Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

@BMK Dzięki, całym filmowanie zajmuje się mój kolega, na wiosnę/lato jest plan zrobić 2-3minutowy filmik, może zbierzemy więcej ciekawych aut i wyjdzie jeszcze lepszy materiał :)


@maly Dziękuję ;)


Czas zrobić aktualizację w temacie, auto cały czas jeździ, czasem focha strzeli :)

Niżej wrzucam fotki + opis co się działo.


uc?export=view&id=1pCzyBDVSiDDtYrMy9xE-ygKvbT_J4Pmq


Postanowiłem z tyłu trochę odmienić auto i wleciał dyfuzor + końcówki + lotka.

uc?export=view&id=1pVjpX3Wzh2vFYm4u_yidG0g5y__cm5fV


Serwis auta - uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka podstawy filtra oleju + olej w skrzyni biegów - przebieg około 78k, uszczelki to już twarde jak kamień i ciekło z nich strasznie, cały silnik był zasyfiony olejem ale już ogarnięte i wyczyszczone na tip top.

uc?export=view&id=1p76z9f7rykVYxeaziY8QqnRgAqo3qv5v

uc?export=view&id=1i_YItv_jFUdHNRsuU7JzNcFXm5TwxG_l

uc?export=view&id=16KTi9WE4oi8pFUVvjh2K9X2SeqDmZ0HO

uc?export=view&id=1iHsrhjYbHGDmpCBqAkCR33ECTT5CBEU5


Wleciały zimowe opony + felgi, chociaż zima w tym roku to ... :niepewny:

uc?export=view&id=1FpC5eelqZuQyyo3QHBsd4ZFP7RuCqKiu


Pod koniec listopada postanowiłem wgrać xhp i mapę stage3 - jeden z lepszych modów, trochę już na nim jeżdżę i nie mam do czego się przyczepić, skrzynia działa dużo lepiej:

tryb D - działa jak stock, do zwykłej jazdy okej, nie zamula jak alpina

tryb S - zmiana biegów szybciej jak w alpinie + redukcje są agresywniejsze, skrzynia lepiej "myśli" niż alpina, bardzo przyjemnie na tym chodzi

tryb M - potrafi kopać po plecach jak w DCT przy zmianie biegów (oczywiście soft drugiego sprzęgła nam nie dorzuci ale i tak jest ogień ;) )

Różnica między stock, a xhp to przepaść - jeśli ktoś się zdecyduję wgrać od razu xhp bez alpiny w międzyczasie to niezły szok przeżyje :super:

[youtu_be]

[/youtu_be]


Wrzuciłem w końcu normalny intercooler, miałem przez chwile jakąś chińską replike wagnera - może 10% był wydajniejszy niż stock, może nawet nie, jedynie silikony się przydały z tego chińskiego gówna ;)

Udało się wyrwać wagnera evo 3 w dobrej cenie

uc?export=view&id=1NFG8_VjjKZkEVEDAhjq0ymoErn1FdSpE


Różnica temperatur przy 0.0*C - 60-210km/h.

chińczyk : start 9*C - koniec 38*C - różnica 29*C

evo 3 : start 5*C - koniec 8*C - różnica 3*C

Zobaczymy jak w lato będzie przy +20/30*C, na chińskim to 70/80*C nie było problemem... w zimę potrafił spuchnąć przy mocnej jeździe (na trasie ok bo się wychładzał, ale miasto to potrzebował chwili), na evo3 nie ma tego efektu, moc jest cały czas - w lato przejdzie ostateczny test.


Tak mniej więcej wyglądają czasy z dragy

uc?export=view&id=1R9nYSWgqioO77-LPV-gK58IV4GsnOO28

uc?export=view&id=1F52fqAwnPM2YbiUbsQ_qBcEUtY32BsCA

Turbo n55 PWG jest jakie jest, powyżej 5k rpm tam już nie ma co dmuchać, porażka ;) bez hybrydy zrobić więcej niż 360/380koni nie ma opcji.


Ostatnio auto zrobiło małego psikusa i rozszczelnił się zbiorniczek wyrównawczy. Na szczęście kolega miał taki w domu i na miejscu ogarnęliśmy temat, dobrze mieć kumpli z takimi fantami :hurra:

uc?export=view&id=1wUnE7fByXwBKPPv-vTvP2w5FWwHYn1l4

uc?export=view&id=1BJS0A6NMxOyu_Mzhgin9dIZB1xiV3rq0


Teraz to już chyba tylko hybryda została, na pewno nie w najbliższym czasie :)


Pozdrawiam

Opublikowano

Piękne auto ,świetne mody.

Zastanawiam się nad zestawem dyfuzor + końcówki + lotka ,z jednej strony nie chcę psuć oryginalności egzemplarza ,a z drugiej wygląda to naprawdę dobrze.


Też mam aktualnie chińską replikę na N54 i coraz mocniej zastanawiam się nad zmianą na EVO 2, jednak marka to marka.

Opublikowano
Bardzo fajny montażyk, fajne sceny, przejscia, muzyka i dzwieki silnikow.. :D strasznie mi sie przykro zrobilo jak uslyszalem jak ladnie gada ta 335i i doszlo do mnie, ze z mojego klekota nigdy podobnego dzwieku nie uslysze :lol: Dodatki performance petarda :cool2: uzywasz dystansow przy tych 313? Bo kusi mnie zeby doposazyc swoja w drugi komplet 19 :)
Opublikowano
Moje 313 są z Z4, przód ET 29, tył ET 40 - tył mocno schowany i 10-12mm myślę, że rozwiąże problem ale dwa razy kupowałem w tym roku dystanse i szlak mnie trafił bo 15mm okazało się za dużo, a na forum kolega sprzedawał 10mm (2x5mm... :duh: - mógł wcześniej o tym wspomnieć, później kontakt się urwał) i nie chciało mi się już dalej bawić. Na wiosnę spróbuję z 10mm na stronę wrzucić i powinno być ok.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Moje 313 są z Z4, przód ET 29, tył ET 40 - tył mocno schowany i 10-12mm myślę, że rozwiąże problem ale dwa razy kupowałem w tym roku dystanse i szlak mnie trafił bo 15mm okazało się za dużo, a na forum kolega sprzedawał 10mm (2x5mm... :duh: - mógł wcześniej o tym wspomnieć, później kontakt się urwał) i nie chciało mi się już dalej bawić. Na wiosnę spróbuję z 10mm na stronę wrzucić i powinno być ok.

 

To chyba i tak lepiej kupić od Z4 niż brać od e9x :D W przypadku felg od Z4 potrzebny będzie tylko dystans na tyle bo przód chyba siedzi idealnie? Jak sprawdzałem 313'tki od serii 3 to trzeba było +/- 15mm dołożyć na każdej osi żeby dobrze to wyglądało.

Opublikowano
Dla e9x przod et34, tyl et39 - w e92 nie wiadomo ile tego miejsca nie ma, tyl na et39 + 10mm dystans i opona 265 przyciera na nierownosciach. Et40 i 10mm + 255 opona powinno byc ok i pewnie bede w to celował (15mm trze jak cholera :) ). Przod i et29 to nie wiem, 5mm aby ladnie siadlo ale pewnie wyrwie błotnik zaraz bez gwintu. Za dużo jezdze autem i po roznych drogach aby robic idealny spas ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.