Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Z tym chip tuningiem, jest kilka firm ale oferują niewielką poprawę,

Ale natknąłem się na dpp performancem, piszą, że moc i moment mogą wzrosnąć nawet o ponad 100

Korzystał ktoś z tego?


Dzięki za linki, wieczorem poczytam, z tego co już wyczytałem to po odkręceniu korka oleju znajdują się tam białe a nie pomarańczowe ślizgi to powinno być ok

Opublikowano
poprawienie osiągów o 100 procent? toż to kpina.Już to widzę jak wyciągają z 2litrówki 184 konnej ponad 360 koni,co za bajki,a dopisali że na księżyc auto po ich chipie poleci?
Opublikowano
Przyrost do stu koni w dwólitrówce to nie jest dobry pomysł,skoro w 35i proponują z 306KM i 400nm do bezpiecznych 360KMi 481nm. Sto dla dwólitrówki to by było zabójstwo bez zmiany osprzętu.
Opublikowano
I dlatego jedynym słusznym wyborem jest 35i !
Opublikowano
też tak się zastanawiałem nad różnymi opcjami i dzięki twojej radzie wybrałem jedynie słuszną opcję 35i. x3 z tym silnikiem to auto rodzinne ze sportowymi osiągami ,po programie można zejść 4,8s do setki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bezpiecznie podniesienie moc w granica to max. 220 KM i +40-60 Nm, w innym przypadku narażasz się nie ryzyko uszkodzenia (szybkiego) osprzętu silnika. Wszystko jest dopasowane to mocy fabrycznej, znaczące zmiany mocy i momentu na 100% spowodują szybkie zużycie osprzętu i uszkodzenie silnika.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
też tak się zastanawiałem nad różnymi opcjami i dzięki twojej radzie wybrałem jedynie słuszną opcję 35i. x3 z tym silnikiem to auto rodzinne ze sportowymi osiągami ,po programie można zejść 4,8s do setki.

Co to za bzdura pisanie, jedyna sluszna opcja jest 35i? Dla kogo jest to sluszna opcja?

Opublikowano
To jest chwyt marketingowy,bez osprzętu nikt tak mocy nie podniesie,nawet z lepszym osprzętem to byś miał co 10000km pełny serwis,bo silnik by był mega obciążony. 35i pali podobnie jak 2.0. a w 2.8 chyba nic się nie zmieniło ,nadal to motor dużego ryzyka.
Opublikowano

taką informację znalazłem w jednym z wcześniejszych linków "Jak odkręcisz korek oleju i zobaczysz białe a nie pomarańczowe ślizgi to na 100% masz poprawione części" ma ktoś zdjęcia jak to wygląda? no i czy to prawda?


zawsze mogę kupic 2.0 184km i zrobić go do +-210km i już powinno być ok, albo będę szukał tego 35i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jest chwyt marketingowy,bez osprzętu nikt tak mocy nie podniesie,nawet z lepszym osprzętem to byś miał co 10000km pełny serwis,bo silnik by był mega obciążony. 35i pali podobnie jak 2.0. a w 2.8 chyba nic się nie zmieniło ,nadal to motor dużego ryzyka.

Co ty chlopie za dyrdymaly tu kolejne piszesz? Najpierw ze n55 to najlepszy silnik, ciekawe co na ludzie, ktorym sie rozsypal i naprawa jakies 15tys...3.0i pali tyle samo co 2.0i :duh: , zejdz na ziemie bo my tu sie znamy troszke. Moje 4.4i w x5 pali podobnie co 2.0i w syna 1ce....

Opublikowano
Jak zmieniali olej co 30 tyś.to nic dziwnego że im się posypałCo niektórzy nawet kawą z mcdonalds potrafią się poparzyć mimo że mają ostrzeżenia na kubku.Spalanie 35i a 2,0 jest na zbliżonym poziomie i twoja gorączka tego nie zmieni,po za tym jeśli ktoś kupuje takie bmw i patrzy na spalanie +_- 2 litry to niech sobie daruje, bo eksploatacja x3 nie jest tania.
Opublikowano
A twoje 4,4i to smok starej generacji,silnik trwały ale paliwożerny(kolega ma taki w x5) to ani pod względem spalania ani osiągów koło 35i nie ma czego szukać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ciebie zmartwie, kazde 35d objedzie bez zadnego problemu twoje 35i i spali o wiele wiele mniej i nie ma z nimi takich problemów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak zmieniali olej co 30 tyś.to nic dziwnego że im się posypałCo niektórzy nawet kawą z mcdonalds potrafią się poparzyć mimo że mają ostrzeżenia na kubku.Spalanie 35i a 2,0 jest na zbliżonym poziomie i twoja gorączka tego nie zmieni,po za tym jeśli ktoś kupuje takie bmw i patrzy na spalanie +_- 2 litry to niech sobie daruje, bo eksploatacja x3 nie jest tania.

Jest tania jesli kupujesz 2.0d. 35i jest autem totalnie bez sensu. Drogie w exploatacji, drogie w ubezpieczeniu, drogie w naprawach. Ile razy wykorzystujesz ta moc 306ps w x3? Tyle samo razy ile ja w swoim x5 325ps, prawie nigdy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tutaj jest link do tego ile mogą zrobić z 2.0i https://44tuning.pl/chip-tuning-bmw-x3-sdrive-20i-2.0-turbo-184-km-4-cyl.


35i to świetny silnik ale pewnie będzie mi palił 15l po mieście


a co jeśli 28i miał już naprawioną tę wadę produkcyjną?

 

W reklamie na stronie jest napisane

wykonywany z uzyciem sterownika zewnętrznego
, czyli moim zdaniem to nie jest klasyczny CHIP Tuning, a BOX... dodanie +106 KM / +130 Nm na 100% skończy się szybko awarią osprzętu... ja bym się nie porywał na takie modyfikacje.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

nie robiłbym aż 100 koni więcej, tak tylko pokazałem ile podobno wyciągają z tego silnika,


jeśli chodzi o kłótnie który jest silnik jest lepszy to wiem, że w tym aucie diesel jest lepszy ale go nie chcę, więc niema sensu się o to sprzeczać,

2 litry spalania więcej to nie problem ale czy tak jest naprawdę? to zależy jaką kto ma nogę,


raczej wolę silnik 2 litrowy niż 3, mniejsze koszta a i tak prawie nigdy nie będę potrzebował tej mocy

moc którą mam w obecnym aucie (136 koni) zdecydowanie mi wystarcza ale auto jest lżejsze,

raczej będę się skłaniał ku opcji 2.0 184km + lekki chip tuning lub 2.0 245km tylko sprawdzę przed zakupem czy występuje problem z pompą

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie pozostaje nic innego jak zyczyc udanych zakupow. Wybór mocno sprecyzowany wiec nie ma sensu tego dalej ciagnac. Przy zakupie, koniecznie sprawdz opony. Sa bardzo wazne w bmw z napedem 4x4. Tematow tego masa wiec nie bede sie rozpisywal. Powodzenia i pochwal sie co kupiles.
Opublikowano
5 lat jeździłem n20 328. Naleciałem 125 kk i nic się nie spie.... Od dwóch lat jest u nowego kierownika i dalej sie nie chce zepsuć. Z mojego doświadczenia z tym silnikiem jak wymieniasz olej 12 max 15kk chodzi bez awarii. Dotyczy to w sumie wszystkich silników. A jak ktoś wierzy w longlifa to juz jego sprawa.
Opublikowano

Wrzuć VIN do działu gdzie ocenia się auta z USA.

Trzeba zobaczyć jak bardzo był rozbity :roll: :mrgreen:

Cena "marzenie" :twisted: :wink: :mrgreen:

Zorba pozdrawia !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.