Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przez niekompetentnych moich kolegów którzy sprawdzali wtrysk na maszynie Boscha a więc do rzeczy. Jak kupowalem auto w maju zauważyłem że ma drgania przy przyspieszaniu kupiłem bo to nie moje pierwsze bmw myślałem że to pierdola typu wał łacznik podpora itd... Auto miała też problem z zamkiem w tylnych drzwiach więc pijechalem do kumpla który doposaza bmw elektronika w tych samochodach to pikuś dla niego. Powiedzial że zamek zrobiony ale zauważył że na 3 cylindrze wtrysk do wymiany. Więc u mnie w pracy jest maszyna Boscha do wtrysków wyciągnąłem i dałem do sprawdzenia okazalo się że mam dawkę trochę za słabą. Kupiłem uzywke i przed włożeniem sprawdzamy i znów że taki sam kupiłem jak u mnie w aucie. Kupiłem więc 4szt licząc że któryś będzie dobry znów na maszynę i że wszystkie śmietniku. Oddałem auto do znajomego do Boscha kupiłem następny wtrysk i mu dałem gość twierdził że prawie nowy nie sprawdzalem już na maszynie. Mechanik zauważył że auto na podnośniku podczas jazdy trzesie się flansza od skrzyni i przednia cześć wału. Poszedł wał do wywarzenia dale to samo daliśmy skrzynie do znajomego rozebral złożył wszytko ok przy okazji wymienil tarcze w konwerterze. Później wróciliśmy do wtrysku założył uzywke zakodowal chodzi wszystko i niema wibracji. Mówiłem że sprawdzałem wtryski na maszynie Boscha mówił że na tej wtrysków piezo nie sprawdzi i że nowe nawet źle wychodzą. Jakby to wiedział na początku to pierwszy lepszy z allegro bym włożył i by było ale ze chciałem sprawdzić przed włożeniem to się narobilo. Dobrze ze wszytko sprawne bo zaczynam urlop... Tak więc w aucie mam wszytko albo nowe albo prawie nowe pakiet startowy za 6 k
Opublikowano

Czy po wymianie i zakodowaniu wtrysku kasowałeś korekty czy się same ustawiły pod nowy wtrysk?

U mnie jeden wtrysk "odstawał" ponad 0,6 (reszta 0,2-0,3) wymieniłem go i dalej mam korektę 0,6


U mnie drgania i głośniejsza praca tylko na zimnym silniku ale też obstawiam wtrysk bo jak zaleję płyn do czyszczenia wtrysków to pomaga (choć na krótko)

Opublikowano
Osobiście tego nie robiłem mechanik dzwonił dzisiaj i mi mówił. Przed wymiana miałem miałem korekcje na wtryskach - 1 ponad a na trzecim cylindrze było ponad - 3 teraz mechanik mówił że jest na wszystkich około - 0.2. Ja miałem wibracje czy na zimnym czy ciepłym zawsze w tym samym zakresie obrotow 1700 2500 wtedy jest największy moment obrotowy
Opublikowano
Wiem że nowego zapisywał a resztę czy kasowal nie wiem... Może to nie wina wtrysku? Zmierz sobie cisnienie na cylindrach ja miałem po 20 na każdym na zimnym silniku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.