tylko pod kątem wyciszenia i widoczności

ufff ja ciągle zastanawiałem się nad sprzedażą mojej M235i cabrio bo miejsca w garażu nie mam dużo .... teraz wiem że wygrałem i nie sprzedam za nic w świecie.........


Smutek wielki że seria 1 odeszła na dobre ........

Nie dziwię się , że nie sprzedajesz ,te nowe jedynki jakieś takie wyoblone , jak koreańce. bez wyrazu i ten napęd na przód, masakra :duh:

Opublikowano

Nie dziwię się , że nie sprzedajesz ,te nowe jedynki jakieś takie wyoblone , jak koreańce. bez wyrazu i ten napęd na przód, masakra :duh:

Cały czas pier&@£ą jak potłuczeni, znaczy tłumaczą te rewolucyjne zmiany wymaganiami rynku/klientów. Niby miało być tak mega przestronniej, a wyszło po 1-2cm więcej... :duh: i nadal jest ciasno. Najbardziej mnie bawi, że ponoć znakomita większość dotychczasowych „kierowników” myślała, że auto ma napęd na przód. Jak bardzo trzeba być dyletantem motoryzacyjnym, aby tego nie zauważyć? :lol: Mając w garażu fajną/mocną 1 lub 2, w życiu bym jej nie sprzedał, ale latka nie te i kręgosłup też niestety...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

panowie smutne to - BMW zawsze był tylni napęd i dzięki temu się banan pokazywał na gębie mimo skrzypiących elementów środka czy głośnego ciasnego wnętrza, słabego hamowania itp.

teraz BMW będzie dla blondynki z ustami sumo - ma być ładne i tyle choć z tymi grillami trochę przesadzają pasuje dla dużych ust blondynki

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przepisowa jazda po Warszawie to jakieś 11,5 litra. Ale samochód jeszcze nie dotarty więc spodziewam się, że będzie jakiś litr mniej.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Będąc w salonie skorzystałem z okazji i odbyłem krótką jazdę próbną ze sprzedawcą. Wykonanie w środku mocno średnie, przy przestawianiu lewarka na D plastiki zaskrzypiały wokół dźwigni zaskprzypiały (auuć..), poza tym skrzypienie tu i ówdzie po naciśnięciu palcem, ale to samo znam z 4er. Auto jeździ ok, nie można mu nic zarzucić ale oczywiście nie ma lekkości dawnej 1er, myśle że teraz w takich normalnych wersjach funkcjonuje to jako alternatywa dla klasy A, Kia czy Renault, nie ma mowy o jakiejś zupełnie innej półce doznań z prowadzenia auta. Salonowy egzemplarz 120i miał metkę ponad 200k, hmm miałem wrażenie totalnego oderwania ceny od wartości pojazdu.
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Jak obecnie wyglądają rabaty na nowa 1 2020?

 

Jestem byłym handlowcem BMW i udostępnię bez dodatkowej prowizji swój rabat na produkcję 21%.

Wszystkich konkretnych zainteresowanych na zamówienie zapraszam na PW.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Hej, czy ktoś ostatnio interesował się tematem M135i? Jakie widełki procentowe można obecnie urwać? Czy lepiej poczekać na wrzesień/październik?
Opublikowano
Hej, czy ktoś ostatnio interesował się tematem M135i? Jakie widełki procentowe można obecnie urwać? Czy lepiej poczekać na wrzesień/październik?

Chyba lepiej, poczekać jeszcze trochę, na tą chwilę koło 18%. Pogorszyły się warunki.

Opublikowano
Hej, czy ktoś ostatnio interesował się tematem M135i? Jakie widełki procentowe można obecnie urwać? Czy lepiej poczekać na wrzesień/październik?

Chyba lepiej, poczekać jeszcze trochę, na tą chwilę koło 18%. Pogorszyły się warunki.

 

Myślałem, że mniej niż 18%. :D Ale auto i tak najwcześniej planuje na wrzesień/październik więc nie spieszy mi się. W między czasie może potestuje bo zastanawiam się nad A35/M135i, ewentualnie wychodzącą RS3 jeśli pod koniec roku będą jakieś mega rabaty na nią. Chyba, że trafi się M2 do 250k to będę skłonny dołożyć. :cool2: Tak to poluje na coś w okolicach 200-210.

Opublikowano

Myślałem, że mniej niż 18%. :D Ale auto i tak najwcześniej planuje na wrzesień/październik więc nie spieszy mi się. W między czasie może potestuje bo zastanawiam się nad A35/M135i, ewentualnie wychodzącą RS3 jeśli pod koniec roku będą jakieś mega rabaty na nią. Chyba, że trafi się M2 do 250k to będę skłonny dołożyć. :cool2: Tak to poluje na coś w okolicach 200-210.

Kolego, jak możesz zastanawiać się między M135i a M2?

Miałem M135i stare i było narwane, szybkie, ale trudne w prowadzeniu. Było gorsze od M2, tak o 20-30% całościowo patrząc. I tyleż tańsze. Nowe M135i tj totalna bzdura. 2 litry, FWD, WTF? To będzie 50-60% gorsze od M2 i na pewno nie będzie warte swojej ceny. A na M2 są co raz większe rabaty, bo starszy model jest.


Gorsze mam namyśli prowadzenie, przyjemność z jazdy.

Opublikowano
Tak jak wyżej, nie zastanawiałbym się nad M135i, gdyby nie cena. Narazie nie widzi mi się dopłacać prawie połowy wartości M135i do M2. Druga sprawa to zastanawiam się czy zależy mi na narwańcu czy na po prostu szybkim kompakcie. Porównując S3, A35 i M135i każdy jest podobny, ale podoba mi się bardziej A35 i M135i. Szczerze to jeśli miałbym wybierać jakieś droższe i mocniejsze auto od tych trzech to wolałbym RS3, jest obecnie tańsze i bardziej uniwersalne od M2.
Opublikowano

Panowie,


zakup "The 1" w wersji Sport Line lub M sport z podstawowym silnikiem 1.5 w manualu? Katalogowo 122.000-126.000 zł. Jakie opinie o takim połączeniu i o aucie? Jak skrzynia manualna w BMW działa? Nie miałem nigdy kontaktu z tą marką, za namową dziewczyny zacząłem się interesować przesiadką z grupy VAG do BMW. Termin wymiany auta na nowe nieco przestrzelił się z wyprzedaniem poprzednich "jedynek", która mimo wieku konstrukcji kusiła zupełnie innym wyglądem i techniką na tle reszty kompaktów. Jestem po jazdach testowych 1.5 + automat i nie mogę się w 100% przekonać do auta.

Opublikowano
Tak jak wyżej, nie zastanawiałbym się nad M135i, gdyby nie cena.

No moment, ale M135i z tego co widzę zaczyna się od 190tys, to nie jest dużo taniej niż M2.

 

zakup "The 1" w wersji Sport Line lub M sport z podstawowym silnikiem 1.5 w manualu?

Nie kupuj tego syfu, lepiej wziąć kompakta z firmy, która robi FWD od lat. W BMW do aut z FWD wrzucają najgorsze podzespoły, często nieużywane w żadnej innej serii.

Opublikowano
Tak jak wyżej, nie zastanawiałbym się nad M135i, gdyby nie cena.

No moment, ale M135i z tego co widzę zaczyna się od 190tys, to nie jest dużo taniej niż M2.

 

zakup "The 1" w wersji Sport Line lub M sport z podstawowym silnikiem 1.5 w manualu?

Nie kupuj tego syfu, lepiej wziąć kompakta z firmy, która robi FWD od lat. W BMW do aut z FWD wrzucają najgorsze podzespoły, często nieużywane w żadnej innej serii.

 

Czy rozmawiamy o tym samym M2, które katalogowa wychodzi od 311 tys. zł? Tak naprawdę to mógłbym zastanowić się nad M240i lub M240i xDrive które ma 4,4 do setki czyli podobnie jak M2 w manual. Konfigurowałem i maksymalnie wyposażona wychodzi za 294k i teraz czy dostanę na nią z 25-30% rabatu? M135i wychodzi około 250k więc po rabacie około 200k. Najtańszą M2 widziałem coś za 256k ale brakowało trochę wyposażenia. Konfiguracje które by mnie interesowały wychodzą już pod 280-290k. Nie jeździłem żadnym z powyższych więc trudno mi oceniać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.