Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dziś spotkała mnie nietypowa sytuacja, zrobiłem swoją bawarką ok 100km bez najmniejszego problemu, żadnego spadku mocy ani nic niepokojącego nie było. Zaparkowałem po jakiś 2h na pewniaka wsiadam a tu zonk kręci i nie odpala pojawiła się masa błędów czujniki walka rozrządu czujniki ciśnienia, zawory. Ogólnie rzecz biorąc cały osprzęt silnika czujniki klapy itp nie działają. Sprawdzałem bezpieczniki te w kabinie bo w podszybiu nie mam. Cas nie ma błędów. Nie mam pojęcia już gdzie zajrzeć. Czy spotkał się ktoś już z podobnym problemem ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez diagnostyki komputerowej się nie obejdzie.
3A0jS9b.png
Opublikowano
No właśnie była podpięta błędy są od wszystkich elektrycznych podzespołów sterujących silnikiem czujniki wałków, czujniki ciśnienia doładowania paliwa. Tak jakby wszystko straciło zasilanie bezpiecznik sprawdzałem wszystkie ok. Stało się to nagle i bez ze tak powiem wcześniejszych sygnałów. Jutro zrobię screena błędów
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spradz przekaznik sterownika silnika - powinien byc obok komputera i powinny byc tam tez duze bezpieczniki to tez je sprawdz...
Opublikowano
Spradz przekaznik sterownika silnika - powinien byc obok komputera i powinny byc tam tez duze bezpieczniki to tez je sprawdz...

Mówisz o tej białej puszce na podszybiu ? Biezpiecznikow tam nie mam jest na nie miejsce natomiast żaden nie jest wpięty. A przekaźnik muszę sprawdzić

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może to akurat pomoże :)

 

Gdyby nie kręcił to by był pierwszy trop, ale skoro kręci to raczej nie przewód masowy. No ale sprawdzić go nie zaszkodzi.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli mam coś strzelać to sprawdziłbym czujnik położenia wału bo w tych samochodach bez tego czujnika komputer nie ogarnia a potrafi on po prostu odmówić współpracy, poszukaj tematów z tym na forum.
3A0jS9b.png
Opublikowano
I to przez niego może być taki brak reakcji bo zawsze po włożeniu kluczyka tak jakby auto się budziło cos tam klikalo przełączało się a teraz nic cisza
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ale pisałeś że samochód kręci.


Jakie jest napięcie na akumulatorze a jakie pod maską na złączu do ładowania?

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla tego rocznika powinno byc cztery duze bezpieczniki

Na przekaźniku sa trzy przewody-czerwony ( staly plus z aku ),brązowy ( masa z komputera ) oraz czerwono -biały z którego po zadziałaniu przekaźnika leci naniecie na ;

Klapa powietrza

Czujnik walka rozrzadu

Turbina

Zawór cisnienia listwy paliwa

Regulato pompy paliwa

Kolektor ssacy

Sonda lampda ( podgrzewanie )

Czujnik poziomu oleju

Sterownik swiec zarowych

Opublikowano
Dla tego rocznika powinno byc cztery duze bezpieczniki

Na przekaźniku sa trzy przewody-czerwony ( staly plus z aku ),brązowy ( masa z komputera ) oraz czerwono -biały z którego po zadziałaniu przekaźnika leci naniecie na ;

Klapa powietrza

Czujnik walka rozrzadu

Turbina

Zawór cisnienia listwy paliwa

Regulato pompy paliwa

Kolektor ssacy

Sonda lampda ( podgrzewanie )

Czujnik poziomu oleju

Sterownik swiec zarowych

 

Masz racje ! Dziś tam pogrzebałem znalazłem jeden bezpiecznik 20A poszedł po wymianie auto zagadało normalnie. Prawdopodobnie zwarcie zrobiła klapa gasząca ponieważ już nie działa a jeszcze dzień wcześniej wszystko było ok

Dziękuje wszystkim za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.