Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Premium selection to porażka. Przy końcu leasingu szukałem fajnej „4”, ale teoretycznie nic ciekawego nie było, albo ja postawiłem zbyt wyszukane wymagania... :norty:

BTW, skoro mówisz że w porównaniu do 40i,18i jednak nadaje się do jazdy to OK. Nie zmienia to faktu, że obecna architektura auta niekoniecznie wyjdzie firmie na zdrowie, bo to zupełnie „damskie” wizidło. Nowych małych aut RWD prawie nie ma, tak samo jak 3-drzwiowych HB... :mad2:

Opublikowano
Auto odebrane we wtorek, petarda - o wiele lepsze auto na daily niż stara jedynka :)

Gratulacje! Jak możesz to wrzuć zdjęcia do galerii.


Jak się sprawuje zawieszenie mpakietowe? Mi doradca odradził brać, bo na nierównej drodze ma być niby bardzo twarde i niewygodne. W salonie mają tylko ze zwykłym zawieszeniem do jazdy testowej.

Opublikowano
Nauczony doświadczeniem z poprzedniego BMW, mam Mpak i zawias standard a i tak jest ono dość twarde. NIe brałbym zawieszenia Mpakietowego, chyba, że masz zawsze idealnie równe drogi pod kołami.
Opublikowano
Na twarde zawieszenie jest lekarstwo. Trzeba, mówiąc kolokwialnie, wyje&@ć te cholerne opony RFT. BTW, na czym to teraz wypuszczają z salonu? Dalej Bridgestone Potenza S001? :nienie:
Opublikowano
Nauczony doświadczeniem z poprzedniego BMW, mam Mpak i zawias standard a i tak jest ono dość twarde. NIe brałbym zawieszenia Mpakietowego, chyba, że masz zawsze idealnie równe drogi pod kołami.

 

Czy rezygnując z zawieszenia Mpak rezygnuje się też, że sportowego układu kierowniczego?


Myślałem o wersji Sport Line, ponieważ jest tańsza o 4 tys. zł + czarny kolor jest za 0 zł (w M pak jest za 3100 zł), ale sportowy układ kierowniczy pozwala dobrać tylko w połączeniu, ze sportowym zawieszeniem. Zastanawiam się jak jest w drugą stronę gdy rezygnuje się z zawieszenia Mpak?

Opublikowano
ale sportowy układ kierowniczy pozwala dobrać tylko w połączeniu, ze sportowym zawieszeniem.

Tak tylko napomknę, że czasem konfigurator online rozjeżdża się z tym, którzy mają handlowcy i warto zapytać na miejscu w salonie. To nic nie kosztuje, a może się okazać, że są tam inne połączenia opcji.

Opublikowano

Widziałem auta Zawiast St i sportowy układ kierowniczy ale obecnie system nie przyjmuje już takiej opcji u dealera. Czyli zaw St i St układ k.


Opony Michelin - sprawdzę jakie dokładnie :)

Opublikowano
Widziałem auta Zawiast St i sportowy układ kierowniczy ale obecnie system nie przyjmuje już takiej opcji u dealera. Czyli zaw St i St układ k.

 

Czyli tak jak u Ciebie? Miałeś okazje porównać dwa układy kierownicze? Obecnie nie mam progresywnego układu kierowniczego i jakoś sobie radzę, ale gdyby udało się wyrwać F40 w Mpaku pewnie bym nie rezygnował ze sportowego zawieszenia.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nigdy nie zrozumiem dlaczego dealer namawia do zrezygnowania z najlepszego zawieszenia które jest wyróżnikiem tej marki (a już niewiele ich pozostało) :shock: Czy drogi w tym kraju są z roku na rok coraz gorsze? Chyba nie.
Opublikowano

Mnie nikt nie namawiał, to był świadomy wybór po poprzedniej z zawieszeniem M, to zawieszenie st jest także dość twarde, ale nie czujesz się jak na stołku przy każdej studzience :)


Miałem możliwość porównania układu kierowniczego, dla mnie standardowy jest OK. Sportowy z tego co pamiętam chodził dość ciężko ale był bardziej bezpośredni.


Widziałem, że teraz już MIX u dealera nie zamówisz. Ale są takie auta - demo, używki, stok. Także tam musisz szukać MIX ale radzę się przejechać wcześniej i wyrobić sobie zdanie czy warto - teraz ceny poszły na nowe w dół.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie miałem na myśli Ciebie, kolega wyżej pisał o tym :)

Nie wiem jak w jedynce ale w serii 3 sportowy układ kierowniczy to nie sprawa oporu tylko tego że zmienna jest liczba obrotów kierownicą (nie zmienna siła wspomagania - to jest servotronic i chyba każde BMW to ma) w zależności od prędkości a to jest rzecz rewelacyjna.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Ma ktoś porównanie jak z szumem/hałasem w kabinie przy wyższych prędkościach 140km/h i wyżej nowej 1er F40 w stosunku do nowej 3er G30?

Albo jest przynajmniej lepiej w F40 w porównaniu do starszych generacji 1er i 3er F20/F30/E87/E90?

Edytowane przez Shackmir
Opublikowano
160 na niemieckiej AB, bez problemu da się pogadać. W moim demo było gorsze wygłuszenie, ale w tym co mam jest super cicho.

Dzięki za info, W demo to znaczy? Masz diesla czy benzyne?

Opublikowano
Nauczony doświadczeniem z poprzedniego BMW, mam Mpak i zawias standard a i tak jest ono dość twarde. NIe brałbym zawieszenia Mpakietowego, chyba, że masz zawsze idealnie równe drogi pod kołami.

 

Bardzo dobra wiadomość, bo mam identyczną konfigurację. Użytkownikiem będzie kobieta. Cały czas się biłem z myślami czy dobrze zrobiłem, tym bardziej, że konfigurator przy standardowym zawieszeniu "wyrzuca" sportowy układ kierowniczy. W takim układzie pozostało czekać cierpliwie na odbiór.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć wszystkim


Dziś zamówiłem nową serię 1. Założyłem że wersja Sport Line ma już w standardzie czujnik deszczu. Czy aby się nie pomyliłem ? Domówiłem asystenta świateł drogowych a nie zapytałem czy jest czujnik deszczu :oops: :mad2: Czy ktoś z Was mógłby mi rozwiać moje wątpliwości ?

Opublikowano

@chewing - zamówiłeś manual czy automat?

Coś konkretnego skusiło Cię do sport line? Ja wstępnie jak konfiguruje to i tak do sportline dobieram zawieszenie Mpak + czarna podsufitka i cenowo Sportline zyskuje tylko na czarnym lakierze za 0 zł :D


W listopadzie ma być dostępna 128ti:


https://www.carthrottle.com/post/the-fwd-bmw-128ti-brings-back-an-old-badge-to-fight-the-vw-golf-gti/

Opublikowano
@chewing - zamówiłeś manual czy automat?

Coś konkretnego skusiło Cię do sport line? Ja wstępnie jak konfiguruje to i tak do sportline dobieram zawieszenie Mpak + czarna podsufitka i cenowo Sportline zyskuje tylko na czarnym lakierze za 0 zł :D


W listopadzie ma być dostępna 128ti:


https://www.carthrottle.com/post/the-fwd-bmw-128ti-brings-back-an-old-badge-to-fight-the-vw-golf-gti/

 

Szukałem kompaktu premium (moja żona bardziej myślała o SUVie). BMW bardzo mi się podobało zarówno z zewnątrz jak i w środku. Chciałem brać w automacie ale moja kochana żona zaoponowała i mam w manualu. Stwierdziła, że jak będzie automat i będziemy się autami wymieniać czasem to będzie się mylić (spokój w domowym zaciszu ważniejszy niż automat :) ). Podczas jazdy próbnej przekonałem się, że także dobrze się prowadzi oraz jest odpowiednio wygłuszone. Dodatkowo fotele sportowe uważam za bardzo wygodne. Rzecz, która mnie zaskoczyła pozytywnie na jeździe próbnej to zjawisko, że nie czuć prędkości z jaką się jedzie - przy 50km/h miałem wrażenie jakbym jechał 30km/h. Auto z jazdy próbnej miało standardowe zawieszenie - dla mnie było odpowiednie. Nie wiem czy chciałbym twardsze zawieszenie nawet za darmo a co dopiero za dopłatą.

Wersja Sport Line jako baza do dalszej konfiguracji była dla mnie w sam raz. Do lakieru dopłaciłem - brałem czarny szafir. Dodałem też pakiet Connected Drive Plus, ledy adaptacyjne i parę innych opcji.

Opublikowano
Najlepiej zapytaj dealera :) Moja w Mpak ma.

Zapytałem - moje też ma :) Ciekawe czemu tego nie piszą jako wyposażenie hmmm :?

Opublikowano
Tak jak wyżej, nie zastanawiałbym się nad M135i, gdyby nie cena.

No moment, ale M135i z tego co widzę zaczyna się od 190tys, to nie jest dużo taniej niż M2.

 

zakup "The 1" w wersji Sport Line lub M sport z podstawowym silnikiem 1.5 w manualu?

Nie kupuj tego syfu, lepiej wziąć kompakta z firmy, która robi FWD od lat. W BMW do aut z FWD wrzucają najgorsze podzespoły, często nieużywane w żadnej innej serii.

 

Slawomir przypomniały mi się Twoje słowa, dlatego, że po jazdach próbnych BMW serii 3, które konfigurowałem za około 200-210 tysięcy po rabatach, dzień później pojechałem do Hyundaia. Bez żadnych dużych oczekiwań, zachwycony serią 3 i już prawie zdecydowany dopłacić do marki premium względem Kii Proceed GT na którą kilka dni wcześniej składałem rezerwację. Wiecie co, 24h później kupiłem i30 N Performance Fastback, za niecałe 140 tysięcy zł. Bardziej się "jaram" niż przed zakupem X6 bo to auto uzależnia i nie wiem czy hot hatche z marek premium są w stanie zapewnić tyle frajdy. Zgodzę się, że wciągną takie i30 N performance z pod świateł, i nie tylko one. Nawet 330i dałoby radę, ale polecam wszystkim jazdę próbną tym autem. Jeśli razi Was znaczek Hyundaia to zdejmijcie go, zakryjcie i zapomnicie, że to auto koreańskiego producenta. Ba! Za jego stworzenie od podstaw był odpowiedzialny człowiek z BMW M. Może trochę nie w temacie, ale jak ktoś myśli nad 118i to niech chwilę się wstrzyma, bo za kilka miesięcy będzie FL i30 N z automatem (chyba, że bierzecie 118i dla żony i ze względu na niskie spalanie), a jak automat to nie priorytet to jeszcze lepszym wyborem będzie manualna skrzynia biegów. Jedna z najlepszych w tej klasie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.