Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam 2.0 d 177 koni 2009r.

Jeszcze od wczoraj było wszystko okey,lecz dziś jak zapaliłem auto to silnik zacząć głośniej klekotać.

Przy 2 tysiącach obrotów + chodzi jakoś dziwnie ,cieżko to opisać na pewno głośniej i możliwe ,że coś szumi. Poza tym po puszczeniu gazu to wcześniej auto momentalnie sie uciszało, a teraz jeszcze jakby chwile chodził.

Czasem ( lecz rzadko) pojawia się minimalny spadek obrotów na postoju lecz auto wciąż nie utraciło mocy.

Dodam ,że auto nie miało wymienionego rozrządu (210000 przebieg)

I tutaj pytanie czy to faktycznie szykuje mi sie jego wymiana czy może wtryski?

Chciałbym zasięgnąć opinii.

Z góry dziękuje i pozdrawiam :)

PS: Tak z ciekawości ile miałbym sobie naszykować forsy na wymiane rozrządu. Nie chciałbym sie dać naciągnąć jakiemuś Januszowi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Klime wyłącz :wink:

Ostatnio też się tak nasłuchiwałem a jak wyłączyłem klime jak ręką odjąć

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.