Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Widziałem na necie, że dosyć dużo osób z 535d boryka się z tym problemem, wielu tak jak ty pisze, że "sprawdziło już chyba wszystko". U mnie na przykład wywala ten błąd jedynie powyżej 200 km/h, poniżej tej prędkości choćbym nie wiem jak i na którym biegu cisnął błędu brak. Jak większość "sprawdziłem już chyba wszystko". Jak będę miał czas i chęci to pewnie za jakiś czas po raz kolejny podejdę do tego tematu.
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
No dokładnie. Ja wymieniłem obydwa przetworniki, czujnik ciśnienia spalin i nic. Ale po logach widzę że gdzies jest coś nie tak. Pasuje wyjąć turbo i przepatrzec czy gdzies tam coś się nie rozszczelniło na połączeniu z kolektorem wydechowym. Ale wyjęcie turbo to dobry dzień roboty. Mi wyskakuje zawsze koło 2000 - 2100 obr. pod obciążeniem. Błąd 24c000 i 27b900. Jeszcze zanim wyjmę turbo sprawdzę gruszkę która steruję klapa pomiędzy turbinami bo do niej jest stosunkowo łatwy dostęp. Z tego co kojarzę to trzeba ściągnąć podcisnienie z niej, przyłożyć podcisnienie 500mbar i powinna to trzymać. 2 rzecz to sprawdzić jak rusza się to cięgno które ona ciągnie.
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam

Walczyłem z błędem 244C00 chyba z pół roku w F11 525d. Wszystko zaczęło się od zapchanego DPF. Ogień poszedł na czujnik ciśnienia spalin. Czujnik się sfajczył oraz dodatkowo zbiornik podciśnienia. Przetworniki ciśnienia wyglądały niby dobrze i pzostały. Niestety błąd pojawiał się nie cały czas ale pojawiał się szczególnie rano bądź po dłuższym postoju. Wyglądało to jakby jedna turbina nie była wysterowania, zbyt małe ciśnienie doładowania, po chwili błąd znikał, po po nowym odpaleniu znowu to samo. Wymieniłem wszystkie wężyki, czujniki. Winne były obydwa przetworniki ciśnienia. Pozdrawiam i życzę szybkich i trafnych diagnoz.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Przepraszam ale poszukuje odpowiedzi na mój problem i zbytnio go nie widzę auto to F11 520d 184km błąd 244C00

Wymieniłem klapy w kolektorze wszystko wyczyszczone na tip top zmieniłem nastawnik turbiny zmieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym zmieniłem wszystkie wężyki podciśnienia zmieniłem zawór sterujący gruszką i błąd pojawią się co jakiś czas. Chciałem jeszcze zmienić gruszkę podciśnieniową ze sprężyną zwrotną w środku lecz ciężko w dobrej cenie znaleźć, bo jeśli znów się okaże że nie trafiłem to już mnie krew zaleje może ktoś da dobrą rade.

Opublikowano

Wężyki podciśnienia.

Sprawdźcie układ podciśnienia, bo pewnie macie nieszczelność.

Któryś wężyk sparciały albo pęknięty.

Może być że zawór podciśnienia do wymiany albo wyczyszczenia.

Od tego bym zaczął. U mnie był wężyk pęknięty. Po wymianie błędu nie ma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.