Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Taka średnia to w nocy czy poza PL? bo w PL ciężko taką prędkość osiągnąć jak wszyscy jadą lewym pasem. :mrgreen:

 

Też tak pomyślałem że taka średnia przy tym spalaniu jest praktycznie nieosiągalna. ,

Praktycznie raz rozpędzone auto musi jechać non stop stałym tempem, bez żadnego rozpędzania.

Na naszych drogach mało realne.

Opublikowano
Taka średnia to w nocy czy poza PL? bo w PL ciężko taką prędkość osiągnąć jak wszyscy jadą lewym pasem. :mrgreen:

 

To do mnie ? W Polszy taka średnia, powrót z długiego weekendu :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)

Pierwsza dłuższa trasa (G21 320i): Warszawa - Włochy (okolice Florencji) - Warszawa.

4 osoby + pies w bagażniku + boks na dachu. Prędkości dozwolone autostradowe (wg GPS, a nie licznika) plus trochę lokalnych wycieczek. Razem 3 570 km, średnia z całości 94 km/h, średnie spalanie 7,1. Jak dla mnie spoko, 150-konna Octavia 1.4 TSI na tej samej trasie i w tej samej konfiguracji spalała 7,2 z boksem (6,4 bez boksa).


EDIT: 225/45/18, tryb Comfort (i zawsze wyłączam Start-Stop, bo mnie wkurza)

Edytowane przez Godlik
Opublikowano (edytowane)

Trasa spod Warszawy do Krakowa

Tryb Eco Pro / średnia prędkość jak widać ;-)


225/45/R18 Pirelli


1-B61094-D-7-F3-B-433-A-8250-98-D35-FB91-B4-B.jpg

Edytowane przez mathx88
Opublikowano
Trasa spod Warszawy do Krakowa

Tryb Eco Pro / średnia prędkość jak widać ;-)


1-B61094-D-7-F3-B-433-A-8250-98-D35-FB91-B4-B.jpg

Pierwsza dłuższa trasa (G21 320i): Warszawa - Włochy (okolice Florencji) - Warszawa.

4 osoby + pies w bagażniku + boks na dachu. Prędkości dozwolone autostradowe (wg GPS, a nie licznika) plus trochę lokalnych wycieczek. Razem 3 570 km, średnia z całości 94 km/h, średnie spalanie 7,1. Jak dla mnie spoko, 150-konna Octavia 1.4 TSI na tej samej trasie i w tej samej konfiguracji spalała 7,2 z boksem (6,4 bez boksa).

 

Cześć, koledzy dopisujcie jeszcze na jakich kołach, to będzie kompletne info.

Opublikowano

G21 318i

Wrocław - Berlin (i okolice) - Wrocław

Na przelomie marzec/kwiecień, chwile padał śnieg


Dystans 850km

Śr 82km/h

Spalanie 6.0 - wg komputera

50:50 sport / eco pro

Kola 17 zimowe ROF

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Yo, była okazja (o dziwo w piątek trasa Warszawa-Lublin po południu) na dłuższym odcinku zobaczyć ile upala 320i przy prawie stalej prędkości. Cała trasa w trybie comfort, na nodze.


IMG20220715204435.jpg

Opublikowano

340i na dotarciu średnia 11,2 l/100km. Jazda po Warszawie i jej obwodnicach, średnio 20km od uruchomienia do postoju, trzy cykle oddalone od siebie o około 30 minut….


Może być.


Aha. Tryb Comfort i skrzynia na s.

Opublikowano

320xd

4 osoby, pełen bagażnik, tryb comfort:

trasa WROCŁAW - Plitvickie Jeziora - SPLIT, średnie spalanie 5,5l/100

trasa SPLIT - SARAJEVO - BUDAPESZT - WROCŁAW - spalanie 5,4l/100


Jazda zgodnie z ograniczeniami +5 km/h

Opublikowano

M340i xd

4 osoby, pełny bagażnik, trasa Łódź Zadar - 500km w Dalmacji - Zadar Łódź powrót. Łącznie 2930km. 8.3l/100km. Średnia prędkość 82, 7km/h. 4 godziny w korku. Autostrada ograniczenie +10km/h.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Po Austrii autostrady i Wiedeń (super korek) jakieś 700km - średnio 5,4l/100km benzyny 95. Sam się dziwię ale tak wyszło z paragonów. dwie osoby i bagaże.
Opublikowano

320i xDrive

Bytom-Warszawa

opony Pirelli PZero

6.7L/100

prędkość – maksymalna, dozwolona


ale Sopot-Warszawa (autostradą) przy dużym ruchu i częstym przyspieszaniu już ok. 9.5 :roll:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
m340i LCI xdrive - średnie spalanie (tzw. fabryczne) przy przebiegu 5200 km które pokazuje komputer to 11 L. Jazda 40% miasto 60% trasy. Raz w tygodniu trzeba lać do pełna.
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

M340i LCI xDrive:

  • Stała prędkość 130km/h: 6.5l
  • Stała prędkość 140km/h: 7.2l
  • Miasto w nocy: 8-10l
  • Miasto za dnia 8-14l

^ To moje wyniki po 3k km ;)

IMG_3684 Large.jpeg

Opublikowano

myślałem że M340i będzie paliło podobnie przy spokojnej jeździe jak moje obecne 328i a po powyższym widzę że 340stka masakruje spalaniem konkurencję... w mieście to już w ogóle...

jestem w trakcie zamawiania M340i - mam nadzieję, że się uda odebrać koniec roku / początek '24. Idealne daily jak dla mnie po dwóch trasach, trochę więcej pazura w sport mogło by być, lepsze hamulce i dźwięk wydechu  - reszta ideał. Nie ma jednego do wszystkiego 🙂

Opublikowano
3 godziny temu, macste napisał(a):

myślałem że M340i będzie paliło podobnie przy spokojnej jeździe jak moje obecne 328i a po powyższym widzę że 340stka masakruje spalaniem konkurencję... w mieście to już w ogóle...

jestem w trakcie zamawiania M340i - mam nadzieję, że się uda odebrać koniec roku / początek '24. Idealne daily jak dla mnie po dwóch trasach, trochę więcej pazura w sport mogło by być, lepsze hamulce i dźwięk wydechu  - reszta ideał. Nie ma jednego do wszystkiego 🙂

Hamulce możesz zmienić na mperf i wtedy zrobi robotę 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, macste napisał(a):

myślałem że M340i będzie paliło podobnie przy spokojnej jeździe jak moje obecne 328i a po powyższym widzę że 340stka masakruje spalaniem konkurencję... w mieście to już w ogóle...

jestem w trakcie zamawiania M340i - mam nadzieję, że się uda odebrać koniec roku / początek '24. Idealne daily jak dla mnie po dwóch trasach, trochę więcej pazura w sport mogło by być, lepsze hamulce i dźwięk wydechu  - reszta ideał. Nie ma jednego do wszystkiego 🙂

 

Jak nie jeździsz na tor to bierz pakiet M technology i masz duże hamulce wtedy musza być felgi 19".

Jako daily hamują Oki

Jak brakuje sportu a m340i moim zdaniem nie ma nic wspólnego ze sportem no oprócz przyspieszenia na wprost nie wahaj się i zamawiaj m3, chyba że budżet blokuje...

340i to takie idealne auto do miasta i na krótkie trasy do 500km na dłuższe niestety brakuje komfortu... 

Wydech polecam wstawić od mg motorsport dp i sport kat i brzmi oki lub cały wydech i masz regulacje otwarcia klap moze więc być cicho lub dużo głośniej niż w seryjnej m3... 

male-bmw-2.png
Opublikowano
Godzinę temu, wehyr napisał(a):

 

Jak nie jeździsz na tor to bierz pakiet M technology i masz duże hamulce wtedy musza być felgi 19".

Jako daily hamują Oki

Jak brakuje sportu a m340i moim zdaniem nie ma nic wspólnego ze sportem no oprócz przyspieszenia na wprost nie wahaj się i zamawiaj m3, chyba że budżet blokuje...

340i to takie idealne auto do miasta i na krótkie trasy do 500km na dłuższe niestety brakuje komfortu... 

Wydech polecam wstawić od mg motorsport dp i sport kat i brzmi oki lub cały wydech i masz regulacje otwarcia klap moze więc być cicho lub dużo głośniej niż w seryjnej m3... 

Do dużych hamulców pasują też 18”, ale nie wszystkie. Na przykład 796 M pasują. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, darkdancerr napisał(a):

Do dużych hamulców pasują też 18”, ale nie wszystkie. Na przykład 796 M pasują. 

Tak wiem, wiem, ale kilka sztuk tylko i na styk... 

 

male-bmw-2.png
Opublikowano

Lepszy wydech na pewno będzie. Do sportu bym też nie kupił M3 Performance tylko nowe Audi RS3. Jeździłem jednym i drugim. RS3 ma dwóch kolegów i jednak vs M3 Perf wypada imo dużo lepiej. Zwykle hamulce również a są jeszcze ceramiczne. Dźwięk też super. Komfort też zaskakująco dobry, jedynie wyciszenie słabe ale to auto typowo do zabawy... Nie ma jednego do wszystkiego... M3 Perf jednak twardsze od M340i no i bóbr 😀 Poza tym bodykit wygląda już rasowo. M340i to tylko szybsza limuzyna 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
7 godzin temu, macste napisał(a):

Lepszy wydech na pewno będzie. Do sportu bym też nie kupił M3 Performance tylko nowe Audi RS3. Jeździłem jednym i drugim. RS3 ma dwóch kolegów i jednak vs M3 Perf wypada imo dużo lepiej. Zwykle hamulce również a są jeszcze ceramiczne. Dźwięk też super. Komfort też zaskakująco dobry, jedynie wyciszenie słabe ale to auto typowo do zabawy... Nie ma jednego do wszystkiego... M3 Perf jednak twardsze od M340i no i bóbr 😀 Poza tym bodykit wygląda już rasowo. M340i to tylko szybsza limuzyna 😀

RS3 jako zabawka i pod mody idealne auto , kolega miał w Szczecinie  i przy mnie gość wymusił i poszła się....

a było robione u Froga 740ps i 800+nm tylko należy pamiętać o jednym ja np mam dziecko i zamierzam jeździć m3 w trasy gdzieś na wakacje czasami i jednak m3 vs rs3 dużo więcej miejsca , jeżeli natomiast to auto tylko pod fun i dla singla brałbym zdecydowanie res3 😜

male-bmw-2.png
Opublikowano

Mam tak samo, moje jedyne auto nie może być RS3. Co mnie jeszcze razi to jakość wykonania, która jest dla mnie ważna. Poza tym auto wybitne pod kątem trakcji. Jeździłem M3C, C63s w starszej budzie ale właśnie RS3 tutaj po prostu rządzi. Jednak lekkość i zaawansowane "podwozie" tutaj tworzą idealny duet. Na pewno zostanie autem kultowym. Miałem też przyjemność jeździć wcześniejszą RS3 podkręcona do ok. 580KM i  skrzynia po programie i to było niesamowite doznanie. Auta stworzone do zakrętów no i naturalnie przewidywalny torsen. Jednak elektronika w BMW nie działa tak dobrze... Mimo wszystko jako jedno auto a przede wszystkim daily już wiem że będę 100% zadowolony z 340stki 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, macste napisał(a):

Mam tak samo, moje jedyne auto nie może być RS3. Co mnie jeszcze razi to jakość wykonania, która jest dla mnie ważna. Poza tym auto wybitne pod kątem trakcji. Jeździłem M3C, C63s w starszej budzie ale właśnie RS3 tutaj po prostu rządzi. Jednak lekkość i zaawansowane "podwozie" tutaj tworzą idealny duet. Na pewno zostanie autem kultowym. Miałem też przyjemność jeździć wcześniejszą RS3 podkręcona do ok. 580KM i  skrzynia po programie i to było niesamowite doznanie. Auta stworzone do zakrętów no i naturalnie przewidywalny torsen. Jednak elektronika w BMW nie działa tak dobrze... Mimo wszystko jako jedno auto a przede wszystkim daily już wiem że będę 100% zadowolony z 340stki 😀

Pewnie  że będziesz , bo to idealne daily , będziesz chciał to pomodzisz , w serii też jakoś jedzie ... wizualnie fajnie wygląda jak dasz dobrą felgę .... zawsze można zrobić program jak w końcu w jakikolwiek sposób nie będzie trzeba wysyłać sterownika do Finlandii ... Nawet przy pełnym wydechu MG i boxie racechip można zrobić w sportmile okolice 460ps i 660nm a to już całkiem ok

  • Lubię to 1
male-bmw-2.png
Opublikowano

Chłopaki, nie przesadzajcie - jak dla mnie M340i jeździ bardzo dobrze, na daily aż za dobrze. Wiadomo, że nie jest to auto stworzone na tor. A apetyt na moc rośnie w miarę jedzenia...

Co do komfortu - jestem mocno zdziwiony, jak duża jest różnica pomiędzy serią 5 a serią 3. Jak siadam  do G30 to jest przepaść pod względem komfortu, powiem wręcz przesadnie, że piątka to auto majestatyczne, czuć klasę auta, a w trójce tego już tak nie czuć - szczególnie w trasie piątka płynie, rozpieszcza - w trójce jest inaczej, sztywniej, ale gdybym nie miał porównania z G30 na co dzień, to na komfort M340i nie narzekałbym.

 

Co do spalania - trasa na eco pro okolice 130km/h - ze Ślunska do stolicy - 6,6l/100km, potem jazda w korkach po Warszawie i powrót nieco dynamiczniejszy, czasem 160km/h w różnych trybach ale większość do 140km/h - na całości 700km wyszła 7,2l/100km. Moim zdaniem świetny wynik.

Widzę że na miejscu po mieście da się schodzić poniżej 10l bez jakichś wyrzeczeń, natomiast jak zaczynamy ostrzej auto traktować, to wiadomo, spalanie rośnie dość znacznie - jak w każdym mocnym aucie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.