Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytanie czy z Radomia :lol: ciekawa wersja, sprawdź przebieg i trzeba sprawdzać.


vin WBAFB51060LU57410

typeCode FB51

type X5 4.4I (EUR)

series E53 ()

serie X

bodyType GEFZG

steering LL

doors 5

engine N62

displacement 4.40

power 235

drive ALLR

transmission AUT

color TITANSILBER METALLIC (354)

upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

prodDate 2006-04-01

individualInteriorCode

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S2CCA LM RAEDER STERNSPEICHE 132 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 132

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S233A ERHOEHTE ANHAENGELAST Zwiększona masa przyczepy

S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S328A ALUMINIUM-TRITTBRETT Stopień, aluminium

P330A SPORTPAKET Pakiet sportowy

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S386A DACHRELING Reling dachowy

S4NAA INNENSPIEGEL MIT DIGITALEM KOMPASS Lusterko wewnętrzne z kompasem cyfrowym

S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S430A INNEN- UND AUSSENSPIEGELPAKET Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S464A SKISACK Worek na narty

S471A INTERIEUR LINE GRAPHIT METALLIC Wyp. wn., powierzchnia grafit-metalik

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S533A FOND-KLIMATISIERUNG Klimatyzacja siedzenia tylnego

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S840A HOCHGESCHWINDIGKEITSABSTIMMUNG Dostos. do wysokich prędkości

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Sterowanie św. do jazdy w dzień

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dummy-SALAPA

S926A ERSATZRAD pełnowartościowe koło zapasowe

S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Siatka oddzielająca bagażnika

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

No Radom... :-)


Z "pięknych" zdjęć nie można nic wywnioskować?

Osobiście wszystko wygląda na dobrze spasowane i nie kombinowane no ale może ktoś coś widzi?


Do Radomia mam kawałek i jakoś średnio też czas na "darmowy" kurs.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na "podkręconych" zdjęciach wygląda na ładną. Jak nie masz czasu, zapłać, sprawdzą Ci ją.
Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Akcyza nie została jeszcze opłacona za samochód. Więc możliwe, że cena do opłat (kłuci się z opisem). Jeśli jednak handlarz bierze na klatę opłatę akcyzy, przeglądu i tłumaczeń (cytat z opisu "Koszt rejestracji wynosi jedyne 256 zł") to zróbmy sobie kalkulację...


Mobile.de -> ceny takiego CAŁEGO X5 4.4i zaczynają się of 7900 EUR. A kończą na 16950 EUR. Załóżmy jednak, że to najgorszy syf - czyli najtańszy.

UisJLS1.png


Do tego zapis "Autem można spokojnie wracać do domu". :duh: Bez rejestracji, przeglądu, ubezpieczenia...

  • Moderatorzy
Opublikowano

Przy takim aucie trzeba mieć 5 cyfrową kwotę na zaś, jakby coś wyszło po zakupie, czy to zawieszenie czy silnik...

4.4 od handlarza to proszenie się o kłopot.

http://bimmer.work/vin/l/u57410/exterieur.jpg

http://bimmer.work/vin/l/u57410/interieur.jpg

Poza tym malowana maska, zderzak i prawy bok auta. Lakiernik słabo dobrał. Widać to gołym okiem.

2fYLgfF.jpg

Opublikowano
Akcyza nie została jeszcze opłacona za samochód.


Do tego zapis "Autem można spokojnie wracać do domu". :duh: Bez rejestracji, przeglądu, ubezpieczenia...

 

Masz dostęp do systemu akcyzowego? Warto założyć konto dla samego podglądu czy ktoś zapłacił akcyzę?


Zapis „Można wraca do domu” jest u każdego handlarza :-) - to plaga.


Swoją drogą to uczciwe podejście do tematu mogłoby się handlarzowi opłacić. Wiedząc, że był sprowadzony do naprawy blacharskiej inaczej bym patrzył. Zastanawiam się, czy nie lepiej kupić samochód po uczciwym serwisie ASO za granicą ale sprzedany z powodu stłuczki lub innego uszkodzenia niż polski "bezwypadek" ale serwisowany u Heńka w garażu co w przypadku 4.4 może być opłakane w skutkach. No ale wszystkie muszą być "stan igła".

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poza tym malowana maska, zderzak i prawy bok auta. Lakiernik słabo dobrał. Widać to gołym okiem.

 

Masz rację Ponta - nietrafiony dobór lakieru na błotniku przednim lewym to fakt.

Ale na zachodzie to częsty grzech.

A i w Polsce w dobie miSCZów czujnika lakieru (będącymi tak naprawdę kompletnymi laikami) rezygnacja z cieniowania to coraz częściej spotykana praktyka.

Natomiast bardziej martwi mnie złe spasowanie owego błotnika w stosunku do drzwi.

W markach które potrafią we fabryce prawidłowo wyprodukować nadwozie (BMW się do nich zalicza) - w najlepszym przypadku przyczyną jest założenie zamiennika, ale może to być także efekt dużo poważniejszych problemów...


Na tym ujęciu widać to najlepiej:

http://www.fotem.pl/data/358879dae4eb1b9c02c78fc7f3ea905.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Nie kupić auta tylko dlatego,że z jakiejś miejscowości faszyzm pełną gębą,kupujesz auto,a nie właściciela,osobiście mieszkam pod Radomiem kupiłem w Radomiu kilka busów do firmy i nie narzekam,no chyba,że szukasz perpetum mobile takich to nawet w Dubaju nie ma,osobiście za to koreańskie bmw bym 20koła nie dał,ale to już kwestia gustu
Opublikowano

Dzięki za zwrócenie uwagi. Faktycznie widać małą różnicę w spasowaniu.

Co do doboru lakieru to myślałem, że to kwestia oświetlenia.


Ciekawe, że handlarz aż tyle zdjęć zrobił z lewej strony zamiast wyeksponować prawą, która wygląda na nie ruszaną :-)

Opublikowano

Masz dostęp do systemu akcyzowego? Warto założyć konto dla samego podglądu czy ktoś zapłacił akcyzę?

A jaki to problem? Wpisujesz w Googlach PUESC, zakładasz konto, i już możesz sprawdzić każde auto po VIN. Wiele czasu Ci to z życia nie zabierze

Opublikowano

Ludzie, czy was nie popie***** z tym lakierowaniem?

Samochód ma 13lat, ten błotnik mógł być już 3 razy malowany/ wymieniany, dlaczego akurat handlarz miał ten samochód naprawiać?

Zdjęcia są dokładne, czasami na żywo nie widać aż takiej różnicy odcieni.

Wystarczy zapytać handlarza o zdjęcia z zakupu/transportu- niech pokaże jak auto wyglądało przed sprowadzeniem.

Skupiacie się na mooże 1 elemencie przelakierowanym, może więcej, być może po jakieś rysie, zadrapaniu itp a nikt nie wspomina o zwróceniu uwagi na drogie w naprawie podzespoły których w tym samochodzie jest sporo, np. uszczelniacze zaworowe- czy nie kopci na niebiesko, czy nie gubi płynu chłodniczego(rurka), wszelkiego rodzaju wycieki-niektóre są kłopotliwe w usunięciu, praca skrzynia biegów, napęd 4x4,bijące hamulce, opony, dach panoramiczny czy jest sprawny itd... trzy z tych wymienionych rzeczy już mogą kosztować 10tys.

Handlarz twierdzi, że serwis aso- sprawdzić jak to wygląda , czy 2 wpisy czy rzetelnie serwisowane


Jeżeli silnik jest w miarę suchy, pracuje równo, nie kopci, skrzynia ładnie zmienia biegi, nic nie szarpie, bije itp. zewnątrz nie poszpachlowany/ulepiony to czym jest ten 1 błotnik lekko różniący się odcieniem??

  • Moderatorzy
Opublikowano

A jak mam sprawdzić ze zdjęcia uszczelniacze zaworowe?

Na zdjęciu jest lakier/ lampy deska fotele i to się ocenia. Jakość spasowania, jakość malowania. Czy coś powinno wystąpić w tym modelu czy nie.

Nikt nie ocenia, czy to źle czy dobrze, że coś było malowane, tylko wspomina o tym, aby kupujący wiedział o tym fakcie. I po to jest ten dział na forum. To nie jest dział od sprawdzenia auta za kupującego od A do Z, chłopie.

Twoja wypowiedź jest bezsensowna, bo nic nie można, z tego co napisałeś, faktycznie sprawdzić na zdjęciu.

Jeżeli silnik jest w miarę suchy, pracuje równo, nie kopci, skrzynia ładnie zmienia biegi, nic nie szarpie, bije itp. zewnątrz nie poszpachlowany/ulepiony to czym jest ten 1 błotnik lekko różniący się odcieniem??

Jak mam to sprawdzić ze zdjęcia ignorancie :lol: :lol: :lol:

Opublikowano
Poza tym malowana maska, zderzak i prawy bok auta.

sprawdz w taki sam sposób jak sprawdziłeś, że maska, zderzak i prawy bok auta były malowane- widać to przecież gołym okiem :D

jakość malowania.

oo to głównie sprawdziłeś, szczególnie tej prawej strony :mad2:

Wg mnie to nie jest dział tylko od tego co napisałeś ale również od tego aby zwrócić uwagę na te wady fabryczne w tym silniku które wymieniłem, które na dzień dobry mogą pociągnąć po kieszeni jeżeli ktoś jest nieświadomy i są one dużo ważniejsze od błotnika w innym odcieniu a nikt o tym nie wspomniał. Najważniejsze jest, że MALOWANY pawy BOK, czy niezapłacona akcyza, która sprzedający i tak musi zapłacić prędzej czy później


ignoranckie są twoje wypowiedzi o malowanym prawym boku, handlarzu itp.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ale zrozum, że widać na zdjęciach gołym okiem inny odcień, więc kupujący chyba chciałby o tym wiedzieć.

Pisałem gdzieś, że ma nie sprawdzać silnika i skrzyni biegów? O co się przywalasz w ogóle? :lol:

Napisz jakie ma bolączki silnik czy tam co łaskawie wiesz i zamilcz.

Opublikowano
Akcyza nie została jeszcze opłacona za samochód. Więc możliwe, że cena do opłat (kłuci się z opisem). Jeśli jednak handlarz bierze na klatę opłatę akcyzy, przeglądu i tłumaczeń (cytat z opisu "Koszt rejestracji wynosi jedyne 256 zł") to zróbmy sobie kalkulację...


Mobile.de -> ceny takiego CAŁEGO X5 4.4i zaczynają się of 7900 EUR. A kończą na 16950 EUR. Załóżmy jednak, że to najgorszy syf - czyli najtańszy.

UisJLS1.png


Do tego zapis "Autem można spokojnie wracać do domu". :duh: Bez rejestracji, przeglądu, ubezpieczenia...

auto jest z Szwajcarii więc auto było clone w urzędzie celnym, do zapłacenia był wat i akcyza,po opłaceniu wszystkiego urząd celny sam przelewa akcyzę na konto urzędu skarbowego i dlatego nie widnieje w PUESC jako zapłacony ale na fakturze będzie numer dokumentu świadczącego o zapłacie

Opublikowano

Właśnie o tym warto pamiętać, że jak auto jest spoza UE to procedura wygląda inaczej.


Często jednak (głownie w przypadku aut z USA) bardziej opłaca się odprawić celnie w Niemczech i stamtąd przywieźć jako nabycie wewnątrzwspólnotowe, a wtedy już będzie widoczna akcyza w systemie bo trzeba ją zapłacić w nazwijmy to zwykłym trybie (co i tak się opłaca).

Opublikowano
Ludzie, czy was nie popie***** z tym lakierowaniem?

Samochód ma 13lat, ten błotnik mógł być już 3 razy malowany/ wymieniany, dlaczego akurat handlarz miał ten samochód naprawiać?

Zdjęcia są dokładne, czasami na żywo nie widać aż takiej różnicy odcieni.

Wystarczy zapytać handlarza o zdjęcia z zakupu/transportu- niech pokaże jak auto wyglądało przed sprowadzeniem.

Skupiacie się na mooże 1 elemencie przelakierowanym, może więcej, być może po jakieś rysie, zadrapaniu itp a nikt nie wspomina o zwróceniu uwagi na drogie w naprawie podzespoły których w tym samochodzie jest sporo, np. uszczelniacze zaworowe- czy nie kopci na niebiesko, czy nie gubi płynu chłodniczego(rurka), wszelkiego rodzaju wycieki-niektóre są kłopotliwe w usunięciu, praca skrzynia biegów, napęd 4x4,bijące hamulce, opony, dach panoramiczny czy jest sprawny itd... trzy z tych wymienionych rzeczy już mogą kosztować 10tys.

Handlarz twierdzi, że serwis aso- sprawdzić jak to wygląda , czy 2 wpisy czy rzetelnie serwisowane


Jeżeli silnik jest w miarę suchy, pracuje równo, nie kopci, skrzynia ładnie zmienia biegi, nic nie szarpie, bije itp. zewnątrz nie poszpachlowany/ulepiony to czym jest ten 1 błotnik lekko różniący się odcieniem??

 

BRAWO ! ! ! ! ! !


:cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ludzie, czy was nie popie***** z tym lakierowaniem?

Malowanie na odcięcie jest do przeżycia, co napisałem 7 postów przed Twoim wpisem - aż zacytuję SWOJE SŁOWA:

Masz rację Ponta - nietrafiony dobór lakieru na błotniku przednim lewym to fakt.

Ale na zachodzie to częsty grzech.

A i w Polsce w dobie miSCZów czujnika lakieru (będącymi tak naprawdę kompletnymi laikami) rezygnacja z cieniowania to coraz częściej spotykana praktyka.

Natomiast bardziej martwi mnie złe spasowanie owego błotnika w stosunku do drzwi.

 

Wracając do sedna - piszemy w tym dziale - co widzimy.., panoramy i uszczelniaczy zaworowych przez zdjęcia nie zweryfikujemy.


A Ty HubertDo mając 10 postów napinasz się i krzyczysz.

Napisał ktoś coś nieprawdziwego?

Faktem jest, czyli masz rację - że stary duży SUV (w BMW SAV) - więc są ważniejsze, i droższe rzeczy są w tym aucie do sprawdzenia.

Bo stare X5 przy tej wartości rynkowej to drogi lub beznadziejnie drogi temat.

Nie bez przyczyny w dużych suv-ach jest tak gigantyczna utrata wartości...

Jeśli ktoś chce utrzymać starego dużego suva w porządnym stanie to koszty i tak będą..., oj będą...

A jeśli nie - to będzie tylko następne padło.


A pytając wprost (bo mam takie wrażenie) - sprzedajesz, chcesz sprzedać, czy może chcesz kupić?

Czy mam tylko zwidy?...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

miczek.mk akurat z Tobą się zgadzam. mój post, może był trochę za ostry ale chciałem zwrócić uwagę, że samochód to nie tylko 1 błotnik pomalowany w sposób jaki opisujesz i tym błotnikiem się nie jeździ

Oczywiście trzeba to zweryfikować, sprawdzić głębiej, widać to na zdjęciach

Napisał ktoś coś nieprawdziwego?

a prawdziwe jest to, ze auto ma pomalowany prawy bok, maskę i zderzak? Prawa strona z maską wygląda ok


Postów mam niewiele, ale swoje doświadczenie mam, czytam od dawna co widać po dacie dołączenia, niestety nie mam czasu na pisanie


Auta nie znam, komisu nie znam, mieszkam 200km od Radomia

Z tego tematu wywnioskowałem tylko tyle, że auta nikt nie widział ale to złom bo cały pomalowany, bity, może z lewej, może z prawej, od handlarza bez akcyzy i co tylko

Opublikowano
jake ze jestem w tym biznesie to podpowiem dlaczego taka fuszerka w malowaniu , kazdy kto jest w tym biznesie ma swojego lakiernika ktory robi po taniosci lakierowanie bo wie ze od jednej tylko osoby bedzie mial sporo aut miesiecznie do zrobienia wiec daje sie rabaty na lakierowanie. Ja np mam za lakierowanie u mojego lakiernika180- 200 zl za element gdzie normalna cena jest 400zl i ani zl mniej dla osoby ktora nie jest stalym klientem wiec jak mi nawet nie zrobi tego czasami dobrze to nie wywalam do niego z ryjem ze place wiec wymagam bo za taka cene nie mozna miec swietnie zrobionego lakierowania elementu z cieniowaniem na sasiedni element ,szczegolnie ze to jest najtrudniejszy kolor z mozliwych - srebrny. Czesto trzeba zrobic pol samochodu w lakiernika bo ludzie lubia jak sie im wszystko blyszczy jak kupuja :D gdybym placil 400-500 zl za element to nawet bym nie mial szans zarobic na aucie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.