Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaznaczam,nie jest moim celem przekonywać kogokolwiek do poglądów czy polecać którykolwiek aso ale po ostatniej wizycie przeglądowej mam pewne pogląd na niektóre tematy i chciałbym się podzielić.


To trzecia wizyta z czego druga okresowa.Ogólnie dwie pierwsze bardzo średnia obsługa,ogólnie czuć było wyciskanie monet.

Tym razem zupełnie inaczej.Jakiś większy luz obsługi,zgłaszam jakieś usterki do poprawy,coś tam wymyślam o dodatkowych już płatnych usługach... odbieram auto i pytam ile a tu nic.Zero.

Kiedyś nawet pytali czy myjemy samochód ale zaprzestano .

Odebrałem auto w którym wymieniono mi uszkodzone przezemnie rzeczy zupełnie bezpłatnie.


I tak sobie przypomniałem że od niedawna nie ma już darmowych usług serwisowych i chyba tu jest kot pogrzebany, a moje auto posiada jeszcze ten pakiet z przedłużoną gwarancją do 5lat.

Chyba już darmowe przeglądy bardzo męczyły naszych dilerów stąd przy każdej okazji z wcześniejszym bmw słyszałem propozycje zmiany klocków tarcz,wycieraczek czegokolwiek...


Druga już bardziej smutna sprawa


Chodzę po placu nowych modeli odgroma.Mój model ma jeszcze ramki na licznikach,jakieś chromy na klamkach etc.Później przychodzi mały lift i poznikały te wstawki.Teraz w nowych znowu są.Jakiś brak pomysłu co tu jeszcze zmienić?coś dają potem zabierają aby za chwilę znowu dodać.


W najnowszych modelach w środku wieje nudą...albo inaczej...bez większych zmian.


Widzę znaczek X8 zanim do niego podejdę już o nim zapominam.


Jakieś cabrio zwraca uwagę ,to nowe z4.Tył fajny przód już zwyczajny.Nowe X6 albo x4,nie wiem bo znaczka brak ale nie robią większego wrażenia ,idę dalej.Nowe 5 z jakimiś fajnymi pakietami ale oznaczenia poznikały.Wstydzą się? ,progi i tylny zderzak nawet fajny ale po chwili zwracam uwagę na coś w końcu fajnego.Chyba M2 jedyne auto które jakoś jeszcze się odróżnia.Fajne są 6cylindrowe jedynki ale na placu brak ,mijam tylko te w dieslu,mimo wszystko fajne.Im pasuje ten dizajn.



Dzisiaj tak patrzę na g30 z mpakietem to gdyby nie te zderzaki i wstawki to to auto spadłoby z dwa poziomy estetyki niżej ,do poziomu podstawowej 5.


Serwis zmienił się niedopoznania.Szok i niedowierzanie .Chyba kolejne też kupię 5.Chyba że go spierdolą estetycznie.


50tys.przebiegu i dalej na tych samych hamulcach.Nawet nie powiedzieli ile ich zostało.Nic się nie psuje i nie ściąga ani nie telepie powyżej 200.Stabilne na trasy, słabe w miasto .Dobrym też rozwiązaniem jest kupić 135i i jeździć na przeglądy-wykupując z góry wszystkie możliwe pakiety serwisowe i cieszyć się najfajniejszym fancarem.



Ahh i3 jest super.Jak poprawią zasiěg do 1000km to kupię

Pozdrawiam aris
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tym brakiem darmowych przeglądów to nie,do końca tak jest. W x3 oraz x4 jak się bierz m pasztet to przeglądy są. Co do wciskania usług to nie tylko BMW ale inne marki maja podobnie. Jest to mega denerwujące a nad m2 to tez cały czas rozmyślam bo cena jeszcze nie zabija jak to w autach spod znaku m bywa. Gdybym nie miał rodziny to zamiast g30 wyjechałbym z salonu m2.
Opublikowano
Gdybym nie miał rodziny to zamiast g30 wyjechałbym z salonu m2.

 

Rodzina rodziną ale gdzie swoje przyjemności :wink:

Pozdrawiam aris
Opublikowano

no to rodzina ma zapewniona wygodę teraz trzeba wrócić do salonu po to M2 :twisted:

Jakis czas temu miałem przyjemność testowania przez dzień 740d w longu. Fajne auto na dużym wypasie, wg konfiguratora za 670 tys. Po tym dniu testowania doszedłem do nastepującego wniosku:

- jakbym chciał/mógł przeznaczyć te 670 tys na auto to kupiłbym serie 5 (nieważne benzyna, diesel i jaka pojemność) jako auto do celów rodzinnych i właśnie dodatkowo M2 competition. Spokojnie w cenie 7 mieści się taki zestaw :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak wlasnie powoli dojrzewam do tego zeby po skonczeniu leasingu zostawic 5 a dokupic m2 competition i czy nie bedzie to lepsze rozwiazanie niz taka m550i lub podobne tego typu auta.
Opublikowano
tak wlasnie powoli dojrzewam do tego zeby po skonczeniu leasingu zostawic 5 a dokupic m2 competition i czy nie bedzie to lepsze rozwiazanie niz taka m550i lub podobne tego typu auta.

 

Ja już nawet nie dojrzewam do takiego pomysłu, tylko dokładnie taki mam plan :D

Opublikowano

Wydanie pół bani albo lepiej... 7stów na M5 to głupi ruch ,bo to ciągle ani zwinne auto do miasta ani frajda.Frajde da małe zwrotne i silne 1 lub 2 ewentualnie M3.


A w trasy to może być 5 nawet na gnój.Komfort ten sam co w 550 ale kasy w ch... w kieszeni zostaje.Serio współczuję tym co się wkopali w mocne limuzyny.Weź się tym za wyprzedzanie.530i 250/h poleci też na autostradzie i 99% użytkowników tras po drodze wyprzedzi.

Pozdrawiam aris
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepiej mieć i m550i lub m5 i m2 ale to już nie na moje progi :wink: :D
  • Moderatorzy
Opublikowano

500-700k PLN to ogromny wybór aut, czy to Porsche czy Mercedes, bez sensu mówić co jest WŁAŚCIWE, jeden weźmie M5 inny 911 w podstawie.

W zasadzie ktoś kto ma taki budżet nie ma jednego auta w garażu.

Opublikowano

Ciekaw jestem co będzie u mnie, mam pierwszy serwis niedługo.

Co do zestawu samochodów, każdy kto choć raz pojedzie na tor swoim samochodem potem ma już w garażu dwa sprzęty.

Jeden do komfortowej jazdy codziennej i dzika hardcore na przelocie na tor :)

Samochody do wszystkiego są tandetne, bo ani szybkie ani wygodne ani nie skręcają. :norty:

2018- BMW 5 G30

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.