Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie, co to może być?

Bmw e91 2006r 320d

Auto dymi stale mocno na bialo, bierze olej i plyn chlodzacy, z tłumika dodatkowo leci trochę oleju i dodatkowo brak mocy


Brak kawy z mlekiem pod korkiem od oleju

Brak oleju w płynie chlodzacym

Dodam że autko ma przejechane 270tys i odpala

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Głowica albo jakieś combo typu turbo, DPF i chłodnica EGR.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Mam okazję kupić auto z takimi symptomami za jakieś 4,5tys zł w Norwegii.

Turbo raczej na bank ma walniete bo facet który sprzedaje mówi że wszystko zaczęło się od tego dymu razem z utratą mocy, mówił że jak próbował wrócić do domu kilka kilometrów to ledwo już pod górkę do domu się doturlał, próbowałem się podłączyć takim tanim urządzeniem diagnostycznym ale żadnych błędów nie pokazywało o dziwo, bateria w aucie była prawie całkowicie padnięta także może dlatego

Zastanawiam się czy to gra warta świeczki i czy to nie ta głowica bo wtedy [BAD]

Zakładam że mógłbym się jeszcze raz przejechać i obejrzeć samochód także zastanawiam się tez czy nie ma może czegoś szczególnego co mógłbym sprawdzić żeby wykluczyć może ta głowicę


Dodam jeszcze że właścicielem jest facet po 40 także raczej jakies wcześniejsze katowanie odpada, auto przeszło kontrolę pojazdów, pojeździł miesiąc i zaczął kopcic na bialo po czym postawil pod domem i stało przez ponad rok z własnym podejrzeniem że to glowica. Podobno nawet u mechanika nie był tylko próbował to kilka razy odpalac pod domem co jakiś czas żeby sprawdzić czy problem sam nie zniknął :lol: , dlatego też trochę dziwne że pod korkiem od oleju świeżutki olej A nie jakieś mleko jeżeli to by miała być głowica lub uszczelka


Obroty na odpalonym silniku nie faluja*

Opublikowano
Kup jakiś tester do sprawdzania szczelności uszczelki pod głowica. Jeżeli będzie nawet niewielka ilość to Ci zaraz pokaże, i już będziesz coś wiedział. Odpal auto, jeśli odpali w ogóle, zobacz czy nie zacznie gdzieś uciekać plyn itd. Jeśli np turbo padło i DPF będzie zawalony bo silnik nie trzymał temperatury i się nie wypala, to bez turbo pewnie nie będzie miał mocy kompletnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.