Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak są dobre opony i felgi i sprawny układ kierowniczy i zawieszenie nie ma potrzeby dowazac kół na aucie. Co innego jeśli są jakieś trefne nawet nowe opony felgi i wyżej wymienione rzeczy. Lub jakieś dystanse
Opublikowano
U mnie nówki opony vredestein sportrac 5, zimowe Uniroyal MS77, felgi proste. Zwykłe wyważanie wytrzymywało około tygodnia. Potem zaczynały się cyrki. Wszystko co mogłoby powodować wibracje wymienione na nowe a i tak wibracje występowały. Wyważanie kół na aucie pomogło. Od 2 lat mam spokój.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mysle, ze warto to napisac. kto sledzi ten wpis wie, jak wygladala sprawa. wymienione pol samochodu a wibracje jak byly tak byly. dla swietego spokoju postanowilismy zrzucic nowiutkie oryginalne tarcze BMW, bo mimo ze zegar wskazywal na rozgrzanych tarczach mniej niz 0,02 to tylko z przednich tarcz mogly byc takie wibracje. i mimo, ze to niedorzeczne - zdjelismy tarcze BMW i zalozylismy nowiutenki komplet zamiennikow. caly problem jak reka odjal. zrobione na razie ok 100km testowych, rozne predkosci, rozne sily hamowania - zero jakiegokolwiek bicia na kierownicy. zobaczymy czy nie wroci...

tak wiec nie znaczy, ze zawsze cos co wydaje sie ok i powinno byc absolutnie bez zarzutu nie moze robic problemow. szkoda tylko, ze szukalismy gleboko a rozwiazanie przyszlo w najmniej oczekiwany sposob.

aha - oryginalne tarcze nie wskazuja zadnych oznak wadliwosci. zero przebarwien, zero widocznych nierownosci w wytarciu. problem nie jest w biciu osiowym. wada musi byc solidnie ukryta i prawdopodobnie tylko w 1 szt.


powodzenia tym co nadal walcza. ja nie licze ze w opisywanym aucie to juz koniec problemu. raczej czekam kiedy wroci ponownie.

Opublikowano

Cześć dodam coś od siebie bicie piast i tarcz przód i tył 0,01 E60 niestety producenci produkują z badziewnego materiału nawet ATE się krzywią co do bicia to może być jeszcze sworzeń wahacza a diagnozujemy tak koło do góry ma wisieć breszka pod koło i podnosimy koło łapa na sworzeń czujemy czy jest luz.

A u ciebie w E39 bicie przód tył 0,02

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.