Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej.

Zaczęło mi wyciekać paliwo ze zbiornika, w miejscu pod tylnym siedzeniem, tam gdzie jest dostęp do pompy. Pewnie uszczelka, tak chyba duży oring siedzi.

Próbowałem dziś odkręcić tą dużą nakrętkę, wiadomo czym, śrubokręt i młotek, ale razem z nakrętką kręcił się, jak to ładnie nazwano na realoem "zespół pompujący z czujnikiem poziomu".

Przerwałem w obawie, że może coś się tam urwać w środku i teraz mam do Was dwa pytania, macie na to jakiś sposób, jak odkręcić nakrętkę, tak żeby nie ruszał się ten "zespół" w środku, a jeśli już ktoś to robił, i ten "zespół" się obracał, to czy nic się w środku nie urwało, nie ułamało?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na tis to nawet nie patrzę, do wszystkiego trzeba specjalistyczne narzędzia...

No niby nic trudnego, tylko na filmiku gdy gość odkręca tą dużą nakrętkę - pierścień, to środek mu się nie rusza, a u mnie kręci się wszystko, czyli również ten plastik z wtyczką i tu się boję, że coś się może ukręcić, urwać, ułamać w środku.. Będę musiał poprosić sąsiada, bo dwie ręce to za mało, a jak sąsiad, to znowu ..

f8159e7c55275c16med.jpg

ehhhhh jak żyć?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdz moze najpierw skąd cieknie- w tych końcówkach wezyków które nakładasz na krućce pompy są oringi i to by bardziej pasilo do wycieku bo jest cisnienie...

Uszczelka samej pompy , pod tą wielką nakretką jest raczej doźywotnia a uszkodzić ją moźna tylko przy demotaźu...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja akurat czytałem kilka tematów że to uszczelka pod pompą pada :wink:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W źadnym wypadku tego nie neguję :cool2:

Podałem tylko propozycje co kolega powinien sprawdzić nim sie sponiewiera z sąsiadem :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Patrząc się na ich ostatnie zdjęcie to po krótkiej drzemce będą jeszcze w stanie to sprawdzić :mrgreen:

Ech, taki sąsiad to złoto

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Takich sąsiadów, to mam akurat pełno, tylko czekają w sobotę, żeby Krzysiek grzebał się przy bejcuni :wink:

Wracając do tematy, pod siedzeniem są dwa wizjery, za kierowcą jest pompa z wężykami, a za pasażerem bez wężyków. Mi padło po stronie pasażera. Po odkręceniu wizjera stało tam paliwo i było widać ścieżkę, którędy paliwo ścieka po zbiorniku, także jestem pewny, że to wina uszczelki. Uszczelka, to tylko oring, ale pewnie odporny na działanie paliwa, zwykły z OBI raczej nie wyda..

Takie ustrojstwo, to tylko serwis, ale akurat jutro będę obok serwisu w Białymstoku, to zajadę i kupię, o ile będą mieli, a w sobotę garaż i sąsiedzi :mrgreen:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To zadzwoń z rana czy mają na stanie (pewnie nie będzie :D) a jak nie nich zamówiła.

U nas po południu robią dostawy :wink:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobry pomysł :cool2:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.