Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jaki to silnik? w n47 wal jest zespolony z kolem rozrzadu. jesli rozrzad jezdzil dlugo w bardzo zlym stanie to moga sie wyciac zeby na kole i konieczna jest wymiana walu. jesli z rozrzadem nie ma dramatu to walu nie trzeba wymieniac. rozrzad - jesli nie byl wymieniane - jak najszybciej.
Opublikowano
Tak n47 177k najechane jest 159tys km niby łancucha nie słychać a opinie są różne że wymieniać albo że jak nie słychać to zostawić, dlatego pytam o ten wał wiec wymiana rozrządu z wałem to niezła kasa pewnie...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jesli przebieg prawdziwy to zmienic rozrzad jak najszybciej. chyba ze przechodzila akcje serwisowa. wkladali wtedy dluzsze napinacze ale to i tak na chwile pomagalo. z tego co piszesz nie ma potrzeby wymieniac walu. kompletny rozrzad z robota to ok 4-5k, choc sa magicy co podobno taniej robia.
Opublikowano
Przebieg raczej jest prawdziwy mam to w miare potwierdzone chodź wiadomo do końca kto wie.....nic trzeba szukac jakiegoś dobrego mechanika i wymieniać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moim zdaniem w n47 tak - co 100kkm. pewnie ze jest duzo aut ktore robia dwa razy tyle i nadal jezdza bez wymiany, ale ja bym nie zaryzykowal.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Lepiej podjechać do kogoś kto ma o tym pojęcie i niech sprawdzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tylko co sprawdzac w samochodzie z 2008r? przeciez to tykajaca bomba. nie lapal sie na akcje serwisowa? chyba wszystikie n47 z tego rocznika podlegaly.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Wszystkie się łapały. Takie same ryzyko jak montaż rozrządu który może mieć wadę fabryczną :) Cały czas się zdarzają.

Moja E60 z N47 z 2008 roku sprzedałem i wiem że jak dotąd osiągnęła ponad 300 tys. km bez wymiany rozrządu, na akcji załapała się tylko na nowy napinacz.

Dopiero teraz będzie wymieniany cały komplet.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Oczywiście ale nie należy panikować i być nadgorliwym.

Prawdziwy fachowiec prawdę Ci powie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo jeśli to N47D20C to jest już poprawiony.

Mam nalatane 200k i cisza

Nie wyobrażam sobie wymiany co 100k

To już bym dawno samochód zmienił bo jest to nieopłacalne i za to kupił bym 550i co miał bym do rozrządu dokładać :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Panowie dzięki za odpowiedzi naprawdę bo wiem że temat był pewnie poruszany dużo razy. Co do przebiegu to na 99% jest oryginalny na ta chwilę mieszkam w IE z ksiazki serwisowej jak i potwierdzenie przeglądów potwierdza przebieg,z tego co widzę w ksiażce olej był zmieniany +-co 12000-15000 tys km,niestety nie mam wiadomości odnośnie tego czy było tam coś poprawiane przez serwis jeżeli chodzi o rozrząd,to w którym roku dokładnie tam coś poprawili?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na N47D20A była akcja serwisowa.

N47D20C ma poprawiony napinacz


Kod silnika odczytasz po VIN-ie (albo dwóch :mrgreen:) i chyba jest też na naklejce przy drzwiach kierowcy


Poza tym silniki 2.0d N47 i M47 było najwięcej sprzedanych i to dużo więcej niż M57 wiedz nie ma co się dziwić że nielicznym procent ma wadę i łańcuch pęka


Na niemieckich forach jest dużo mniej paniki w tym kierunku niż na polskich (ciekawe czemu :think:)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Mam N47D20A jak na złość :lol: i nie sądzę aby ktoś tym był na wymianie czegoś w silniku. Tak to napewno prawda że więcej słychać o awariach 2.0d od tych większych silników bo poprostu 2.0 jeździ więcej . Nie wiem ile prawdy co mi gadał gość tutaj że wymienił koleś łańcuch komplet przejechał autem 2000mil i się rozsypał ,szczęście było takie że naprawa była przeprowadzona w ASO i nie było problemu aby wymienili jeszcze raz. Natomiast ciekawe jak to się ma jak np części z ASO a jakiś mechanik wymienia i by się coś takiego stało to pewnie najbardziej poszkodowanym by był właściciel auta...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź historie samochodu, możliwe że było zrobione bo wkoncu była to darmowa akcja


Co do uszkodzenia brzez błąd części do na pewno da się do tego dojść ale jednak lepiej jak zrobi się wszystko w jednym warsztacie mianowicie zakup części i robocizne bo później to tylko wyleczenie się po rzeczoznawcach a może i sądach

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Czy prócz odgłosu łancucha można to jakoś sprawdzić np w ASO? ciężko tutaj o debrego mechanika tym bardziej fana bmw...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie sluchac. Wymienic. To co koledzy pisza to jakas alchemia. 2008r bez akcji to na 100% szalu nie bedzie. Z drugiej strony kto nie ryzykuje ten nie wie ze zyje... :mrgreen:
Opublikowano

Tutaj taka wymiana na czesciach z ASO 1100-1300E, ile w PL za taka usługę? wiadomo każda opinia coś wnośi,czasami wkrada sie panika czy rozsądek ale no niestety z własnego doświadczenia wiem że czasami pochopnie podejmowałem decyzje itd. w linku mój silnik mżecie luknąć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moim zdaniem w n47 tak - co 100kkm.

A tak w ogóle to ty masz silnik N47 i wymienisz rozrząd co 100k?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.