Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mój problem to dławienie się rozgrzanego silnika. Po podłączeniu Inpy pokazuje błąd czujnika ciśnienia na pompie CR. A że tam nie ma czujnika tylko regulator, to sprawdziłem czujnik na listwie. W taki sposób że go odłączyłem i silnik chodzi normalnie. Jak myślicie?, wymieniać w ciemno ten czujnik?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wklej ten błąd.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Błąd " rail pressure"

Właśnie o to chodzi - czy jest błąd odczytanego ciśnienia, czy czujnika ciśnienia. Wklej ten błąd, tam jest też trochę danych pomocnych do diagnozy.

Opublikowano

Więc tak: zaryzykowałem i wymieniłem ten czujnik. Powodem mojego problemu było dławienie się ciepłego silnika. Teraz po wymianie wszystko wróciło do normy, ale podczas podłączania pod INPĘ, diagnosta stwierdził, że mam do roboty 3 wtryski. 1,3 i 4. Nagrałem film, proszę rzucić okiem.

W tle słychać też jak chodził mój silnik przed wymianą czujnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.