Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

https://paultan.org/2019/05/16/f40-bmw-1-series-begins-stripping-will-debut-soon/


Niestety potwierdziło się to co słyszeliśmy od dawna FWD... :roll: do tego z zewnątrz tak jak dużo osób pisze buda prawie jak 2AT czy X2 :|

RIP BMW 1 RWD +3.0 2004-2019

JtY17QJ.jpg


Podobno mają ściągnąć kamuflaż 27 maja ktoś coś wie na ten temat ?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Kilka ostatnich fotek

2019-BMW-1er-F40-Enttarnung-Details-Tarnwerkstatt-15.jpg

2019-BMW-1er-F40-Enttarnung-Details-Tarnwerkstatt-17.jpg

2019-BMW-1er-F40-Enttarnung-Details-Tarnwerkstatt-09.jpg

2019-BMW-1er-F40-Enttarnung-Details-Tarnwerkstatt-10.jpg

2019-BMW-1er-F40-Enttarnung-Details-Tarnwerkstatt-11.jpg

2019-BMW-1er-F40-Enttarnung-Details-Interieur-01.jpg

2019-BMW-1er-F40-Enttarnung-Details-Interieur-02.jpg

2019-BMW-1er-F40-Enttarnung-Details-Interieur-04.jpg

2019-BMW-1er-F40-Enttarnung-Details-Interieur-07.jpg

Buda raczej nie jest taka wysoka, więc źle nie jest.

Opublikowano
Tylko, ten napęd nie z tej strony :(
Opublikowano

Może nie będzie tak, źle - ilu z użytkowników kupiło 1. do driftu? Przecież A3, A klasse czy Focus potrafią prowadzić się dobrze z napędem FWD, a testy X1 czy X2 pokazują, że te auta prowadzą się tak jak powinno prowadzić się BMW i nie czuć różnicy, która oś jest napędzana.


Mnie tylko zastanawia jedno - M140i mimo, że mocą nie dorównywało A45 czy RS3, to miało coś, czym mogło do siebie przekonać - RWD, 3d, itd. Natomiast nowe M135i, będzie mieć 306KM, a więc półka A35 AMG czy S3 (które zostanie odświeżone niebawem), a więc obecnie BMW nie ma konkurenta w klasie ~400 konnych HotHatchy. Myślicie, że BMW mogłoby olać taki segment? Myślę, że szykuje się coś jeszcze - może jakieś 1M, 2.0T, AWD, Mild Hybrid, w okolicach 400KM.

Opublikowano

Jak sie rozbierze na czesci to sie zobaczy dopiero jakość tych samochodów.

Mercedes w177 wcale nie jest porządniej zrobiony od przedliftowego w176.

Bmw w tzw liftach poprawia jakość podzespołów a mercedes jak firma sony raczej obniża koszty produkcji jakością czesci.

Tego dzis można byc juz pewnym ze topowe jedynki f40 bedą miały graty dużo lepsze niż 116i przez co ich jakość bedzie rożna.

MADE IN PRL
  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ja tam jeździłem X1 FWD i wcale nie prowadził się jak BMW, tylko jak minivan Toyoty. Szkoda RWD, ale jest to zrozumiałe. Ta decyzja to nie jakiś kaprys ale z pewnością poprzedziło ją gruntowne badanie rynku i pewnie znaczna większość potencjalnych nabywców 1er ma w dupie czy FWD czy RWD.

Natomiast nic mocno sportowego z tej budy nie da się wycisnąć i zastanawia mnie jakie będzie zastępstwo dla 2 coupe, nie mówiąc już o M2.

Opublikowano

Niestety według ankiet większość nawet nie wiedziała, że jeździ RWD...

W dodatku BMW trąbi o tym, że również dzięki temu koszta wyprodukowania tego auta są sporo niższe a nadchodząca M135i jest droższa od obecnej M140i :lol:

Co do 2 podobno potwierdzone info przez BMW, że tam ma zostać RWD.

  • Moderatorzy
Opublikowano

M140i 3D będzie kiedyś kosztowała sporo kasy.

Żadnemu producentowi już się nie opłaca robić hatchbacka 3D w klasie kompakt, nie mówiąc już o takich marzeniach jak rwd czy 6 cylindrów. Motoryzacja idzie tylko w stronę zyskowności i spełniania norm. Audi ubija model TT, mercedes SL. Niedługo wszystko będzie hybrydowym suvem.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Tak ale chyba za to nie będzie benzyny bo nie spełnia WLTP czy tam Euro6d :lol:
Opublikowano

Pisali coś, że w europie kupujący chcą mocne samochody z nie dużym zużyciem paliwa - przy naszych cenach paliwa. dlatego postawili na diesle w "S", w przyszłości nie wykluczają wprowadzenia benzyn na rynek EU.

Dyskusja na inny wątek, trzeba by wrócić do 1 :D

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Zgodnie z oczekiwaniami f20 zmiotło tego paszczura :mrgreen:
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Zgodnie z oczekiwaniami f20 zmiotło tego paszczura :mrgreen:

Aczkolwiek można znaleźć 2 zalety paszczura: zajebiste hamulce i no i tył mi się podoba.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Zahamowała lepiej pewnie przez niższą masę (ale nie sprawdzałem więc mogę się mylić).

Nie myślałem że kiedykolwiek to napiszę ale szukając takiego auta bez chwili zastanowienia poszedłbym do salonu MB po A35.

Opublikowano

He. Hehe. Hehehe.


Kurde, szkoda. Bardzo dobrze wspominam moje M135i, poza tym że prowadziło się jak 120i po tuningu, to bardzo zabawne auto na miasto. No i nikt nie wiedział, że po znaczkiem 116i na klapie kryje się 3.0 :D Jakbym teraz miał kupować auto na miasto to zamiast zastanawiać się, czy M140i ma być z automatem czy manualem, to się zastanawiać będę, czy brać Golfa czy A-klase... Co za bzdura.



zb9TK9N.png

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Zahamowała lepiej pewnie przez niższą masę (ale nie sprawdzałem więc mogę się mylić).

Nie myślałem że kiedykolwiek to napiszę ale szukając takiego auta bez chwili zastanowienia poszedłbym do salonu MB po A35.

 

Również bez zastanawiania się na dzień dzisiejszy jakbym miał wybierać hatcha nowego z salonu to A35 lub RS3.

  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Mnie akurat nowe 1er nie interesuje. Ale jakby co, to dealerzy maja juz egzemplarze schowane u siebie, także to kwestia kilku dni, żeby sie można było przejechać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.